Naimisissa oleva tuttu tuli vastaan Tinderissä.
Kyseessä ei ole hirvenän läheinen ystävä, mutta ovat usein mukana kaveriporukassa, jonka kanssa nähdään silloin tällöin. Oletteko sitä mieltä, että minun pitäisi kertoa tästa vaimolle? Toisaalta en edes voi tietää, millainen "järjestely" heidän avioliitossaan on. Joku voisi myös sanoa, että asia ei minulle kuulu.
Minulla on kyllä kuvankaappaus hänen profiilikuvastaan, kun halusin varmistaa, että kyseessä on juuri tämä henkilö. (Ja on, käytti samaa kuvaa kuin facebookissa).
Oletteko joskus ollut tällaisessa tilanteessa ja miten olette toimineet? Haluaisitteko kuulla tutulta, jos puolisonne tekisi näin selkänne takana?
Kommentit (58)
En varmaan sanoisi mitään, jos kyseessä on siis vain tuttava. En lopulta varmaan haluaisi ns. sekaantua heidän asioihin.
Luuletko olevasi ainoa, joka hänet siellä on bongannut? Anna olla.
Et kerro. Ei todellakaan voi tietää mikä järjestely on ja asia ei sinulle kuulu. Kertoisin vain jos kyseessä olisi läheinen ystävä joka haluaisi olla monogaamisessa suhteessa ja luottaisi mieheensä, mutta mies vaikuttaisi pettävän.
Tee feikkiprofiili ja järjestä miehelle joku kiusallinen tilanne ja kuvaa se youtubeen :D
Tee feikkiprofiili jossa ilmoitat että ”tunnistettu. Maksa summa X bitcoineina tai...”
Laita vaimolle se kuvakaappaus. Itse ainakin haluaisin kuulla. Toki tämä voi olla jokin liiton sisäinen järjestelykin, mutta kannattaa silti laittaa vaimolle viestiä.
Vaikea homma kyllä. Voisitko vain lähettää vaimolle kuvankaappauksen, vaikka sitten jotenkin anonyymisti? Ilman mitään kyselyjä tai uteluja. Jos vaimo tietää asiasta, niin varmaan vähän ärsyttää tai huvittaa, mutta suurta vahinkoa ei koidu.
Lähetä kuva sille vaimolle anonyymistä sähköpostiosoitteesta. Sitrn olet kertonut, mutta et tule henkilökohtaisesti sotketuksi asiaan.
Haluaisin tietää itse. Jos heillä on sopimus avoimesta suhteesta (ei tietenkään ole), niin se ei hattaakaan mitään. Jos taas mies pettää, kuten luultavaa, vaimo ansaitsee tietää.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko olevasi ainoa, joka hänet siellä on bongannut? Anna olla.
Niin, miksi joku puolituttu ottaisi asiakseen hänet "käräyttää"? Tuskin vaimo on tietämätön asiasta muutenkaan, ainakaan pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Tee feikkiprofiili ja järjestä miehelle joku kiusallinen tilanne ja kuvaa se youtubeen :D
Ja varmaan olis vaimo tosi tyytyväinen kun koko maailma sais tietää kun mies kärähti tinderistä. Not!
Minäkin olen törmännyt tuttuun, jonka häissä olin. Eipä tullut mieleen kertoa vaimolle, kun en oo heidän kanssa edes tekemisissä.
Mitä helv... siveyspoliiseja ja totuudentorvia te luulette olevanne, jotka edes harkitsette puuttuvanne puolituttujen parisuhteisiin? Jos touhu on noin näkyvää, niin kyllä se vaimo saa tietää ilman teitäkin, trust me.
Asia ei todellakaan kuulu sinulle.
Oliskohan mahdollista että tinder on jäänne ennen seurustelun alkua olevalta ajalta, eikä enää aktiivisessa käytössä?
Toivon sydämestäni, että te anonyymia ilmoitusta ehdottelevat saatte jonakin päivänä itse sellaisen viestin. Raukkamaisempaa toimintaa en osaa kuvitella.
Juu älä vaan kerro. Vähän sama juttu kuin näkisi kadonneeksi ilmoitetun lapsen -- kyllä sen varmaan joku muukin on nähnyt ja tehnyt ilmoituksen. Ja kaikki nuo ruhjeet lapsessa ovat varmaan vain joku lapsen perheen keskeinen hauska juttu.
Itse kertoisin jos nainen olisi läheinen ystäväni. Tämänkin velvollisuudentunnosta ystävää kohtaan. Missään nimessä ei kannata sotkeentua toisten asioihin, jos heitä et läheisesti tunne.
Onpas palstalla paljon pettäjiä, ohhoh.
Avoimet suhteet ovat kuitenkin todella harvinaisia. Ystävän teko kertoa vaimolle, minullekin on kerrottu ja arvostin.
Haluaisin ehdottomasti.