Mistä rintaliivi koosta lähtien tissejä voi sanoa isoiksi ?
Kommentit (22)
AV:lla K-->
Sen verran paljon täällä kirjoittelee H-kokoisia, joilla on mielestään "tavalliset, jopa aika pienet rinnat", mutta jotka eivät pidä muiden ihmisen A-rintoja pieninä (mikä sinänsä on positiivista, vaikkakin epäuskottavaa).
multa kysytään usein onko silikoonit ja koko on ihan vaan D
Mun mielestä se riippuu ihan ihmisen kropasta. Jollakin hoikalla ja muutenkin pienellä jo B-kuppi voi näyttää tosi isolta, kun taas pitkällä ja isompikokoisella joku isokin koko voi näyttää pieneltä. Mutta, jos nyt yleisesti pitäisi sanoa, niin ehkäpä E:stä ylöspäin.
Mies tietää koot: ne on A, B, C, Oho! ja Herrajumala!
D kuppia voi jo sanoa isoksi. Kyllä normaali painoisella/kokoisella naisella luomu d-kuppi näyttää isolta. Mutta tosiaan riippuu kropasta. Hoikalla jo c-kuppi näyttää isolta, kun taas vähän pyöreämmällä c näyttää aika normaalilta. B-kupin lasken aika tavalliseksi kooksi, tosin jos niiden kantaja on isokokoinen ja hieman lihavampi, niin silloin ne näyttää aika pieneltä, kun taas sirolla naisella b:kin voi näyttää isolta. A-kuppi on sitten tietysti kaikilla pieni kuppikoko, vartalosta riippumatta, mutta sehän ei tarkoita sitä, että se olisi pahan näköinen, päin vastoin.
T: normaalipainoinen nainen, jolla D-kuppi, pari kertaa on joku rohjennut kysyä, onko silarit, mutta ihan luomut ovat. Itseäni ei haittaisi ollenkaan, vaikka omat rinnat olisi b-kuppia.
Ympärysmittakin vaikuttaa. Joku 65D ei ole kummoinen, mutta isommalla ympäryksellä saattaa isolta näyttääkin.
Mä olen 75DD ja Changella annettiin F-kupin liivit. Kaikissa muissa kaupoissa 75DD. Voi siis olla, että ne H-kupin naiset on käyneet Changella.
En osaa ajatella omia rintojani isoina, mutta kaipa nämä aika isot ovat. Eivät kuitenkaan huomiotaherättävät!!!
75DD jatkaa: ja minusta A-C-kuppien naisten rinnat OVAT kauniit. Ne on usein kiinteämmät kuin tällaiset isot. Eikä voi sanoa,että jotkut B-kupin rinnat olisivat liian pienet!!
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 11:29"]
pituuskin vaikuttaa
181-senttisenä 70E näyttää aika tavalliselta
[/quote]
180-senttisellä 75F näyttää myös aika normaalikokoiselta, ei huomiota herättävän isot. Saisi olla isommat >:(
Pienellä ympärysmitalla kupit on mun mielestä pienempiä kuin vastaavat koot isommalla ympärysmitalla. Oma kokoni 70D ei ole mikään kovin iso mun mielestä, ei toki pienikään, mutta 80D on selvästi isompi rinta. Imetysaikana kun rinnat paisui, tarvi jonkun G-kupin (no se oli jo iso, mutta varmasti joku 85G on paljon isompi vielä).
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 21:53"]
Kaikki yli C:n... ainakin omasta perspektiivistäni. Terveisin A-kuppinen :)
[/quote]
Minullakin C olisi jo tosi iso, kun olen muuten hoikka - tuntuu, että rinnat oikein työntyisivät esille melonien tavoin :D Mutta normaalivartaloisella tuo on normaali koko ja isommalla naisella jo aika pieni.
T: AA
Olen aina pitänyt omia rintojani normaaleina, johtuen siitä, että suvun naisten keskuudessa nämä ovat pienimmästä päästä. Mies kuitenkin väittää näitä isoiksi, joten kai nämä sitten ovat. Eli vastaan koon 60-65E-F olevan iso.
pituuskin vaikuttaa
181-senttisenä 70E näyttää aika tavalliselta
Minusta C:stä alkaen. Itselläni on A - B. Raskaana, imettäessä ja lihavana kuppikoko kasvoi C:hen, ja silloin rinnat tuntuivat valtavilta.
No isot rinnat on mielestäni kun näyttää kehoa vasten rinnat isolta. Ei siihen oikein kuppikokoa voi sanoa.
Mielenkiintoista kuinka moni on sitä mieltä että C- ja D -kuppi ovat isoja pienikokoisella ihmisellä, ihan tykkäyksienkin perusteella siis. Sitten kuitenkin av-palstalla heitetään että esim 65D ei ole minkäänlainen (tai monissa muissa ketjuissa 65E/F/jopa G). Yleensähän tuo juuri on se hoikan ympärys 60-65. Jos sanotaan että hoikalla näyttää D-kuppi isolta, niin tuskinpa sillä hoikalla mikään 80D kuitenkaan on, vaan juurikin se 65D. Jos siis ymmärrätte pointtini :)
Mietityttää juurikin siksi että itselläni on kuppikoko 65E, ja kyllä itse pidän isoina rintojani, ja niin niitä on kuvailtukkin.
D-E