+++++Ensikoiden keskiviikko+++++
Kommentit (64)
[color=0000CD][size=7]♥[/size][/color] [color=6A5ACD][size=7]♥[/size][/color] [color=3A5FCD][size=7]♥[/size][/color] [color=1E90FF][size=7]♥[/size][/color] [color=4F94CD][size=7]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=7]♥[/size][/color] [color=7B68EE][size=7]♥[/size][/color] [color=009ACD][size=7]♥[/size][/color] [color=7EC0EE][size=7]♥[/size][/color] [color=87CEFF][size=7]♥[/size][/color] [color=836FFF][size=7]♥[/size][/color] [color=5CACEE][size=7]♥[/size][/color]
[color=0000EE]Iski hillitön himo saada lettuja! Niimpä sitten äsken tuossa paistoin lettuja ja nautiskelin niitä kermavaahdon ja itsetehdyn mansikkahillon kanssa! NAM :P
[b]Tappert:[/b] En testannut ennen tätiä. Testi olis tietysti tuolla kaapissa, mutta en tiiä uskaltaisinko käyttää sen, todennäköisesti menee vaan hukkaan. Olen kyllä minäkin kuullut että täti saattaa tulla kylään, vaikka olisikin jo raskaana. Mulla ei vaan mitään muita sellaisia oireita taida olla, mitkä viittaisivat raskauteen. Jos ei nuhaa lasketa. Jokos pujo kukkii? Ei taida kukkia vielä, sille mä oon allerginen. Mut jos kivut ei häviä tämän kierron aikana niin marssin sitten lekuriin. Tai jos kivut kovenee. Meinaan ne ei tuolla kunnan terveyskeskuksessa ala todennäköisesti nyt tekemään yhtään mitään, sanovat että syö Buranaa. Ja yksityiselle ei oo nyt varaa mennä. Yritän kuulostella mitä kehossa tapahtuu. Jos pahoinvointia tms. ilmaantuu niin ehkä saatan sit testatakin...
Himskutin [b]Oon@[/b] täällä aiheuttaa meitille sydäreitä! Hitsi kun piinaat meitä! [size=2]:)[/size] Peukutuksia bd ettei täti löydä!
[b]Sadeyelle[/b] myöskin peukutuksia! bd
[b]Peipposka[/b] kyselit niistä värityksistä ym. Tuolla " Saitista sanottua; ohjeita ja opastusta kävijöiden kesken" -palstalla on neuvottu noita värijuttuja ja siellä voi myös ensimmäisiä kertoja testailla itse värityksiä. Voin nyt kuitenkin tässäkin kertoa sulle joitakin vinkkejä:
Tekstin saa värilliseksi esim: [ color = red ] kirjoita teksti tähän [ / color ] otat vaan välilyönnit pois.
Värien nimikoodeja: red, blue, silver, gray, maroon, purple, fuchsia, pink, green, lime, olive, navy, teal, aqua, yellow.
Osoitteessa http://www.saunalahti.fi/wpoet/fin/colorhuge.htm on megasuuri värikartta. Toimii niinkuin nimikooditkin, mutta älä laita numerokoodien edessä olevaa #-merkkiä ollenkaan eteen.
Sydämen saat tehtyä näin: [ color = red ] [ size = 7 ] & hearts ; [ / size ] [ / color ] ja poistat taas vain välilyönnit. Kokoa voi muunnella muistaakseni 1-7. Sizeä voi käyttää myös tekstissä, ei pelkästään sydämissä.
Lihavointi : [ b ] kirjoita lihavoitava teksti tähän [ / b ]
Kursivointi: [ i ] kirjoita kursivoitava teksti tähän [ / i ]
Alleviivaus: [ u ] kirjoita alleviivattava teksti tähän [ / u ]
Siinäpä niitä. Nyt tämä tytsy lähtee ruokalevolle, kun on maha ahdettu täyteen lettuja!
