Miten kirpputoreilla voi maksaa joku toppi 2-3 euroa?!
Kun jopa H&M:stä saa UUDEN topin samalla hinnalla?
Kommentit (7)
Ei mitään uutta. Kävin kerran kirppiksellä aikomuksenani ostaa kesämekko.
Löysin lopulta viereisestä vaatekaupasta alerekistä uutena halvemman, mitä ne mekot kirppiksellä maksoivat.
Uffista ei kannattaa ostaa kuin 2 e päiviltä. Järjettömät hinnat.
Pikemminkin kauhistelisin sitä, että uusia toppeja saa tuohon hintaan. Kirppistopista 2-3e hyvä, uudesta järkyttävän riistohalpa hinta. Vaatteiden kuuluisi olla paljon kalliimpia, nykyään tuotanto on vaan valtavan epäeettistä joka tavalla.
No hei toppeja on monenlaisia. Eli joku käytetty ja kulahtanut trikoorytky on sellainen, jota en kehtaisi edes ilmaiseksi enää laittaa kiertoon. Eri asia on sitten laadukkaammasta materiaalista tehty toppi, joka on ehkä muotoon leikattu ja jossa on vetoketjua tai koristeluja tms. Silloin pari euroa ei ole yhtään liikaa. Kaikki on suhteellista.
Riippuu toki topista. Mikäli siinä on H&M:n laput, niin kolme euroa on aivan liikaa. Jos taas puhutaan jostain laadukkaammasta tavarasta, niin pari euroa ei ole paha hinta.
Minä aloittaja olen pikku Lissu ja minä en ymmärrä. Kirjoitanpa siis lapsellisen asiani tänne jos joku komppaisi minua kun niin kauheasti ihmetyttää kirpputorihinnat. Voi juukeli!
Mieti sinä, miten uusi toppi voi maksaa 2-3 euroa.
Toivoo harrastajaompelija.