Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++Ensikoiden keskiviikko+++++

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin TAAS neljän jälkeen enkä enää saanut unta. Päätin nousta ylös ja pissata purkkiin ;)

Tein testin ja siihen piirtyi heti kaksi viivaa. Toinen haaleampi ja toinen tumma. Eli olenko minä nyt vaan siis oikeasti raskaana? Itku ihan pääsi ilosta kun näin sen viivan. Pala nousi kurkkuun ja pompin ilmassa.

Nyt en tiedä mitä tekisin, koska ei nukuta. Kello on viisi ja mikään paikka ei ole edes auki, että voisin lähteä kauppaan.

Ajattelin heti prisman aukeamisen aikaan mennä sinne ja ostaa kunnon aamupala tarpeet. Sekä jonkun ihanan bodyn jossa vois olla joku I love dad teksti. Herättäisin mieheni ja antaisin sen bodyn hänelle. Se body varmaan kertoisi kaiken =)

Kädet vapisee ja hyvä että henki kulkee. Pelottaa että pysyykö se nyt siellä sisällä jne... Ajatukset hieman sekaisin.

Vierailija
2/64 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mietin vaan että onkohan siellä kaikki kunnosaa. Vaavin alku oikealla paikalla jne.. Se minun ovulaatio oli niin kivulias että sitäkin mietin että oliko normaalia. Tuntuu että nyt pitää varoa kaikkia liikkeitäni ja en voi edes juosta ettei lapsukainen tipahda kyydistä. Mies on ollut puutteessa ovulaatiosta lähtien. En voi ajatellakaan yhdynstää koska mahassa on niin outo olo. Paineen tunnetta ja pientä kipua. En kaipaa sinne enää miehen elintä =D Mutta kaitpa siihen on vaan totuttava että masussa tuntuu olevan muutakin kuin ruokaa ;)

Herätkäähän jo ensikot, tylsää kirjotella yksinään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli heti tulla onnittelemaan! Kyllähän ne oireet niin lupaavia olivatkin sulla! Kyllä kaikki varmasti hyvin menee, älä turhaan stressaa. Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia vaan matkaan!!

Vierailija
4/64 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color]

[color=red][b][size=6]ONNEA JOUHI![/b][/size][/color]

[color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=fuchsia][size=7]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color]

Vierailija
5/64 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouhi: Onnittelut! Ihanaa lukea sun täpinöitä! =) Nyt vaan liimat ja tarrikset matkaan ja nauti odotuksesta!

Kylläpäs tänne on muuten viimeaikoina ropissut noita plussia... Tänne kans yks, kiitos! Voishan ne Pärnun haikarat ees yrittää muistaa mua kun niitä oli sillon siellä niin paljon! =)

Te ootte kyllä viimeaikoina olleet niin ahkeria kirjottelemaan, että! Ja kun mä en oo linjoille kovin usein päässyt niin oon tippunu ihan täysin kärryiltä! Ihan ku alottais uudelleen täällä pinoilun, uusia on niin paljon ja toiset on siirtyny o-puolelle... Mutta onhan täällä vielä meitä vanhojakin, Killa, minä... Missäs muuten Jessis, Aftis, Mooli... Mooli tais olla reissussa mutta kuinka pitkään?

Nyt laskin ekaa kertaa tässä kierrossa koopeet, näyttäis olevan 23/28. Mitenköhän käy ton kierron pituuden kanssa, minä kun olin huomaavinani oviksen jo joskus kp9 tienoilla? Kummaa kyllä kun mulla on yleensä aina aika ajoissa ovulaatio mutta silti kierrot on olleet pääsääntöisesti 28-29. Voisko olla että munis irtoais liian aikaisin, ettei oo ehtiny kasvaa tarpeeks isoksi? Kun ei ainakaan tunnu olevan ton luteaaliajan pituudesta kiinni miksei tärppää... Vai voiko se olla liian pitkä? No, ensi kuussa on lääkäri ja päätetään mihin tutkimuksiin lähdetään, toivottavasti tilanne selviää...

Tulipas omaa napaa! Kaikille mukavaa keskiviikkopäivää ja raskautumista! =)

Vierailija
6/64 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli jotain galluppeja ollut, mustellaanpas...