T:Titi-uu kp 7/30[/color]
[color=0000CD][size=7]♥[/size][/color] [color=6A5ACD][size=7]♥[/size][/color] [color=3A5FCD][size=7]♥[/size][/color] [color=1E90FF][size=7]♥[/size][/color] [color=4F94CD][size=7]♥[/size][/color] [color=00BFFF][size=7]♥[/size][/color] [color=7B68EE][size=7]♥[/size][/color] [color=009ACD][size=7]♥[/size][/color] [color=7EC0EE][size=7]♥[/size][/color] [color=87CEFF][size=7]♥[/size][/color] [color=836FFF][size=7]♥[/size][/color] [color=5CACEE][size=7]♥[/size][/color]
[color=gray]Tulipas vaan muuten mieleen, että olihan mulla toissapäivänä pahoinvointia ja oksensin, mutta se todennäköisesti johtui syömästäni jäätelöstä, joka ei ollut vähälaktoosista, kun minulla on laktoosi-intoleranssi ja syön normaalisti vähälaktoosisia tuotteita. Eikä sen jälkeen ole ollut pahoinvoinnin tunnetta.[/color]
jouhi, onnea onnea onnea ja paljon vauvaliimaa ja tuhannet tarrasukat teille!:) Voi miten ihanaa!
meriheppa, pahoittelut tädistä:( On sillä kyllä otsaa ängetä toisten työpaikalle.
MaryRose, joo oon kuullu et et simot elää sen pari-kolempäivää ja et " tyttösimpat" on pitkäikäisempiä kuin " poikasimpat" . Hyvä niin sillä mä haluun kovasti tyttöö ja mies poikaa, vaikka same se kumpi sieltä tulis kuhan vaan tulis ja et se olis kaikin puolin terve! Vaikka taitaa olla tuo simppojen eliniän määrittelu sukupuolen perusteella iahn vaan humpuukia, mutta kiva se on ajatella!:)
peipposka80, mieheni on lukenut netistä ja sitten valistanut mua että, lähetyssaarnaaja on hyvästä vauvantekopuuhissa. Samoin pupuilu takaapäin. Mä en oikeen ite innostu tosta sessiosta takaapäin, mutta mies sitten munki edestä et tää pupuilu aika on sen unelma-aikaa;) Oon miettiny samaa et kuinka noita värejä ja sydämmiä saa tänne..minä kun en ole mikään tietokoneinsinööri:/
Oon@77, miten sä jaksat piinailla noin kauan? Mä olisin jo testaillu heti kp25, mutta mä nyt oonki tällänen hätähousu!:) Toivottavasti siä masussa olisi pieni elämänalku! bdbdbdbdbdbdbdbdbdbd
Titi, kiitos ku kerroit noista värikoodeista! Nyt vaan testailemaan:)
Tsempitykset kaikille piinailijoille!
).( eli nyt kp11/28 ja aamulla testailin ovista. Tikkuun tuli yks tosi vahva viiva, mutta kun en ole ennemmin testaillu ovista tai raskautta niin jos saa kysyä tyhmän kysymyksen niin, tuleeko se kontrolliviiva tikkuun vasta kun testaa vai onko se siinä valmiiksi. Että jos joku viitti vähän valaista mua niin olisin ikionnellinen! *tyhmä*
kaikille vilkutuksia!
TITI; en halua sua kiusia, mutta mulla se nuha oli oire raskaudesta. Siis olen kyllä allergikko, mutta kun yleensä oireilen vaan silmien kutinalla, niin ihmettelin oikein että mistä on kyse. Hormoni-nuhaahan se sittten oli - siskolla oli kans koko raskauden ajan.
Tappi
Ajattelin vihdoin liittyä mukaan. Ensimmäistä siis yritellään. Yrittäminen aloitettu huhtikuussa tänä vuonna. Ollaan molemmat 22vuotiaita ja tuntuu että miehellä on vauvakuume kasvanut kovemmaksi kuin itsellä, jos se nyt on mahdollista.
