Onko keinonahkasaapikas tosi hiostava?
Sovittelin äsken kaupassa Riekerin kaunista talvisaapasta, joka kuitenkin oli keinonahkaa. Miten se nykyisin käyttäytyy? Muistan joskus omistaneeni keinonahkakengät ja ne hiostivat aivan sikana. Jos tämä pitkä varsi on samanlainen, ei kiitos. Ovatko materiaalit parantuneet ajan saatossa? Kurakeleillä tuo olisi kuitenkin loistava käyttösaapas.
Kommentit (6)
Kyllä minusta hiostaa tosi paljon. Hikiset ja kylmät yhtaikaa :(
Mulla nilkkurit keinonahkaa eikä hiosta, mutta ehkä mun jalat vaan eivät pahemmin hikoa. Lisäksi kengissä on hyvä lämmin vuori. Ihan olen ollut tyytyväinen, kun lestikin sattui sopiva.
Kiitos vastanneille. :)
Yksi tosin on sitä mieltä, ettei hiosta. Onko lisää kokemuksia?
Ne saappaat nyt vaan oli kauneimmat, mitä löysin eikä nahkaisena samanlaisia kuulemma ole. En kyllä haluaisi kulkea sääret märkänä.
Mulla oli yhdet ja hiostivat tosi pahasti ja jalat haisi aina kuin syötävät kun otti kengät pois.
No voihan. Kai on sitten pakko etsiä vastaavat nahkaiset. On kyllä hassua, että keinonahkaiset maksavat lähes 100 euroa, jos kuitenkin ovat käytössä noin huonot. Tietysti valmistustyö maksaa, mutta luulisi materiaalikustannusten vaikuttavan enemmän, kun kuitenkin reilulla satasella saa nahkasaappaitakin..
hiostaa. mulla on pitkät saapikkaat ja tunnin päästä jalat märkänä -> senjälkeen palelee.
ostin myös erehdyksessä keinonahkarotsin. todella hieno ja rock mutta selkä aina hiestä märkänä. meni roskiin :/