Mä haluun jonnekin missä on palmuja ja paistaa aurinko!
Kommentit (15)
Los angeles? Siellä ainakin olis helle-ennätykset. Mut aikamoiset tulipalot kyl myös.
Vierailija kirjoitti:
Los angeles? Siellä ainakin olis helle-ennätykset. Mut aikamoiset tulipalot kyl myös.
Eikä sinne tällä hetkellä SUomesta pääse, ellei ole maan asukas.
Miten olis Somalian rannikko? Ei varmaan hirveästi karanteeneista tarvi huolehtia.
En mene, koska korona. Mutta haluun. Olen tähän asti ollut ihan fine sen suhteen että nyt ei hetkeen matkustella, mutta just alko ahdistamaan ajatuskin pimeästä ja märästä syksystä ja siihen perään pimeä ja märkä tai kylmä talvi. 😭 ap
Haluaisin minäkin. Mutta tuli sanomista jo siitäkin että kävin Tallinnassa, vaikka se on täysin luvallista eikä tarvitse jäädä kotimaahan palattua karanteeniin. Ankeaksi on mennyt!
Sinne vaan palmujen alle kaikki koronaa ja muiden paheksuntaa halveksivat, mutta muistakaa karanteeni palattuanne.
Italiaan! Sinne pääsee ja sieltä pois ilman karanteenia.
Kukapa ei haluaisi ainakin joskus? Tulee mieleen että kuinkahan moni matkatoimisto joutuu nyt lopettamaan eli päästäänkö enää samalla tavalla seuramatkoille enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
NO MENE! JA PYSY SIELLÄ!
Vastasin jo kerran että en ole menossa. Saa kai sitä haluta asioita vaikkei niitä aiokaan toteuttaa?
Mulla on jukkapalmu ja led valot.
Keväällä jo pääsee.. jaksaa, jaksaa..
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jukkapalmu ja led valot.
Mä mietin kans että meen kohta ostaan niin ison ruukkupalmun mitä kämppään mahtuu, laitan lämmöt täysille, teen kannullisen sangriaa ja meen sen kanssa sen palmuni alle. Auttaiskohan se? 😆ap
Joo mäkin voisin sellasen pumpattavan michelin ukon kanssa istua kököttää palmun alla. "miks toi sun kaveri ei puhu mitään" joku sivullinen kysyy "se on absolutisti ja kuollu janoon kun ei täällä tarjota muuuta kun teräviä".
No sitten mene. Mutta huolehdi karanteeneista kummassakin päässä, jos haluat takaisinkin tulla.