Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katkaisin välit salasuhteessa olevaan ystävääni

Vierailija
08.09.2020 |

Se nainen on itse sinkku ja salasuhteessa naimisissa olevaan mieheen. Pistin pitkäaikaisen ystävyyssuhteen poikki, koska hän ei suostu lopettamaan sitä suhdetta, "ainakaan vielä" omien sanojensa mukaan. Mieheni on samalla kannalla.

Teinkö oikein vai väärin?

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en olisi laittanut ystävyyttä poikki vaan mielestäni se on hänen asiansa. En ole kenenkään moraalinvartija. 

En minäkään. En vain ole tekemisissä moraalittomien ihmisten kanssa.

Vierailija
122/130 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tehty, ap. Harmi että vain harvoilla naisilla on riittävän hyvä moraali, että tekevät näin.

M/40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko ettei oma äijäs petä sua? Kaveris sentään oli sulle rehellinen, miehet ei ole.

Mut jos ei kaverin menetys haittaa niin mikäs siinä, sano heti alkuun uusille kavereille että mä sitten haluan määrätä teidän seksuaalimoraalit eiksje.

Kerroit vielä miehelles sitten ystävän yksityisasian, oot kyllä ihan perseestä kaverina.

Toivottavasti mies pysyy mut kyl se muita panee kun oot noin kontrolloiva.

Vierailija
124/130 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikohan se ongelma ole nyt siina, etta ap tulee vauva-palstalle kysymaan 'teinko oiken vai vaarin'? Ei hanella itsellakaan ole kasitysta mika on oikein ja vaarin ja siina mielessa on moraalisesti huonommassa jamassa kuin ystavansa joka sinkkuna saa olla kenen kanssa haluaa. 

Vierailija
125/130 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty, ei salasuhteita tarvitse hyväksyä.

Vierailija
126/130 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, täällä on kamalia ihmisiä. Petin joskus, hirveä virhe, mutta onneksi tärkeimmät ihmiset elämässäni ymmärtävät että kukaan ei ole täydellinen ja joskus mokia tapahtuu elämässä. Toivon todella että jos elämässäni on vielä joku mustavalkoinen paheksuja, hänelllä olisi ainakin sitä hänelle itselleen tärkeää moraalia sanoa suoraan ettei halua olla enää tekemisissä. Haluaisin todellakin itse tietää millaisena ystävänä/ihmisenä tällaista tyyppiä tulee jatkossa pitää. Saisi kumpikin osapuoli saada rehellisen käsityksen toisesta ennen välien katkaisua.

Sinä tässä kamala ihminen olet. Et tehnyt virhettä vaan vahingoitit tietoisesti muita ihmisiä.

Varattuihin sekaantuvat saavat kiksejä siitä, että joku pettää kumppaniaan heidän kanssaan. Siinä on oikea syy, miksi varatun kanssa pitää alkaa säätää. Siksi monet harrastavat seksiä varatun kumppanin kotona. Ne merkkaavat reviiriä.

Vierailija
127/130 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko ettei oma äijäs petä sua? Kaveris sentään oli sulle rehellinen, miehet ei ole.

Mut jos ei kaverin menetys haittaa niin mikäs siinä, sano heti alkuun uusille kavereille että mä sitten haluan määrätä teidän seksuaalimoraalit eiksje.

Kerroit vielä miehelles sitten ystävän yksityisasian, oot kyllä ihan perseestä kaverina.

Toivottavasti mies pysyy mut kyl se muita panee kun oot noin kontrolloiva.

Tästä kommentista tulee vahva visuaalinen mielikuva sen kirjoittajasta.

Vierailija
128/130 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kovasti näitä ystävän ymmärtäjiä ja apn haukkujia. Kai sitä aikuinen ihminen saa ystävänsä valita.

Itse en kaveeraisi esim h*mofoobikon tai r*sistin kanssa, koska en jaa heidän arvoja. Tälleen ääripäänä. En myöskään koe esim taiteilijasielua, hippiä, armeijainnostunutta tms ihmistä omanlaisekseni ystäväksi. Ei se tee niistä asioista vääriä, ei vaan sovi minun elämääni.

Olen itse vähentänyt yhteydenpitoa ystäväni kanssa joka on todella tuomitseva vegaani. Ei sekään tee vegaaniudesta väärää, en vain halua sellaisia ihmisiä elämääni. Miksi sitten pitäisi kaveerata sinkkunaisen kanssa jonka arvoja ei jaa? Jos ei halua sellaista ihmistä omaan kaveriporukkaansa joka on suhteessa naimisissa olevan ihmisen kanssa, niin ei ole pakko vaan koska periaatteessa jonkun mielestä se ei ole naisen vika. Jotkut viilentävät kaverisuhteensa jo ihan vaikka sen takia että kaveri ottaa päähän! Ei siihen syytä tai lupaa tarvitse pyytää.

Hyvä vaan että karsii elämästään pois ne ihmiset jotka aiheuttavat negatiivisuutta itsessään!

Kun lukee kriteereitäsi niin sinulla ei ole todennäköisesti ystäviä. 😂

Vierailija
129/130 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä salasuhteen naimisissa oleva mies etelä-Helsingissä asuva suomenruotsalainen eliittipiirien aviomies. He juuri eniten pettää, sanoo joku pariterapeutti. Kyllä routa porsaan kotiin tuo siis tän suomenruotsalaisen pettäjäisukin ja myös sun kaverin.

Vierailija
130/130 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä salasuhteen naimisissa oleva mies etelä-Helsingissä asuva suomenruotsalainen eliittipiirien aviomies. He juuri eniten pettää, sanoo joku pariterapeutti. Kyllä routa porsaan kotiin tuo siis tän suomenruotsalaisen pettäjäisukin ja myös sun kaverin.

Minä taas veikkaisin että ap on Satakunnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän