Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikäköhän minulla on, elämästä ja parisuhteesta?

Vierailija
20.10.2013 |

Olemme olleet yhdessä kauan, 15v. Molemmat toistemme ensimmäiset seurustelukumppanit. 

Välillä kyllästyttää. Arki on kamppailua, ei sinänsä enää riitoja mutta mies vain on laiska. Joutuu ohjeistamaan jne. Ei ole omatoiminen juurikaan. 

On muutakin ongelmaa ja arki kyllä rullaa jotenkuten mutta en tiedä onko tämä parisuhde voimaannuttavaa. Meillä on 2 lasta. Yksinhuoltajuus pienellä palkalla ei juuri innosta mutta en tiedä. Olisi pitänyt ehkä erota jo vuosia sitten. Nyt on omakotitalot ja lapsilla kaverit täällä. 

Itse vaan sairastuin masennukseen ja uupumukseen enkä enää halua siihenkään kun olen jotenkuten jaloilleni päässyt. 

En oikein tiedä mitä haluan ja missä olisin hyvä. Haluanko lisää lapsia vai riittääkö nämä. Työelämä ei tuo sitä innostusta kuitenkaan elämääni enkä saa siellä arvostusta palkassa tai muutenkaan. Ala on rankka. 

Haluaisinko tästä asunnosta pois ja uuteen asuntoon? Nämä on hankalia kysymyksiä ja olen ihan ulapalla että elänkö nyt sellaista elämää mitä haluan vai sellaista mitä mieheni on halunnut?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla