Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni kuoltuaa ystävät kaikkosi

Vierailija
08.09.2020 |

Mies kuoli 11v sitten. Siitä vuosi ja viimeinenkin kaveri kaikkosi. Sen jälkeen en ole käynyt kuin anopillani ja pojallani kylässä. Muuten nökötän yksin himassa.
Elämä on paskaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

'' '' '

Vierailija
2/20 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se peräkylä vai onko messutapahtumia esimerkiksi jossa voisit piipahtaa. Entä onko sellaisia kiinnostuksenkohteita tai keksitkö mitään kivaa aihealuetta, että netistä (suomi tai ulkomaat) tai livenä löytyy samasta asiasta kiinnostuneita. Missä on sinun tyyppisiä ihmisiä mielestäsi tai sinnepäin, että voisit kohdata suhtkoht "oikeat" henkilöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se peräkylä vai onko messutapahtumia esimerkiksi jossa voisit piipahtaa. Entä onko sellaisia kiinnostuksenkohteita tai keksitkö mitään kivaa aihealuetta, että netistä (suomi tai ulkomaat) tai livenä löytyy samasta asiasta kiinnostuneita. Missä on sinun tyyppisiä ihmisiä mielestäsi tai sinnepäin, että voisit kohdata suhtkoht "oikeat" henkilöt.

Asun Espoossa. Käyn käsityö tapahtumissa lähinnä tarvike ostoksilla. Olen pohjattoman laiska harrastamaan mitään.

Vierailija
4/20 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaverisi pariskuntia? Sama tapahtuu myös jos eroaa. Pariskunnat tahtovat aina kulkea yhdessä ja näin olisit 3.pyörä. Silloin kun miehesi vielä eli, tapasitteko kaverita aina pariskuntina?

Vierailija
5/20 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kaverisi pariskuntia? Sama tapahtuu myös jos eroaa. Pariskunnat tahtovat aina kulkea yhdessä ja näin olisit 3.pyörä. Silloin kun miehesi vielä eli, tapasitteko kaverita aina pariskuntina?

Niin totta! Sitten kun on se ero tms.tullut, niin "tyttökavereiden" seura taas kelpaakin! Uskomatonta mutta totta, ei enää edes teatteriin voida lähtä tyttöjen kanssa kun on se mies...

Vierailija
6/20 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin pariskuntina. Mies tapasi kavereita sa joskus yksin mutta en minä.

Vierailija
7/20 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse käy missään ja hanki uusia ystäviä.

Ei meneessä voi elää, mennyt on vain muistoissa, täytyy elää tätä päivää ja suunnitella tulevaisuutta.

Vierailija
8/20 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun Espoossa. Käyn käsityö tapahtumissa lähinnä tarvike ostoksilla. Olen pohjattoman laiska harrastamaan mitään.

Helsingissä on koronan jälkeen messutapahtumia, jossa voisi saada vinkkejä johonkin uuteen aiheeseen tai aiempaan kiinnostukseesi. Tai kirja, inspiroiva video, joku ulkomainen sivusto. Harrastuksen sijaan siis, katso mikä lähimmin kiinnostaa sinua aihealueena tai jos kotona kiinnostaa joku asia - ja siitä samasta on joku muukin kiinnostunut. Se toimii siltana välillänne. Tai sitten joku paikka jossa on sinulle miellyttävää porukkaa, johon voit mennä randomisti voisi olla toinen vaihtoehto, mutta se vaatii ihmistuntemusta kuten muuallakin - ettei ole heti väärässä seurassa tai väärässä paikassa. 

Vierailija
9/20 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meneessä voi elää, mennyt on vain muistoissa, täytyy elää tätä päivää ja suunnitella tulevaisuutta.

Miten niitä voi hankkia?  Pitäiskö liittyä johonkin liivijengiin?

Vierailija
10/20 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin pariskuntina. Mies tapasi kavereita sa joskus yksin mutta en minä.

No niin, tässäpä tämä vastaus tulikin.

Vierailija
11/20 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet tilanteeksi luonut, olet epäsosiaalinen. Ei kotoa tulla hakemaan sinkkua, eikä paritellutta.

Menemällä mukaan, on mukana!

Pysymällä kotona, on todella huono keino ihmissuhteiden hoitamiseksi.

Vierailija
12/20 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut taas kuvitelleet, että leski varastaa heidän miehensä. Tyhmiä ystäviä.

13/20 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et sä jaksa kavereita hankkia, niin hanki mies tai koira. Kumpi nyt on helpompi kouluttaa.

Vierailija
14/20 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani hieman laiska lähtemään liikkeelle. Mieheni oli ennen se joka potki persuuksille lähtemisen suhteen.

Vierailija
15/20 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin liikkeelle lähtemiseen persuuksille potkijan. Koiraa en voi lenkkikaveriksi hankkia koska olen allerginen ja tiedän että koirasta joutuisin allergian takia luopumaan.

Rotan ulkoiluttaminen ei taida kaupungissa olla sallittua.

Vierailija
16/20 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun avaat ulko-oven ja teet lenkin.

Vierailija
17/20 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niitä voi hankkia?  Pitäiskö liittyä johonkin liivijengiin?

Huumoria ainakin löytyy :D

Vierailija
18/20 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut Espoossa. Ota yhteyttä kaupungin kulttuuritoimeen. Voit pyytää sieltä itsellesi Kulttuurikaverin. Eli henkilön, jonka kanssa käyt yhdessä erilaisissa kulttuuritapahtumissa. Googlaa kaupungin sivuilta ’kulttuurikaveri’.

Vierailija
19/20 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asut Espoossa. Ota yhteyttä kaupungin kulttuuritoimeen. Voit pyytää sieltä itsellesi Kulttuurikaverin. Eli henkilön, jonka kanssa käyt yhdessä erilaisissa kulttuuritapahtumissa. Googlaa kaupungin sivuilta ’kulttuurikaveri’.

Tätä voisi harkita

Vierailija
20/20 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan minulta :D Tosin asun naapurikaupungissa. Jos ei olisi tätä koronavirusta, lähtisin sun kanssa käsityötarvikeostoksille.