Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Oletko todella nirso? Mistä se johtuu? Miten sinuun suhtaudutaan?
21.10.2013 |
Tuli mieleen tuosta vieras ruokapöydässä -keskustelusta joiden ihmisten ylenpalttinen nirsous. Itse olen lähes kaikkiruokainen ja maistelen kiinnostuneena uusia asioita. En oikein millään meinaa käsittää aikuisten nirsoutta. Auta minua ymmärtämään?
Kommentit (2)
nirsous voi johtua kahdesta siitä et ei tykkää ja on vaan huono tapanen eikä kotona opetettu tai juurikin tuo että tulee oikeasti oksennusrefleksi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
jotku asiat esim ruuan koostumuksella on väliä ja mauste ei saa olla sellasta mikä tuntuu kiveltä hampaan välis. Mausteis oon muutenki kai aika nirso. jugurtti on koostumukseltaan sellanen et saa vaan yökkäys refleksin heti, liian löllöt marjat ja yleensä kaikki hedelmät ja marjat mitä pistetään piirakan päälle. Mehua en juo ku se ei vaan maistu ja onhan näitä ku rupee miettimää, mut syy siihen on mulla ainaki, et tulee yökkäysrefleksi heti enkä siks syö niitä missää. Mokkapalois se pohja en tiiä miks mut se ei vaan maistu. Kakut on hyviä ku niis on täytteitä ja ne on kostutettu kunnolla, muttei liikaa. Löytyyhän näitä....monesta ruuasta tulee mulla mieleen räkänenäs tai vaikkukorvas ja sen syöminen ja ku kirjotanki tätä nii tulee yökkö. Näihin kai auttaa käyttäytymisterapia jossa
muokataan käyttäytymistä ja ajatuksia tietyis tilanteis toisenlaisiks. Hypnoosi vois olla kokeilun arvonen juttu. Nää harvemmin häirittee nii paljon et terveys ois vaakalaudalla nii ei niil ny sinänsä oo vaikutusta. Jotku lapsethan ei suostu syömään ku maitoa monta monta vuotta ja se on sit vaarallista jo.