Horoskooppi-g: Minä vesimies, mies neitsyt. Mun kohdalla jotkut kuvaukset vesimiehen kohdalla sopii kuin nakutettu, miehen kohdalla ei sitten millään ton neitsyen osalta. Se on varmaan syntyny jotenkin " väärän kuun alla" tai jotain! =) Se kun on niin löysin rantein eläjä kun vaan mahdollista...

Vauvan ulkonäkö: Meille tulis varmaan just joku vuorenpeikko! =) Mun pitkät ja tuuheat käsikarvat (jotka muuten on talvella kun iho on vaalea niin tummia, kesällä taas valkoisia - ihanaa!), miehen suhteellisen iso nenä, mun pisamat... Meillä molemmilla on luonnonkiharat hiukset, joten siitä ei ole epäilystäkään! Tosin mies pitää niin lyhyenä ettei näy ja minä taistelen suoristusraudan kanssa lähes päivittäin! =) Pituudellakaan meitä kumpaakaan ei ole pilattu joten... Jännityksellä odotan millainen Rölli meille tulisi, mutta tulis nyt jo äkkiä!

Vierailija
7/64 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, mahtavaa!!!! Nyt vain meidän kans tuonne o-puolelle, niin päästään tutustumaan : )

Ja muut kans, hypätkäähän vaunuun. Naksukin sieltä ottaa vaan kans kunnon loikan kyytiin. Mennään ovista ja ikkunoista, niin on siinä o-puolella ihmettelemistä!!

T: Yedo ja " Vimpula"

Vierailija
8/64 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhana sentään! Täti tuppautui juuri äsken tänne! Työpaikalle asti!! Ei sillä ole kyllä mitään tilannetajua! Äääh.... Eli vaan pitkäksi venynyt kierto oli tämäkin sitten kuitenkin. No, onneksi ei sentään ihan mahdottoman pitkäksi mennyt. Eikä tarvinnut turhaan tuhlata sitä toista testitikkua...

EmmaAnna: Älä nyt ihan toivoa menetä, kyllä niitä normaalimpiakin kiertoja varmasti vielä tulee! Masentavaa tuo kyllä varmasti on. Tsemppiä ja jaksamista!

Tsempityksiä ovis-bongareille Kesämorsiamelle ja Cerberalle ja muillekin! Ja pahoitteluita tädin myös yllättämälle Oonalle! Piinaillaan nyt sitten tosiaan muiden puolesta. Onhan täällä aika monta enskaa taas kovasti tyrkyllä tuohon plussajunaan! Mää veikkailisin seuraavaksi kyytiin nousijaksi ehkä tuota Trixietä... Mä en kyllä malttaisi olla testaamatta jos olis tuollainen tilanne!

Joo, plussajuna on kyllä nyt ihan selvästi pysähtynyt enskapysäkille, kun lyhyen ajan sisällä jo monta iloista uutista on saatu! Koittakaahan nyt mahdollisimman moni rynniä sinne, ja muistakaa kumminkin että " vanhoilla" enskoilla on etuiluoikeus! :)

T: Meriheppa (kp1/31-38)

Vierailija
9/64 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greetas, hui kamala mitä sulle on 18-vuotiaana sanottu¿ Itse justiinsa sen ikäinen ja ei tuu kuuloonkaan että joku mulle tollasia ehdottelis.

Trixie, no nyt kuule peukutukset sinne suuntaan vaan bdbdbdbdbd! ;)

Miauu, *hellöyy* o/

Voi himskatti miten se käpy sut siellä puhelimessa otti vastaan¿ tollaset pitäis kieltää lailla. Mutta toivottavasti neuvola-tapaamisesi tulevat olemaan mukavia ja ettei siellä tollaisia kärtty-mummoja ole :) Joo muistan kun kerroit greippimehun olevan aika öklöä.. en tiedä¿maistan ensin ja en juo jos on pahaa :)

Meriheppakin työskentelee lomasesonkina¿on kyllä hiljasta, hyvä niin, saa palstailla :) Joo tää sun IT-vinkki on korvaamaton :P Ja suurpahoittelut tädin tulosta¿harmi että ihan töihin asti tunki :(

Titi-uu: Täälläpäin ei varsinaisesti migreeniä, mutta kärsin välillä pahasta päänsärystä/pään kuumotuksesta¿ silmien taakse ja otsalohkoon sattuu niin että! :/

Kesämorsian, juu-u¿valitettavasti sitä näin kesällä joutuu heräilemään siinä kuuden aikaan töihin. Oon niin kade niille, jotka saa nukkua pitkään ja touhuta kaikkea kesäkivaa. Ja kyllä kuule täälläkin laiskottaa aina välillä kun töissä hiljasta ku huopatossutehtaalla¿zzzz :) Onnea teille oviksen bongailuun ja toivottavasti ahkeruus palkitaan! bdbdbd!

