Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän sormusta vain saadakseni kunnioitusta

Vierailija
20.10.2013 |

Miksi ihminen on "jotain" vain jos sinulla on paljon kavereita,työ, auto, hieno, talo?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
2/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä ole, enkä usko että mun tuttavapiirissä kenenkään mielestä. Jos joku ihminen on kusipää, on kusipää vaikka olisi miljoonaomaisuus ja sormet täynnä sormuksia. En millään käsitä minkälaisissa piireissä ap sä oikein liikut, suomenruotsalaisten aatelisten?

Kyllä kaikki ihmiset on jotain, se että onko joku rikas vai köyhä, ei vielä määritä ihmistä mihinkään suuntaan, ihmisen luonne ja käytös vaikuttaa eniten siihen miten muut ihmiset sinuun suhtautuvat. Kyllä ammatti tosin vaikuttaa myös vähän, mutta senkin vaikutus lakkaa heti kun ihmiseen tutustuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 18:47"]

Ei mun mielestä ole, enkä usko että mun tuttavapiirissä kenenkään mielestä. Jos joku ihminen on kusipää, on kusipää vaikka olisi miljoonaomaisuus ja sormet täynnä sormuksia. En millään käsitä minkälaisissa piireissä ap sä oikein liikut, suomenruotsalaisten aatelisten?

[/quote]

Aijaijai. Kyllä ne on nämä velkaisen miljoonapirtin Espoon pelloille rakentaneet nousukas-suomalaiset niitä, joille ne autot ja sormukset on tärkeintä näyttely-mielessä.

Aatelisilla on vuosisatojen yltäkylläisyyden ja menestyksen peruna tyyliä.

Vierailija
4/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 18:47"]

[/quote]

Aijaijai. Kyllä ne on nämä velkaisen miljoonapirtin Espoon pelloille rakentaneet nousukas-suomalaiset niitä, joille ne autot ja sormukset on tärkeintä näyttely-mielessä.

Aatelisilla on vuosisatojen yltäkylläisyyden ja menestyksen peruna tyyliä.

[/quote]

Jaa-a, tiedä häntä sitten, minä en tunne ketään miljoonapirttiläistä Espoosta, minä tunnen vain ja ainoastaan tavallisia ihmisiä. Toisilla on töitä, toisilla ei, ja omaisuudet on aina kovalla työllä ansaittuja, eikä niillä mitään rehennellä.

Vierailija
5/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen sitä täytyy taipua, kun lähtee pois Suomesta. Onneksi meillä suomalaisilla ei ole tarvetta tuollaiselle. Täällä on ihan sama, onko naimisissa vai ei; ihmisen mitta ei ole se, onko "päässyt" naimisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme