Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen itsetunto sinulla on?

Vierailija
08.09.2020 |

Ja miten sen mittaat?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis.

Vierailija
2/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonohko. Se mittaantuu sillä miten paljon masennun niistä asioista, joissa olen huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautanen itsetunto siinä mielessä, että ajattelen osaavani ”kaiken” riittävän hyvin, ja ajattelen olevani fiksu, eikä minulla ole syytä vähätellä osaamistani ja kokemustani missään seurassa. Olen myös hyvä puhumaan ja omaat hyvät sosiaaliset taidot.

Mutta: sisäisesti ajattelen olevani paska. Olen itsekäs eikä minusta ole tekemään ketään onnelliseksi. Nämä piirteet eivät vain näy työelämässä eikä muille ihmisille. Yön pimeinä tunteina näin mietin ja yksikseni mietin.

Kysymykseni kuuluukin: onko minulla hyvä itsetunto vai ei?

Vierailija
4/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantunut paljon. En juurikaan enää ota henkilökohtaisesti toisten negatiivisia mielipiteitä. Olen huomannut, että toisia haukkuvat ihmiset ovat yleensä hyvin epävarmoja itse itsestään.

Vierailija
5/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olematon ja mitätön itsetunto. Syynä aneeminen kikulin koko. Vain 14/ 4,5. Sama kun heittäisi suosiolla lusikan nurkkaan.

Vierailija
6/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikorostuneen hyvä johtuen todennäköisesti sen todellisesta haavoittuvuudesta.

Vierailija
7/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sivuaako tää vähän aiheesta mutta ihmettelen itsetuntoon liittyen että jos joku pitää itseään vaikka rumana niin silloin usein sanotaan että tällä on huono itsetunto, miksi? Eikö tämä ole puhdas mielipide jos itsensä mielestä ruma tai huono jollain tapaa?

Vierailija
8/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä sivuaako tää vähän aiheesta mutta ihmettelen itsetuntoon liittyen että jos joku pitää itseään vaikka rumana niin silloin usein sanotaan että tällä on huono itsetunto, miksi? Eikö tämä ole puhdas mielipide jos itsensä mielestä ruma tai huono jollain tapaa?

Hyvä itsetunto on sitä, että ruma tiedostaa olevansa ei-niin-kaunis, mutta silti ajattelee ”olen silti hyvä tälläisena ja tämännäköisenä”.

Vierailija
9/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä. Näkyy varmaan siinä, etten ole hirveän kiinnostunut siitä, mitä muut ihmiset minusta ajattelevat.

Vierailija
10/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä itsetunto on sitä, että ruma tiedostaa olevansa ei-niin-kaunis, mutta silti ajattelee ”olen silti hyvä tälläisena ja tämännäköisenä”.

Mutta miksi pitäisi ajatella niin?

Vierailija
11/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi pitäisi ajatella niin?

Jotta ei olisi masentunut, katkera tai surullinen ulkonäkönsä vuoksi?

-eri

Vierailija
12/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen Touko-Poukon askarteleman-paskarteleman sielun näköinen.

Vierailija
13/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miul o huono itsetunto. Oon myös ujo ja arka. :/ M25

Vierailija
14/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vertaillut muihin, joten mittari puuttuu, mutta ego eikä supergo ole pahemmin valittaneet, libido on kyllä ollut epätoivoinen hormonitoiminnan hiipumisesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme