Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kirpputoreilla voi maksaa joku toppi 2-3 euroa?!

Vierailija
08.09.2020 |

Kun jopa H&M:stä saa UUDEN topin samalla hinnalla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti sinä, miten uusi toppi voi maksaa 2-3 euroa.

Toivoo harrastajaompelija.

Vierailija
2/7 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta. Kävin kerran kirppiksellä aikomuksenani ostaa kesämekko.

Löysin lopulta viereisestä vaatekaupasta alerekistä uutena halvemman, mitä ne mekot kirppiksellä maksoivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uffista ei kannattaa ostaa kuin 2 e päiviltä. Järjettömät hinnat.

Vierailija
4/7 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin kauhistelisin sitä, että uusia toppeja saa tuohon hintaan. Kirppistopista 2-3e hyvä, uudesta järkyttävän riistohalpa hinta. Vaatteiden kuuluisi olla paljon kalliimpia, nykyään tuotanto on vaan valtavan epäeettistä joka tavalla.

Vierailija
5/7 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei toppeja on monenlaisia. Eli joku käytetty ja kulahtanut trikoorytky on sellainen, jota en kehtaisi edes ilmaiseksi enää laittaa kiertoon. Eri asia on sitten laadukkaammasta materiaalista tehty toppi, joka on ehkä muotoon leikattu ja jossa on vetoketjua tai koristeluja tms. Silloin pari euroa ei ole yhtään liikaa. Kaikki on suhteellista.

Vierailija
6/7 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu toki topista. Mikäli siinä on H&M:n laput, niin kolme euroa on aivan liikaa. Jos taas puhutaan jostain laadukkaammasta tavarasta, niin pari euroa ei ole paha hinta. 

Vierailija
7/7 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloittaja olen pikku Lissu ja minä en ymmärrä. Kirjoitanpa siis lapsellisen asiani tänne jos joku komppaisi  minua kun niin kauheasti ihmetyttää kirpputorihinnat. Voi juukeli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi