Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen (jalankulkija) naarmuttaa väärin pysäköityä autoa?

Vierailija
20.10.2013 |

Tuollaisen ihmisen sielunmaisema on mulle täysin vieras.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan naarmuttanut, mutta pari kertaa kävi mielessä viime talvena. Joku älyn jättiläinen oli mielestään löytänyt hyvän parkkipaikan paikasta, josta parkkipaikalta alkaa pyörä- ja kävelytie. Eli blokkasi siihen tielle pääsyn kokonaan. Jalan siitä ympäri pääsi hangen kautta just ja just, mutta lastenvaunujen kanssa ei mitenkään. Piti kiertää pitkä matka päästäkseen siinä ihan lähellä olevaan kauppaan. Pari kertaa kiersin, mutta sitten jätin tuulilasiin lapun, jossa luki että "Jätä auto vielä kerran tähän tien tukoksi, niin naarmutan sitä". Ei ollut se auto sen jälkeen enää siinä... En kyllä oikeasti olisi varmaan uskaltanut naarmuttaa, mutta onneksi auton omistaja ei tiennyt sitä.

Vierailija
2/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sun autoa siis naarmutettu? Millaisessa paikassa? T. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan naarmuttanut kenenkään autoa, mutta pari kertaa on tehnyt mieli, kun auto on ollut poikkeuksellisen typerästi pysäköity niin että siitä on ollut haittaa muille alueella liikkujille.

Vierailija
4/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pitäisi jollain koneella lappuliisojen toimesta murskata kuutioksi jolloin omistaja saisi siitä vaikka mukavan jakkaran :)   ...samoin jos ei päästä kävelijöitä suojatien yli poliisi voisi ampua renkaat paskaksi

Vierailija
5/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sekä autoilija että jalankulkija, mut en ymmärrä ap:n lailla taas niitä, jotka eivät laillisesti osaa pysäköidä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä