Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naimisissa oleva tuttu tuli vastaan Tinderissä.

Vierailija
08.09.2020 |

Kyseessä ei ole hirvenän läheinen ystävä, mutta ovat usein mukana kaveriporukassa, jonka kanssa nähdään silloin tällöin. Oletteko sitä mieltä, että minun pitäisi kertoa tästa vaimolle? Toisaalta en edes voi tietää, millainen "järjestely" heidän avioliitossaan on. Joku voisi myös sanoa, että asia ei minulle kuulu.

Minulla on kyllä kuvankaappaus hänen profiilikuvastaan, kun halusin varmistaa, että kyseessä on juuri tämä henkilö. (Ja on, käytti samaa kuvaa kuin facebookissa).
Oletteko joskus ollut tällaisessa tilanteessa ja miten olette toimineet? Haluaisitteko kuulla tutulta, jos puolisonne tekisi näin selkänne takana?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehdottomasti.

Vierailija
2/58 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan sanoisi mitään, jos kyseessä on siis vain tuttava. En lopulta varmaan haluaisi ns. sekaantua heidän asioihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko olevasi ainoa, joka hänet siellä on bongannut? Anna olla.

Vierailija
4/58 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro. Ei todellakaan voi tietää mikä järjestely on ja asia ei sinulle kuulu. Kertoisin vain jos kyseessä olisi läheinen ystävä joka haluaisi olla monogaamisessa suhteessa ja luottaisi mieheensä, mutta mies vaikuttaisi pettävän.

Vierailija
5/58 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee feikkiprofiili ja järjestä miehelle joku kiusallinen tilanne ja kuvaa se youtubeen :D

Vierailija
6/58 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee feikkiprofiili jossa ilmoitat että ”tunnistettu. Maksa summa X bitcoineina tai...”

Vierailija
7/58 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaimolle se kuvakaappaus. Itse ainakin haluaisin kuulla. Toki tämä voi olla jokin liiton sisäinen järjestelykin, mutta kannattaa silti laittaa vaimolle viestiä.

Vierailija
8/58 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea homma kyllä. Voisitko vain lähettää vaimolle kuvankaappauksen, vaikka sitten jotenkin anonyymisti? Ilman mitään kyselyjä tai uteluja. Jos vaimo tietää asiasta, niin varmaan vähän ärsyttää tai huvittaa, mutta suurta vahinkoa ei koidu. 

Vierailija
9/58 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kuva sille vaimolle anonyymistä sähköpostiosoitteesta. Sitrn olet kertonut, mutta et tule henkilökohtaisesti sotketuksi asiaan.

Haluaisin tietää itse. Jos heillä on sopimus avoimesta suhteesta (ei tietenkään ole), niin se ei hattaakaan mitään. Jos taas mies pettää, kuten luultavaa, vaimo ansaitsee tietää.

Vierailija
10/58 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko olevasi ainoa, joka hänet siellä on bongannut? Anna olla.

Niin, miksi joku puolituttu ottaisi asiakseen hänet "käräyttää"? Tuskin vaimo on tietämätön asiasta muutenkaan, ainakaan pitkään.

Vierailija
11/58 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee feikkiprofiili ja järjestä miehelle joku kiusallinen tilanne ja kuvaa se youtubeen :D

Ja varmaan olis vaimo tosi tyytyväinen kun koko maailma sais tietää kun mies kärähti tinderistä. Not!

Vierailija
12/58 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen törmännyt tuttuun, jonka häissä olin. Eipä tullut mieleen kertoa vaimolle, kun en oo heidän kanssa edes tekemisissä.

Vierailija
13/58 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helv... siveyspoliiseja ja totuudentorvia te luulette olevanne, jotka edes harkitsette puuttuvanne puolituttujen parisuhteisiin? Jos touhu on noin näkyvää, niin kyllä se vaimo saa tietää ilman teitäkin, trust me.

Vierailija
14/58 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei todellakaan kuulu sinulle.

Vierailija
15/58 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan mahdollista että tinder on jäänne ennen seurustelun alkua olevalta ajalta, eikä enää aktiivisessa käytössä?

Vierailija
16/58 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sydämestäni, että te anonyymia ilmoitusta ehdottelevat saatte jonakin päivänä itse sellaisen viestin. Raukkamaisempaa toimintaa en osaa kuvitella.

Vierailija
17/58 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu älä vaan kerro. Vähän sama juttu kuin näkisi kadonneeksi ilmoitetun lapsen -- kyllä sen varmaan joku muukin on nähnyt ja tehnyt ilmoituksen. Ja kaikki nuo ruhjeet lapsessa ovat varmaan vain joku lapsen perheen keskeinen hauska juttu.

Vierailija
18/58 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kertoisin jos nainen olisi läheinen ystäväni. Tämänkin velvollisuudentunnosta ystävää kohtaan. Missään nimessä ei kannata sotkeentua toisten asioihin, jos heitä et läheisesti tunne. 

Vierailija
19/58 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas palstalla paljon pettäjiä, ohhoh.

Vierailija
20/58 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimet suhteet ovat kuitenkin todella harvinaisia. Ystävän teko kertoa vaimolle, minullekin on kerrottu ja arvostin.