[color=Purple1]emka, tervetuloa meidän enskojen sekaan turisemaan. Mutta varoituksen sana: TÄHÄN JÄÄ KOUKKUUN! Musta tuntuu kanssa välillä että mies on paljon enemmän vauvakuumessa kuin minä, vaikka minäkin olen 150%:sesti vauvakuumeessa![/COLOR]
[color=SkyBlue1]Tosi kivoja nämä värit![/color]
[color=red][size=8]♥[/size][/color]
[color=darkorchid]ONNEA JOUHI!!![/color] Vauvaliimaa ja tarrasukat matkaan mukaan!
[color=orchid]Omasta navasta[/color]: ei ole tissit eläissäni olleet näin kipeät, kuin eilen ja tänään! Illalla nukkumaan mennessä ei meinannut mitään hyvää asentoa löytää, kun ei mikään voinut niihin osua. Kävin tossa pyörällä kaupassa ja vaikka oli ihan tukevat rintsikat, niin joka muhkura maassa tuntui tisseissä.
Ja nyt tuntuu, että jos mies katsookin mun rintoja, se sattuu! Mä niin toivon, että tää ois sitä, koska tipun kyllä tosi korkeelta jos ei ole. :/ Jotenkin yritän kyllä ajatella, että voi tää tätiäkin ennakoida (tosin, jos ennakoi, niin se tuleekin varmaan jo parin päivän sisällä). Mitään muita oireita ei ole, paitsi toi nuha, mutta se kyllä allergiaa, koska se on ulkona pahempi kuin sisällä... Eikä siis yhtää sellainen olo, että ois tärpännyt, niin kuin joillain on ollut.
Sori, tää meni nyt omanapaiseksi! Nyt vähän kiire, joten enemmät kirjoittelut jää myöhemmälle! Palaillaan!
Killa kp 25/28-41
Nyt alkuun tulee täysin naurettavaa valitusta, älkää hermostuko. Mä oon kyllästynyt tähän kesälomaan. Mies ja kaikki lähiystävät ovat töissä ja minä möllötän kotona. Plääh! En toki tiedä, vaihtaisinko tämän työntekoon, mutta jotain järkevää pitäisi keksiä. Siis jotain muutakin kun nettisurffausta. Eli ei mulla ainakaan pitkä kesäloma ole onnen täyttymys.
No, nyt jotain muuta ajateltavaa.
[color=00CD00]Tappert[/color]: On kiva lukea kuulumisiasi ja ajatella kuinka hämmentynyt oikeasti olet. Voin vaan mielessäni kuvitella sitä " päässä tuulemista ja ajatusten satamista" . Kumpa voisin sitten joskus ahdistella sinua kysymyksilläni tuolla o-osastolla :).
[color=00CD00]Peipposka[/color]: En tiedä, onko niillä asennoilla suurta merkitystä. Eiköhän ne vikkelimmät perille löydä joka tapauksessa, tai ainakin näin toivoisin. Kyselit myös tuosta miehuksen tutkimisesta. Me ei olla sellaisessa vielä käyty, mutta luultavasti se on syksyllä edessä. Meillä mies suhtautui asiaan ihan hyvin, kun puhuimme tutkimuksista ylipäänsä. Suoraan en siis läväyttänyt: " Että alas mies marssia lekurille!" Eniten mua miehen tutkimisessa pelottaa tietysti se, jos tulos on huono. Miehen huonoille simpoille kun ei voida ihmeitä tehdä. En tiedä, miten osaisin tukea miestäni siinä tilanteessa. Luultavasti se olisi melkoinen romahdus tälle suhteelle, koska mies tietää, että toivon lasta tällä hetkellä enemmän kuin mitään muuta. Ja jos hän ei sitä pystykään minulle antamaan, niin mitäs sitten tehdään. Varmasti oppisin elämään asian kanssa ja olemaan onnellinen, mutta se miten saan miehen vakuuttuneeksi tästä onkin sitten toinen juttu. Tulipas masentavaa tekstiä, *niisk*. Tällä hetkellä elämä kuitenkin hymyilee ihan mukavaa hymyään, joten turhaan kai tällaisia juttuja edes mietin.
[color=00CD00]sadeye[/color]: Jaksamista piinailuun!
[color=00CD00]Oon@[/color]: bdbdbbdbd!
[color=00CD00]Titi-uu[/color]: Mun alkoi tekemään lättyjä mieli ihan kamalasti. Pitäisiköhän sitä yllättää mies ja pitää lättykestit illalla?!?
[color=00CD00]emka[/color]: Tervetuloa enskoihin!
[color=00CD00]Killa[/color]: Tiedän, ettei sais olla onnellinen toisen kivusta, mutta tässä tapauksessa todellakin toivon, että tuo rintavarustus olisi kipeä juurikin siitä oikeasta syystä. Älä vielä maalaile piruja seinille vaan nauti elämästäsi! Eilen sitä jo pohdinkin, että mistäs sen sitten tietää, miltä se tärppikierros tuntuu, kun ei oo koskaan tärpännyt. Jospa se ei tunnukaan miltään ihmeelliseltä.
[color=00CD00]OmaNapa[/color]: Lääkäri sitten vihdoista viimein soitti ja antoi uudet ohjeet ja annostukset niihin luge-nappuloihin. Jospa tämä annostus toisi sitten jotain uutta kerrottavaa muutaman viikon päähän.
Vilkutuksia kaikille!
[b]Tappert[/b]:Se testi tuolla kaapissa houkutti liikaa. Ajattelin että jos testaan plussan niin ainakin selviää mistä kivut johtuvat. Mutta, negahan sieltä tuli niin kuin epäilinkin. Ei ole masentunut olo koska melkeimpä tiesin että ei sieltä mitään plussaa voi tulla. Kuitenkin ihmetyttää nyt nää kivut. Kyllähän se testi ainakin oikein näytti, kun jos ei olis kp 7/30 niin olis jo 36/30. Ja se tätikin kun vieraili niin en usko että testi voi näyttää väärin. Elikkäs keskityn nyt sitten pohtimaan että mistä nämä kivut johtuu...
[b]Desejo[/b]: Niinhän tällä palstalla sanomisilla tuppaa olemaan vaikutusta muihin enskoihin! Eikun vaan pyöräytä sinäkin letut kehiin! Oma ukko just mussuttelee tuolla lettuja tyytyväisenä! ;)
T:Titi-uu
Täällä kans kohta 22 mittarissa ja yritys aloitettu huhtikuussa. Tosin km jo toukokuun lopulla, mutta nyt taas yritys päällä!
Elikkäs uusi yritys. Tulin taas kurkkimaan miten täällä voidaan. Ainakin jouhelle SUURET onnittelut plussasta! Ja onnittelut muillekin plussanneille=)
Mukava kuulla että oonakin on palannut takaisin tänne kuumeilemaan, tsemppiä uuteen yritykseen!
Killa, sun oireet kuulostaa MAHTAVILTA:)) Onko tisut ennen ollut tolleen kipeät? Täällä on varpaat ja peukut pystyssä sun puolesta dbdbdbdbdb Koska ajattelit testata? Mua jännittää sun puolesta!!!
Naksulle ja muille tutuille kanssa *vilkutukset*
Tulkaahan porukalla tonne o-puolelle mukaan kun teitä on jo ikävä!!!
Täällä eletään oireetonta aikaa, eli ei ole vielä plussatestin (13.6) jälkeen ollut oireen oiretta masussa, tisseissä tms. Ainoastaan kauhea väsymys rassaa, mutta se kai helpottaa hiljalleen, toivottavasti:) np-ultra olisi 4 viikon kuluttua, kun silloin oli eka vapaa aamuaika, ettei mun tartte olla pois töistä. Vielä en meinaa uskalla kertoa pomolle...
Mukavaa keskiviikkoa rakkaat Enskat!
Aurora + törriäinen 8+1
[color=CD3278]Naksu[/color]: on sulla tosiaan ainakin luteaalivaiheella riittävästi pituutta! Toivotaan, että siellä ois joku kiinnittynyt! *bd* En kyllä tiedä, että voiko munasolu irrota liian aikaisin (l. pienenä). En ainakaan koskaan ole kuullut!
[color=CD3278]Meriheppa[/color]: pahoittelut tädin yllätyshyökkäyksestä! :( Kurja eukko!
[color=CD3278]Miauu[/color]: harmittelut kurjasta neuvolantädistä! Se on harmillista, että sinnekin saattaa niitä vähän nihkeämpiä tapauksia eksyä... Toivotaa, että sun oma terkkarisi on kivempi!
[color=CD3278]Peipposka[/color]: no olipahan liuta kysymyksiä... ;) Koitanpa vastata: käsittääkseni asennolla ei ole väliä tai ainakaan niin, että vain joku tietty asento olisi se ainoa oikea.
Noihin tutkimuksiin hakeutumisesta: sanotaan, että puolesta vuodesta vuoteen on se aika, jonka jälkeen suositellaan tutkimuksia. Itse olin jo ennen tuota puolta vuotta, kun yksi lääkäri epäili mulla PCO:ta ja kehoitti herkästi selvittämään tilanteen (ja sitä ei sitten löytynyt). Meillä sitten tutkittiin mieskin, kun kerran tutkimuksiin mentiin. Mies ei olisi varmaan mun ehdotuksesta ollut niin innoissaan, mutta meni, kun lääkäri sitä suositteli. Tuo siittiöiden tutkiminen maksoi noin 80¿ (josta on jo KELA-korvaus huomioitu). Yksityisellehän tuohon tutkimukseen pääsee halutessaan helposti. Jos sperma olisi laadultaan heikentynyttä, mutta siittiöitä löytyisi, niin varmaan sitten ainakin koeputkihedelmöitys voisi tulla kyseeseen, kun siinä käytetään vain normaalimuotoisia ja hyvin liikkuvia simppoja. En tiedä onnistuisiko inseminaatio (siinä kai käytetään pestyä spermaa eli siitäkin kuolleet ja huonosti liikkuvat on poistettu). Riippuu tosiaan iästä ja taustoista missä vaiheessa tutkimuksiin kannattaa hakeutua. Julkiselle pääsee vasta kun on vuosi yritystä takana, mutta yksityiseltähän rahalla saa...
Niin ja tuolla " saitista sanottua" -puolella on noita väri- ym ohjeita ja sielä voi myös harjoitella.
[color=CD3278]Desejo[/color]: täälläkin olisi ollut aika katastrofi, jos miehen simpat ei ois olleet kunnossa. Mies ei ikinä suostuisi luovutettujen siittiöiden käyttöön (tosin en tiedä suostuisinko itsekään -luultavasti kyllä?!). Jos kävisi niin kurjasti, että siemennesteessä ei olisi yhtää elävää siittiötä, niin käsittääkseni kuitenkin voidaan vielä suoraan kiveksestä punktoimalla koittaa niitä löytää!
[color=CD3278]Titi[/color]: Pahoittelut negasta! Se on yhtä kurja testata koska vaan! :( Onko sulle suunnitelmissa käydä gynellä jossain vaiheessa? Silloin kannattaisi varmaan pyytää ultraamaan munasarjat mahdollisen kystan varalta!
[color=00BFFF]Tervetuloa Lyylis ja Emka joukkoon mukavaan![/color]
[color=CD3278]Sadeye ja Oona[/color]: *bd*
[color=CD3278]Cerbera[/color]: käyttämättömässä tikussa ei pitäisi olla mitään viivoja. Kun sitten kastat sen pissaan, pitää tulla ainakin kontrolliviiva, jonka vahvuudella ei ole väliä (mutta yleensä kai ihan selvä ja vahva). Testiviivan vahvuus voi vaihdella kierron aikana, ja on positiivinen vasta kun on yhtä vahva/vahvempi, kuin kontrolli.
No niin, olette olleet niin ahkeria, etten ehdi eilistä pinoa kattoa läpi! ;) Katotaan, jos illalla ois parempaa aikaa!
Joka tapauksessa plussasäteitä kaikille piinailijoille ja muillekin!
[color=00BFFF][b]++++++++++++++++++++++++[/color][/b]
Killa
Kiitoksia hyvistä neuvoista [b][color = red]Titi[/color][/b]. Katsotaas nyt kuinka meikän käy näitten värien kanssa...
[color=blue[b]]Dessjo[/b][/color] Joo, pitänee ottaa asia puheeksi kuten kuvailit tuossa yllä, mutta vasta joskus joulun jälkeen jos on tarvis... Se simppatutkimus lienee kuitenkin tutkimuksista edukkain ja helpoin (ja selkein) joten kandee tehdä ennen muita. MUTTA - ei tässä vielä venettä kaadeta, eli eihän olla vasta kuin kolmannessa koitoksessa, ja se sananlaskuhan menee " Kolmas kerta toden sanoo" :D. Älä säkään vielä päätäs näillä puhki mieti, kyllä luonto aika usein homman himaan hoitaa. Tosin pitäisi varmaan lopettaa tää hermoilu ja stressailu, se kun ei tässä projektissa auta.
[color=blue][b]Oon@[/b][/color] Ääks! miten tosiaan pystyt olemaan testaamatta?! [color=red]dbdbdbdbdbd[/color]
[color=blue][b]Killa[/b][/color] sun oireet on kyllä todella vakuuttavat! Toivottavasti rintojen herkkyys olisi tosiaan maha-asukista kiinni! [color=red]++++++[/color]-onnea!
[color=blue][b]Aurora[/b][/color]Kiva kun kävit katselemassa meitä sieltä plussapuolelta! Varautukaa ruuhkaan, sillä täältä toivottavasti kesälomapupuilujen ansiosta siirtynee vielä paljon porukkaa plussapuolelle :)
[color=blue][b]Remukka[/b][/color] Tsempitystä oviksenmetsästykseen! Periaatteessa kaikkien luonnonlakien mukaan sulla _pitäisi_ olla ovis tuossa aika tarkaan kp 14 (kuten mullakin) jos kiertosi on lähinnä 28. Mutta eipä siitä luontoäidistä aina tiedä koska se oviksen päättää käynnistää.
[color=green][b]ON[/b][/color] ihme nipistelyä alavatsassa ollut tänään käynnissä... olen kyllä aika varma, että kyse on vain omasta mielikuvituksesta, mutta silti... Entäs jos? KP on siis 17/28 ja piinailuviikko on vasta ensiviikolla, joten yritän olla miettimättä näitä nippailuja.
[color=pink][b]Ps.[/b]Mahtokohan tää värien kanssa säätö toimia?? Pian nähdään...[/color]
Joo - meillä sama juttu, mies on sanonut, että jos hänen simpat ei ole kunnossa, niin luovutussimppoja ei hyväksy. Mä olen periaatteessa samaa mieltä, mutta tiedätte kyllä... naisena haluaa tietenkin kokea raskauden ja oma jälkeläinen on aina oma. Pääasia on kuitenkin, että rakastan miestäni niiiiin valtavasti, että kyllä pystyisin tuosta haaveestani luopumaan.
