Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työttömät mitä olette opiskelleet työttömyyden aikana?

Vierailija
08.09.2020 |

Mihin ja millaisiin opintoihin teille on myönnetty suostumus opiskella työttömyysetuudella?kesto?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suorittanut onlinekursseja esim Udemysta. Parhaillaan WordPress.

https://www.udemy.com/

Vierailija
2/11 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattitutkinnon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opiskelin tutkinnon loppuun salaa TE-toimistolta. Papereiden kanssa pääsin valitsemaan 3 yrityksestä parhaimman ja korotttamaan palkkatarjousta. Tuosta on kohta 10 vuotta. Nyt tulot 80 000 vuodessa.

Vierailija
4/11 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskellut ranskaa ihan itsekseni ja ilmoittamatta ja kerroin heille osallistuvani kielitestin tasolle, joka oikeuttaa yliopisto-opiskeluun ranskankielisissä maissa. Eipä se kiinnostanut senkään vertaa, että olisivat tämän merkinneet ylös.

Vierailija
5/11 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päivittänyt it-taitoja ja opiskellut uuttakin, puolen vuoden kurssi. Kaikenlaista omaehtoista myös, olen itsekseni ylläpitänyt kielitaitoa ja nyt etsiskelen syksyksi jotain uutta opiskeltavaa, työnhaun lomassa tietty.

Vierailija
6/11 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan opiskellut kiinan kielen työttömänä ollessaan?

7/11 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoritin merkonomin koulutuksen 2 vuodessa iltatoteutuksella.

Joo, tiedetään että olisi pitänyt jo teininä olla suoritettu ja 10 vuoden kokemuksella.

Vierailija
8/11 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kenenkään lupaa olen opiskellut viron kieltä tähän mennessä B2-tasolle asti. Todistus kielitaidosta on.

Vierailija
9/11 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opetellut pelaamaan shakkia. En mikään loistava, mutta onlineshakissa voitan n. 80 loppuun pelatuista peleistä(vastustaja usein lähtee).

Vierailija
10/11 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin uuden ammatin, joka olikin kuoleva ala, kiitos halpatuonnin. Nyt teen ammattiani vastaavia hommia harrastuksenani.

Vierailija
11/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin aikoinaan salaa arkistotoimen perustutkintoa jonka järjesti Turun maakunta-arkisto (asuin tuolloin toisessa kaupungissa). Kerroin TE-toimistolle asiasta, kun tutkintoon kuuluva neljän viikon ohjattu harjoittelu (jonka ajalta en tokikaan työttömyyskorvausta saanut) tuli ajankohtaiseksi. Työkkärissä sitten pohtivat, pitäisikö minua rangaista niistä neljästä lähiopetuspäivästä, jotka tutkintoon kuuluivat ja joihin olin kuukausia aiemmin osallistunut. Päättivät olla rankaisematta.