Cerbera, onnea ovis-bongailuun! Minä teen aina sen oviksen kanssa niin että viikko ennen ovista alkaa kunnon ¿jumppaaminen¿ ja melkein viikko oviksen jälkeenkin jatkuu.. Näin tuplataan mahikset :) Jos ma-aamuna pupuiltu, keskiviikon ovikseen se antaa lisä-mahdollisuutta¿ Koska simpathan elää sen pari-kolme päivää¿Ja hyvä se on vielä oviksen jälkeenkin jumppailla, kun ei sitä tiijä, niin mieluummin kaikki peliin ;) Kyllä, ne rohdot on terveellisiä vaikkei raskaaks tulisikaan! :) Mä en tosta +kalsium multitabsista tiedä¿puuttuisiko siitä sitten näitä foolihappoa sun muuta? En tiedä.

Jouhi, onnea onnea onnea onnea! Mä olen niin iloinen sun puolesta! Nyt vauva-erikeepperiä monta tonnia ja tarrasukat matkaan!! :) Otapa minutkin täältä kyytiin sinne plussajunaan! :)

EmmaAnna, *jaksuhali* Kyllä kaikki aikanaan!

Oon@, pahoittelut tädistä :/¿

Naksulla taas alkaa olla piinat käsillä! bbdbdbdbd!

Voi ihana kun on niin monia plussa-uutisia! Ihan halkean :)

Nyt me muut enskat, noustaan plussajunaan vaan mukaan! Pupuiluintoa kaikille ja plussatuulta!+++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
10/64 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos tämä sitä ensimmäisen kierron taikaa? No joka tapauksessa, onnellista odotusta!!

Tappertin ultrakuulumisia oli mukava lukea, toivottavasti se kysta ymmärtää kutistua pois hyvällä! Parempaa vointia siis sinne.

Merihepalle ainaskin pahoittelut tädistä ja toisaalta intoa uuteen kiertoon!

Emmalle hali! En keksi nyt mitään lohdutusta sanottavaksi :(

Trixie, eipäs pihtailla siellä testin kanssa (yllyti yllyti) eli testaa jo!

Cerberan kans melkein mennään samoissa päivissä (muistaakseni) eli

kpt mulla 9. Pupuilu intoa sinnekin päin! Mun käsityksen mukaan pe on kyl liian myöhään pupuilulle, jos ke on ovis. Eli silloin ma pupuilusta on enemmän ollu hyötyä. Korjatkaa, jos oon väärässä.

Mitäs muuta... No jo, vilkutukset kaikille, erityisesti Nellamaijalle, Naukulle, Yedolle ja tietty kaikille enskoille!!

Vierailija
11/64 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi [color=EE2C2C]ONNEA JOUHI![/color]

Tevetuloa joukkoomme [color=00B2EE]Lyylis[/color]. Toivottavasti viihdyt hyvin. Viime aikoina on tosin käynyt sellainen vilinä uusien tulokkaiden kanssa, että voipi olla, että Herra Haikara sinut täältä löytää hyvinkin pian.

[color=00B2EE]Titi-uu[/color]: Mulla oli muutamia vuosia sitten pahoja päänsärkyjä, jotka pahenivat entisestään punaviinistä. En siis olisi voinut kuvitellaakaan lipittäväni sitä päivittäin. Jostain syystä tilanne kuitenkin muuttui ja nyt punaviiniä juon ihan mielellään -yleensä kuitenkin vain ruuan kanssa. En tiedä, pitäisikö sitä taikalientä nyt kokeilla taas tässä kierrossa.

[color=00B2EE]Kesämorsiamelle, cerberalle, Sara-Marialle, Remukalle[/color] onnea oviksen metsästykseen.

[color=00B2EE]Leenulle ja Naksulle[/color] piinailuintoa!

[color=00B2EE]Emma[/color]: En ole koskaan hyvä keksimään mitään lohduttavaa, koska pahassa pettymyksessä mikään ei lohduta. Lähettelen kuitenkin lohturutistuksen.

[color=00B2EE]Trixie[/color] pitää meitä jännityksessä, kun täti on temppuillut. Kerrothan sitten, jos jotain uutta kerrottavaa tulee.

[color=00B2EE]Meriheppa[/color]: Pahoittelut tädistä! Nyt pääset toki uudelle kierrokselle mukaan ja lähettelemään kutsukortteja Herra Haikaralle. Jospa se Haikara älyäis päivittää postituslistansa, niin tietäisi sekin kenen luona vierailla seuraavaksi.

[color=00B2EE]Nellamaija, aqua, MaryRose ja kaikki muut eskat[/color] vilkutuksia teillekin. Tarkoituksella en ketään tästä viestistä halunnut unohtaa, mutta teitä on niiiiin paljon ettei voi muistaa.

[color=00B2EE]Jo plussanneet enskat[/color]: On kiva lukea kuulumisianne. Ilmoitelkaahan itsestänne edes joskus!

[color=00B2EE]ON[/color]: Päivystän täällä puhelimen ääressä ja odottelen lääkärin soittoa. Jospa saisin jotain vastauksia tänään siihen luge-asiaan. Muuten elämä sujuu ihan normaaliin tapaan. Ei siis mitään kummallista tähän napaan.

Aurinkoa ja lämpimiä tuulahduksia kaikille!

-desejo

Vierailija
12/64 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille tervetulotoivotuksista! On kiva olla mukana porukassa jännäämässä. Ja todella isot onnittelut plussanneille!!!! Musta tuntuu, että tää ketjussa jännääminen lisää omaa jännäämistä ihan mielettömästi. Mä olen täällä kun tulisilla hiilillä koko ajan. Ja nyt on menossa kp 28/36-38. Mitenkähän sitä sais tsempattua olemaan kärvisällisempi?! Mieskin jännää ja juttelee kaikkia vauvajuttujaan, niin kyllä voi olla pudotus reilun viikon päästä kova, jos ei tärppää (ja tuskin tärppää, kun ekaa kiertoa viedään)... Mutta kaikille plussasäteitä ja hyvää keskiviikkopäivää!!!

Vierailija
13/64 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea plussauutisia! Antaa mukavasti toivoa itsellenikin - ja varmasti myös muille plussaa toivoville (hetkinen, siis meille kaikille!). Erikeepperiä kiloittain matkaan!

Meriheppa: harmi, kun täti sinut löysi, uutta yritystä vaan käyntiin!

Kiitos kaikille tsempin toivottajille! Toivottavasti tällä pupuilulla onnaa. Tosin ei tullut mieleen,että voisi olla liian usein? Höh. No,pian se nähään!

Vierailija
14/64 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta pysyä pois täältäkään, kun täällä on maailman paras porukka :)

Oletteko huomannut saman kuin minä...jatkuvasti enkojen joukkoon lappaa uusia enskoja, loppujen lopuksi enskojen määrä ei kuitenkaan nouse!

Jäin nimittäin miettimään, että sinä aikana kun itse roikuin kuumeilemassa - porukkaa tuli hetkittäin enemmin ja toisinaan oli ihan hiljaista uusien tulokkaiden suhteen. Mutta määrä pysyi suht vakiona.

Eli kun uusia enskoja tulee - tulee myös plussia!! Jomminkummin päin se menee, siitä en ole varma kumpi tulee ensin :)

Näin Tappert tänään - tyyväisenä siitä että on saanut nukkua jo kaksi yötä ilman kystakipuja...jes rv5+(6?)

Vierailija
15/64 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=32CD32][size=7]♥[/size][/color] [color=228B22][size=7]♥[/size][/color] [color=458B00][size=7]♥[/size][/color] [color=66CD00][size=7]♥[/size][/color] [color=7CFC00][size=7]♥[/size][/color] [color=90EE90][size=7]♥[/size][/color] [color=00CD66][size=7]♥[/size][/color] [color=008B45][size=7]♥[/size][/color] [color=3CB371][size=7]♥[/size][/color] [color=43CD80][size=7]♥[/size][/color] [color=548B54][size=7]♥[/size][/color] [color=698B22][size=7]♥[/size][/color]

[color=006400]Rohkaistun kysymään neuvoa teiltä rakkaat enskat, kun olen tässä itsekseni erästä asiaa ihmetellyt...

Siis, tädin viimeisin vierailu sujui samaan tapaan kuin aina ennenkin. Ainoa mainittavan arvoinen asia tädin vierailussa on, että se tuli käymään ihan yks kaks yllättäen kp 30 ilman mitään ennakkovaroituksia. Ennen siis menkkakivut on alkaneet ennen kuin itse menkat ovat alkaneet, mutta nyt toisinpäin, eli kivut tulivat vasta kun täti oli tullut. Vuoto siis oli ihan normaalia, ei mitenkään epätavallisen niukkaa tai runsasta.

Mutta, kun nyt on jo kp 7/30 menossa ja " menkkakivut" vaan jatkuu! Tai luulin tätä oikean munasarjan juilimista menkkakivuiksi, mutta eihän menkkakivut varmaankaan jatku jos täti on jo häipynyt kp 4? Jomottaa siis oikeaan munasarjaan ja edellisen ovulaation olisi pitänyt olla juuri oikeasta munasarjasta, kun mulla ainakin se tapahtuu vuorotellen vasemmasta ja oikeasta. Eikä tämän kierron ovulaatio voi mitenkään olla näin aikaisin. Mitähän tää nyt on, liekö koko keho mennyt ihan sekaisin? Se juiliminen tuntuu nyt siis tädin jälkeen jo kolmatta päivää ja pupuillessakin sattuu oikealle puolelle. [b]Voiko olla kysta?[/b]Kertokaa joku joka tietää...[/color]

[color=32CD32][size=7]♥[/size][/color] [color=228B22][size=7]♥[/size][/color] [color=458B00][size=7]♥[/size][/color] [color=66CD00][size=7]♥[/size][/color] [color=7CFC00][size=7]♥[/size][/color] [color=90EE90][size=7]♥[/size][/color] [color=00CD66][size=7]♥[/size][/color] [color=008B45][size=7]♥[/size][/color] [color=3CB371][size=7]♥[/size][/color] [color=43CD80][size=7]♥[/size][/color] [color=548B54][size=7]♥[/size][/color] [color=698B22][size=7]♥[/size][/color]

Vierailija
16/64 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TITI; se voi olla kysta tai olla olematta. Pahoin pelkään ettei se selviä muuten kuin ultraamalla. Mulla juilii tuota oikeen puolen kystaa oikeestaan jatkuvasti vähäsen, ei mitenkään erityisen häiritsevästi mutta kuitenkin, etenkin jos täytyy jotain painavampaa nostaa niin oikein äityy.

Toisaalta - jos ei ole kysta, niin miksi ei voisi olla raskaus-oirekin? Joillakinhan tätsy tulee kylään vaikka raskauskin on alkanut? Testasitko ennen menkkoja?

Jos se on kysta, niin se tod.näk häviää sieltä viimeistään seuraavien menkkojen aikaan, tai sitten ei...niistä kun ei näköjään koskaan tiedä.

Ei liene vaarallista ellei ala ihan kohtuuttomasti koskea...jos alkaa niin sitten hospitaaliin..

Tappert - kystaguru :) hih, enkä mä niistä oikeesti mitään tiedä

Vierailija
17/64 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli galluppeja, eli:

Oma horoskooppi skorpioni ja miehen leijona. Mies on aika punapigmenttinen sekä pitkä ja minä tumma, eli lapsosesta voi tulla ihanan millaisia vain! Sinänsä lapsestahan voi tulla vaikka vaaleaverikkö minun isoisän mukaan, joten kunhan on terve lapsonen, niin se riittää meille. Haaveissa olisi saada kaksi lasta, mutta katsotaan mitä luontoäiti on meidän kohdalla päättänyt :)

Mary-Rose: olet ilmeisesti toimistohommissa, mutta kun utelias ihminen olen, niin saako kysyä millaisia hommia teet?

