Miten ilmaista kaverimiehelle tyyliin "Olen ajatellut liittyä Tinderiin, mutta jos sinä haluat etuoikeuden, tässä olen" tms
Siis että laitan verkot vesille ellet sinä halua tästä jotain enempää?
Kommentit (46)
Pidä asiat suorina ja yksinkertaisina. Sanot vaan että olet alkanut tykätä hänestä enemmän kuin kaverina ja kysyt kiinnostaisiko häntä lähteä treffeille sun kanssa. Jos tulee pakit niin sitten menet tinderiin ilman mitään erillistä ilmoitusta.
Minulla alkoi yksi vakava suhde kaveruudesta ja ystäväni on naimisissa ex kaverimiehen kanssa. Eli mahikset ovat hyvät!
Suosittelen kuitenkin suorempaa toimintaa, eikä tuollaista kiertotietä, joka kuulosti minusta melkein uhkaukselta. Etkö voisi sanoa suoraan, että pidät häntä tosi puoleensavetävänä, että olisi kiva, jos hän tykkäisi sinusta naisena sillai, eikä vain platonisesti kaverina, vaikka sekin on ihan ok, ellei muuta kiinnostusta ole. Tai jos hän koskettaa sua jossain yhteydessä, niin pysähdy ja sano glirttaillen, että pidät todella paljon hänen kosketuksestaan.
Lähtökohtaisesti en ole koskaan tavannut yhtään miestä, joka jaksaisi olla jonkun naisen kaveri ilman, että olisi muullakin tavalla kiinnostunut siitä naisesta. Tuo mies on lähes varma nakki jo. Sun pitää tehdä aloite kuitenkin, se mies ei varmaan tee, kun ei tiedä sun tunteistasi. Ja toimk nopeasti, tai se mies saattaa ehtiä iskemään jonkun toisen. Kaverilla kävi niin, sen välillä että hän tajusi olevansa rakastunut kaverimieheen ja että mies tutustui toiseen naiseen, oli vain viikko. Olisi kannattanut toimia, eikä hidastella.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä35379 kirjoitti:
Perintenen tapa: hei, olen kiinnostunut sinusta. Mennäänkö kahville tai kävelylle?
Me ollaan jo kavereita ja käyty kahvilla ja kävelyllä monet kerrat. Nyt olisi kyse enemmästä mutta en voi hyökätä kimppuunkaan kesken patikoinnin :D
No, ota tuota kaverimiestä vaikka kädestä kiinni kesken kävelyn. Ei siis mihinkään poliisityyliin, vaan silleen kivasti otat kädestä kiinni.
Kieltämättä oli kyllä aika kryptinen heitto varsinkin jos puun takaa yllättää.