Kirppishinnoitteluun apua! Kokeneet kirppistelijät
Huomisesta pöytä kirppiksellä. Tässä tuotteita ja hintoja
-pomp de lux mekot, oikein siistit 6e
-perus trikoopaidat 2e
-paitapuserot ja tunikat 3e
-viking goretex talvikengät 10e
-reimatec talvikengät 7e
-h&m saapikkaat 6e
-jonathan toppatakit 15e, siistit
-kevyt toppatakit 10e, siistit
-remu toppahousut 6e, siisti,polvissa kulumaa
-luistelukypärä 4e
-perusluistimet 4e
-tosi siisti kivat villahaalari 13e
-fleecetakit 2e
Kaikki siis siistejä, hyviä, puhtaita ja nättejä vaatteita.
Kommentit (12)
Mä oon myynyt itsepalvelukirppiksillä tosi halvalla. Ulkovaatteet oon myynyt sitten huutiksessa. Ootko menossa myymään ite siis?
Hinnoittelen sen mukaan miten itse olisin valmis maksamaan kyseisestä tuotteesta. Katson puolueettomin silmin (tunnearvo veks) ja sen mukaan sitten pistän hinnat.
Ihan sopivat hinnat. Uskoisin, että lähtevät hyvin kiertoon tuolla hinnalla.
OK! Ei ainakaan kallita ole, eli jos ei mene ei ole hinnan vika.
Luistimista voi pyytää enemmänkin. Esim. 10 e.
Ihan ok, ei liian kalliit hinnat ollénkaan.
No hyvä, ettei liian kalliita vaatteita! Tunnearvoa noihin vaatteisiin ei ole, viime vuoden toppaa nyt myyn. Ajattelen niin, että pääsee itselle turhasta tavarasta eroon ja joku toinen saa edullisesti vaatetta vaikka lapselleen.
Esimerkiksi noi jonathanin toppatakit on yhden talven käytössä olleet ja siistit, kerran pestyt. Toki jos oikein tarkasti katsoo huomaa vaaleanpunaisessa takissa vetskarin vieressä tummentumaa. Mutta uutena ne maksaa n.50e joten ei taida 15e olla liikaa?
Kiitos paljon vastauksista,ap
Ainakin nyt oli kauppa käynyt. Pomp de lux mekot ja villahaalari lähti samantien. Samoin pari takkia. Remun henkselihousut oli tosi siistit,polvissa kulumaa tosiaan. Olenkin huomannut, että remun laatu huonontunut? Polvet kuluu tosi nopeaa.
Ei hinnat ole liian kovat. Olen nyt kierrellyt kirpparilla muutenkin ja monet pyytää enemmän huonommista vaatteista. Esim.ei minkään merkkisestä kulahtaneesta takista pyydetään se sama 15e jonka laitoin hinnaksi siistille vuoden käytössä olleelle takille.
Mutta ajattelin, että vois alkaa ostaan lapsille enemmän popia, pomp de luxia, benettonia, me&i-vaatteita, niissä jälleenmyynti arvo säilyy
ap
Hyvät hinnat, ehkä hennesin saapaista en ihan 6e maksaisi kun maksavat uutenakin vain parikymppiä.
- remu toppahousut 6e, siisti,polvissa kulumaa
en maksais kuin max 3 eur. voisin ehkä tuohon hintaan ostaa kakkos-housuiksi.
ja luistimista voit pyytää enemmänkin 7-10 eur
Helsingissä nuo on liian kovat hinnat, mutta muualla päin Suomea varmaan ok. Samoin huuto.netissä ok hinnat.
Vaikuttaa hyvältä, ei ainakaan liian kovat hinnat.