ON: meillä miehen kanssa nyt siis käynnissä yrityskerta nro. 3. Häät puskee päälle marraskuussa, joten meillä on sormet ja varpaat ristissä, että hääpukuun saadaan tehdä pieni levennys vatsan kohdalle ;). Tosin ei ole pukua vielä hankittu, joten katsellaan nyt miten käy. Yritys päätettiin muuten aloittaa ihan siitä periaatteesta, että mitäs tässä odottelemaan - molemmilla on vakkariduuni ja yhteinen omakotitalo on hankittu. Jos siis vauva on tullakseen tervetuloa!

Olen muuten tullut siihen tulokseen, että ensimmäisellä yrityskerralla vika oli ajoituksessa (pupuiltiin vähän liian myöhään). Toisella kerralla myös ajoitus oli pielessä (pupuiltiin liian aikaisin). Nyt kolmannella ollaan sitten pupuiltu koko ajan - katsotaan, jos tämä olisi oikea tapa!

tosin voihan syitä olla miljoonia muitakin - uskoisin kuitenkin, että ovulaatiot on tapahtuneet melko normaalisti kierron keskivaiheella, myös gyne oli tätä mieltä tutkittuaan munarakkulani sisäkautta ultralla. Suosittelen muuten tätä tutkimusta kaikille! Sitten liuta tyhmiä kysymyksiä: onko asennolla väliä? Voiko olla, että siittiöt kulkeutuvat huonommin jossain asennossa? Miten miehelle voisi ehdottaa spermatutkimusta? Koska on mennyt " liikaa" aikaa, että tutkimuksiin kannattaa mennä? Maksaako spermatutkimus jotain ja missä se tehdään? Ja vielä lopuksi - jos sperma on ns. huonompi laatuista mitä asialle voi tehdä?

Juu, mutta tällaisia kyssäreitä tänään! Kiitos kovasti jo näin etukäteen, jos joku ehtii vastailla. Taidan mennä houkuttelemaan tuota meidän remonttireiskaa (rempataan tällähetkellä keittiötä uuteen uskoon) pienelle pikaiselle ;).

Moi rakkaat enskat! Tulipas paljon tekstiä-...

Vierailija
18/64 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea masuasukista Jouhi! Yritä vaan uskaltaa elää ihan normaalisti. Eiköhän se pikkunen mukana kestä ;)

Leenulle ja Naksulle voimia piinailuun.

Merihepalle pahoittelut tädistä. Toivotaan, että se tajuaa lähteä kohta pois.

Tervetuloa Lyylis!

ON: Kp 11 ja ovistestistä haamu eilen ja tänään. Eilen oli kyllä mielestäni selkeät ovistuntemukset, mut tikuttelen nyt kuitenkin vielä muutaman päivää ja katon vahvistuuko viiva. Peittoja ollaan muistettu heilutella sen verran tiuhaan, että simppoja pitäs olla sotapolulla ;) Nyt täytyy lähteä töihin. Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

T:Remukka kp 11/28-33

Vierailija
19/64 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä kysyä, että missä on ohjeet noihin väreihin? Olen hiukan kade kun saatte aikaan kaikenlaisia sydämiä ja erilaisia värejä sekä lihavointeja yms.

t. tietokoneneroille kateellinen peipposka

Vierailija
20/64 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkesin nyt tänne piipahtaa.

Mukavasti on porukalla mennyt plussia tullut jne.

Onnea vaan kaikille joita on nyt lykästänyt, en vaan muista nimiä. ONNEA!!!!!

(.)Itelläkin alkaa olla jännät paikat kun on menossa jo kp 40, mut mietin vaan koska tekisin testin ku viime kerral täti tuli paikalle kp 38. Mut seki tuli sillai kun olin aamulla testannut niin yöllä kun piti tulla kp 39 ni tulikin täti ja oon aatellu et jos joko huomenna tai sitten pe aamuna teen testin ni jos se täti ryökäle tulee heti si seuraavana päivänä jos vaan menee samallai ku edellisel kertaa.

Tein testin kp 30 mut siin ei ollu mitään mut se oli kyl aika aikasta ku kerran edelliset menkat alko vasta ko 38.

Sori jos oli sekavaa tekstii, on vaan niin vaikee selittää näit asioit omasta mielestä et tulee vähä kaikkee kirjotettuu ja si ku vähä jännittää et onko täti tulos vai olisko jo vattas joku pikkune. =]