Naiset! Olen mies ja haluan ostaa lippiksen! Minkälainen lippis on teihin vetoavin? Merkki? Väritys? Auttakaa
Huomenna olen menossa lippistä ostamaan!
Neuvoja kaivataan.
Olen nimittäin aloittanut projektin jolla teen itsestäni haluttavamman deittimarkkkinoilla.
Jokainen muutos ja uusi asia jonka ostan, pitää olla just naisia miellyttävä
Kommentit (70)
Lippis aikuisella miehellä. Tulee vaan mieleen ne lökäpöksyiset, apinan lailla huitovat ja solkottavat idiootit. Yök.
Musta tai tummansininen NY lippis
Minua kiinnostaa enemmän se lippiksen kantaja, lippis saattaisi mennä minulta ihan ohi vaikka olisit panostanut siihen.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap 12v.?
Naisena sanoisin, että paras ilman minkäänlaista lippistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap 12v.?
NY lippiksiä tehdään aikuisillekin ja ne on siistejä. Hyvä valinta! Jag
Naiset eivät tykkää lippiksista, koska amisten karjalalippikset nuorena ja oma rupsahtaminen vanhempana = pahat traumat. Mutta jos ostaa siistin yksivärisen laatulippiksen (Adidas ja Nike menee jos logo ei näy) niin se on ok, mutta pöksyt kostuu jos merkkinä on kalliimpia ja/tai trendikästä, esim. Calvin Klein, Polo Sport, HH, Lacoste, Emporio Armani, Karl Lagerdfeld...
Nuo setälätsät (ns. työmiehen lätsä) ja hipsterihuput on todella naurettavia, mutta tällä hetkellä trendikkäitä niin naiset kuvittelevat miehenkin olevan trendikäs. Kiva ylläri ottaa joku äijä setälätsällä ja huomata sen oikeasti olevan henkiseltä iältään jo eläkkeellä. :D
Vierailija kirjoitti:
Osta kunnon hattu äläkä lippistä. Lippikset on pikkupojille.
Knalli on paljon tyylikkäämpi.
Lippiksissä ei ole muuta vikaa kuin se, että lipan alle jää kasvot piiloon. Vielä jos vaatteet on sellaiset, ettei niissä ole mitään mikä kiinnittää huomion. Itselläni meinaa jäädä joskus tututkin ihmiset huomaamatta kuvatun kaltaisella asukokonaisuudella.
Ei lippistä, vaan savupiipun korkuinen silinterihattu.
Mun miehellä on teddyvuorinen lippis, jonka otsakappaleeseen on aplikoitu aitajuokseva sika, siinä hyppyvaiheessa. Se päässä kun on liikenteessä, kaikki naiset tuijottavat häntä kuin hypnotisoituina. Valitettavasti en tiedä, mistä hän sen on hankkinut.
Onnea etsintään!
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät tykkää lippiksista, koska amisten karjalalippikset nuorena ja oma rupsahtaminen vanhempana = pahat traumat. Mutta jos ostaa siistin yksivärisen laatulippiksen (Adidas ja Nike menee jos logo ei näy) niin se on ok, mutta pöksyt kostuu jos merkkinä on kalliimpia ja/tai trendikästä, esim. Calvin Klein, Polo Sport, HH, Lacoste, Emporio Armani, Karl Lagerdfeld...
Nuo setälätsät (ns. työmiehen lätsä) ja hipsterihuput on todella naurettavia, mutta tällä hetkellä trendikkäitä niin naiset kuvittelevat miehenkin olevan trendikäs. Kiva ylläri ottaa joku äijä setälätsällä ja huomata sen oikeasti olevan henkiseltä iältään jo eläkkeellä. :D
Ehkä olisi vaan helpompaa korjata asenne? Täydellinenkään asukokonaisuus ei auta jos tämä on miehen ulosanti.
Haha! Jätä vielä se tarra lippaan, reppana.
Aikuinen mies ja kysyy Vauvalta mistä lippiksestä naiset tykkää.
Ohut pipo parempi tyyliin Ville Haapasalo tai Aki Tykki. Pipon väri joku neutraali musta, harmaa tai oliivinvihreä. Jos nyt jotain pitää olla päässä. Tai sitten isompi lakki tyyliin 60-luku Käpy selän alla tai mikä Irwinillä oli jossain nuoruuden kuvassa.
Saa olla lippis, kunhan et osta sitä kaljun peitoksi!!?
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa nainen täällä, joka ei pidä lippiksistä miehellä? Tulee junttimainen vaikutelma.
Samaa mieltä. Lippikset ei kuulu miehille. Ehdoton nounou.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos ostaa siistin yksivärisen laatulippiksen (Adidas ja Nike menee jos logo ei näy) niin se on ok, mutta pöksyt kostuu jos merkkinä on kalliimpia ja/tai trendikästä, esim. Calvin Klein, Polo Sport, HH, Lacoste, Emporio Armani, Karl Lagerdfeld...
Kiitos!
Tässä oli tähän astisista vinkeistä varmaankin parhaimpia!
Ja olen 34
AP
Oranssi Hankkija toimii aina. Muista myös ujuttaa keskusteluun maininta hehtaareista. Niin ja erittele sitten kanssa paljonko on peltoa ja paljonko metsää.
Laita lippis (mieluiten tumma) väärinpäin päähän, kasvata seksikäs parransänki ja omista ruskeat silmät tai laita senväriset piilarit, niin olet instantly SUPERKUUMIS!! :* :P
T: Herkkutwerkkupeba
Jos mies ei osaa edes lippistä ostaa itse, mitään ei ole tehtävissä.