Kiitti myös killa noista hintatiedoista. Ei me varmaankaan tosiaan ennen joulua tutkituteta mitään, mutta joulun jälkeen jos vielä täällä kuumeilu puolella roikun, niin pieni tutkimus tuskin on pahitteeksi.
Onnittelut täältäkin myös YEDOlle ja MIAUUUlle!! Kaikki menee ihan varmasti hyvin, ja te saatte ihanat omat pikku vauvelit :)
Tervetulloo uudet kuumeilijat, Greetas ja Lyylis ja emka ainakin! Huippu porukka tää Ensikot.
Pahoittelut negan testanneille ja tädin kestitsijöille :( Nyt pupuiluintoa uuteen, uljaaseen kiertoon!!
Cerbera: Onnea taloprojektin kanssa! Ihana ylläri mieheltäs :)
meriheppa: kamala, paha täti :( tulla nyt kesken työpvän, perhana.. Tsemppiä sinne suuntaan!!
Tappertin kystalle kuoletussäteitä täältä --------------->
sadeye: jännää!! toivotaan, että tätiä ei näy, vaan se plussa tulis!
Titi: höh, minkäs negan sie nyt oot menny testaamaan :( lohtuhali täältä päin.
Killa, niin inhoittavaa kuin tissikipu onkin, toivotaan et se on merkki jostain ihanasta!! paljon +-säteitä sulle :)
ON: Voi rakkaat ystävät että mua jännittää!! Oon ihan täpinöissäni, enkä tiiä miten päin malttais olla!! Oviksen jälkeen on alamahassa ja -selässä tuntunut ihan ihmeellistä vihlontaa, juilintaa ja välillä varsinaista kipuakin. Eilen tissit kipeytyivät ja turvahtivat niin, että hyvä että rintsikat sain päälle. Muutaman pvä oviksen jälkeen nousi kuumetta/lämpöä, ja väsy on ihan valtava.. Valkovuotokin on ihan ihmeellistä, semmosia klönttejä tipahtelee silloin tällöin (sori, öklöä..) vaikka yleensä oviksen jälkeen on kuiva kausi. Eilen kaupassa mahassa pyörähti, kun näin raakaa lihaa, vaikka lihasta pidänkin.
Eihän siinä mitään, jos joku näistä " oireista" tulis yksittäin, mutta kun noin monta kerralla!! Pitää kuitenkin yrittää pitää pää kylmänä, ettei pettymys oo kovin valtaisa jos/kun nega tahi täti tuleekin. Vielä en testaile kuitenkaan, ehkä ens viikolla, jos nää tuntemukset jatkuu.
Vilkutuksia ihan jokaiselle Enskalle, oletta huippuja :)
Sere
Jouhille paljon onnea plussasta!!
mauku, meriheppa, MaryRose, Aqua80, desejo ja nellamaija, kiitos teille tsemppauksesta =)!!
emka, tervetuloa mukaan!
Killa, nyt kovasti plussasäteitä sinne päin!!
Omaa napaa, kp 26/33 ja tosiaan tuhruttelee jo toista päivää =(. Mun on varmaan ihan pakko marssia lääkärille, että edes jonkinlaista toivoa olisi vauva saada. Tosi kiva kun puoli kuuta vuotaa =(.
Emma
Serenity: mikä kp menossa?! Oireet on kyllä lupaavat, plussaonnea!!
JOUHILLE tosi paljon onnea plussauksesta, kivaa kun saadaan lisää plussajunaan :))) ja tilaaaa on vielä muutkin mukaaan!!!
nyt on niiin lupaavia oireita piinailijoilla että kyllä sieltä vielä saadaan monta junaan mukaan vielä oikein hirveet plussapuhkut kaikille !!!
Killa :):) oireet vaikuttaa lupaavalta nyt toivotaan että se plussa sieltä pärähtää!!!
Serenity :) :) juuh sullakin lupaavat oireet, osittain samanlaiset kuin mulla!!
Sadeyellä ja Naksulla myös piinan paikat :) :)
eli tässä teille kaikille ja nimeltämainitsemattomillekin
bd bd x tsiljoona!! ja plussapölytystä puuuuh
MaryRose :):)) o/ hellou rapusis!
Aqua :))) heipsan! o/ vilkutukset sinnekin ja kyllä ne simpat saattapi elää 2-5 vrk siellä odottelemassa että mulle gyne korosti etukäteen pupuilun olevan parempi kuin just oviksen aikaan ja runsas etukäteispupuilu tehos!!!
Sara-Maria: vilkuti, vilkuti ja plussasäteilyä sinne roppakaupalla!!! kiitos kun olet jaksanut päivitellä näitä meitin pinoja ja nyt kun tänään sain tosi vahvan viivan aamusella niin kai minut plussanneeksi uskaltaa laittaa laskurin mukaan la olisi 26.3.????
Mullakin loma alkaa vedellä viimestä viikkoa, joten töihin paluu on edessä...(voi ei) ois tähän lomailuun kyllä tottunut mutta haluun jättää runsaasti lomaa myös talven varalle :)
naukuliini
Sateinen ilma täällä Keski-Suomessa...Ihan hyvä toisaalta, kun ei aurinko paistele joka päivä täydellä tehollaan. Nyt on muutamana päivänä ollut pienoista oksetusoloa havaittavissa ja voisi olla, että helle vaan pahentaisi asiaa. Joten täytyy olla tyytyväinen tähän säätilanteeseen:)
Täytyy kai minunkin nyt sitten ilmoittautua plussauslistaan, kun tuo Naukukin jo uskaltautui;) Naukulle vilkutuksia! Milloinkas ajattelit siirtyä o-puolelle? Elikkäs laskettu aika on tähän tietoon 16.3.2007. Iso kiitos Sara-Marialle listan päivityksistä!
Viikon päästä pääsen yksityiselle alkuraskauden ultraan ja toivon koko sydämestäni, että pikkuisella on kaikki hyvin ja sydän sykkii kovaa vauhtia!
Kaikille piinailijoille ja muillekin Ensikoille puhaltelen plussatuulia ♥ Olisin niin iloinen, jos tämän kuun vauvajunaan vielä hyppäisi monta Enskaa mukaan! Jouhille onnea plussasta:)! Hieno homma!!!
[color=navy] Vilkutuksia Ensku-kamuille! [/color]
♥ ~ ♥ ~ Viipuli ja Pikkupikku ~ ♥ ~ ♥
JOUHILLE ISOT ONNITTELUT!!
Kyllä tosiaan tuntuu, että nyt satelee plussia ihan mieletöntä vauhtia! HYVÄ HYVÄ! Jatketaan samaan malliin!
ON: Mun täytyy sen verran perua eilistä juttuani, etten ainakaan eilistä vielä vaihda kp 1, koska eilinen tiputtelu oli todella vähäistä ja nyt ei tule mitään. Mitään kipuja ei ole tullut (normaalisti alkaa ekana vuotopäivänä), sen sijaan vasempaa alavatsaa on juilinut nyt aamusta jonkin verran. Tissit ei oo kipeet (varsinkin vasen nänni oli tossa viikko sitten, mutta mulla se on joskus ennen menkkoja ihan normaalia), eikä mitään muutakaan oiretta ole suuntaan tai toiseen..
En kyllä uskalla nyt alkaa toivomaan mitään, koska kyllä se täti sieltä vielä tulee.. Mutta toistaiseksi siis piinaillaan vielä ja kp:t on nyt 28/25-26. JOS se tättärä ei ilmaannu lauantaihin mennessä, niin sitten voisin vaikka testata.. Mulla on kerran (yli vuosi sitten) kierto venähtänyt 33 asti, joten en vielä innostu liikaa...
Mukavaa päivää kaikille!
Oon@