Onkohan ketään oikeasti isketty McDonaldsin tms. kassalta?
Tuli vaan mieleen se mainos, jossa joku yrittii pyytää hampparimyyjän puhelinnumeroa... Mitä tekisiit, jos joku oikeasti yrittäisi pyydellä numeroa tms. kun olisit töissä siellä?
Kommentit (9)
Kaupan kassalla työskennellessäni eräs miesasiakas tyrkkäsi mulle kirjelapun jossa oli treffipyyntö ja puhelinnumero. Lähti kiireesti pois ts. en ehtinyt lukaista lappusta ennen kuin mies oli jo kadonnut. En soittanut hänelle; en ollut kiinnittänyt miehen ulkonäköön mitään huomiota enkä lappusen luettuani eden muistanut minkänäköinen heppu tämä treffeillepyytäjä oli.
Kaikenlaista muuta flirttiä myös tuli silloin tällöin, ja vähemmän tosissaan esitettyjä kosintoja jokunen.
Ei nyt ihan mäkkärissä, vaan kotikuntani huoltoaseman kahvilassa on multakin miesasiakas pyytänyt puhelinnumeroa. Aluksi hämmennyin mutta kun miehen kaveri tuli hetkeä myöhemmin hakemaan mikrossa lämmennyttä lihapiirakkaansa (:D), annoin lapulla numeroni ja pyysin viemään kaverille. Otti se yhteyttäkin mutta asui niin kaukana ettei uudestaan törmätty.
Silloin kun itse olin kymmenisen vuotta sitten mäkissä töissä niin yksi autokaistalla palvellut puhelias tyttö tutustui sitä kautta asiakkaaseen, joka oli parikymppinen mies. Mutta olivat kavereita, eivät seurusteleva pari.
Ja yksi toinen tyttö myös alkoi seurustella parikymppisen miehen kanssa, joka oli käynyt asiakkaana siellä. Mutta tuosta tapauksesta en tiedä kuinka tutustuivat, mieskin oli ihan tavis eikä mikään sellainen, joka olisi pyydellyt puhelinnumeroita joka paikassa.
Kauneimmille tytöille siellä taisi tulla treffipyyntöjä mutta nämä pyytelijät eivät olleet aina mitään vakavasti otettavia tyyppejä vaan esim. keski-ikäisiä miehiä.
Kaverini oli Citymarketin kassa, en muista pyysikö jätkä kaverini numeroa vai antoiko omansa. Joka tapauksessa ovat nyt asuneet nelisen vuotta yhdessä ja tämä kaverini odottaa heidän esikoistaan.
Aika paljon on ollut flirttiä kassatyttöjen ja tarjoilijoiden kanssa vakkaripaikoissa missä tulee työn puolesta käytyä lounaalla. Harmi ettei oikein viitsi asiaa viedä pidemmälle, koska olisi myöhemmin kiusallista käydä samoissa paikoissa syömässä tämän jälkeen. Yleensä flirtit laimeneekin ajan mittaan kun huomaavat että en tee aloitetta. Välillä näkyy aika selväkin ero käytöksessä. Tämä on minulle ok, enkä ajattele mitään pahaa tuosta, ihan luonnollistahan se on jostain kiinnostua ja näyttääkin se.
Joo. Meillä vuoropäällikkö alkoi seurustella asiakkaan kanssa.
Itse iskin hotellin respasta tytön. Olin hotlassa vähän pidempään niin tuli tutuksi. Seuraavalla visiitillä pyysin ulos.
-m28-
Ei nyt mäkkärin kassalla, mutta ehkä erikoisin treffipyyntöni on kun matkustin linja-autossa, siinä oli just harjottelija kuski ja varsinainen reittikuski istui tämän harjottelijan takana. Minä kun voin bussissa huonosti niin istuin toiselle puolelle etummaiseen penkkiin. Siinä sitten tämä varsinainen kuski joka oli aika "toimeton" turku-helsinki tiellä niin alkoi juttelemaan kanssani ja lopulta pyysi numeroani. Olin ihan ihmeissäni, voiko tämmöstä oikeesti tapahtua. Annoin numeroni ja pari kertaa tavattiin. Kerran olin jopa hänen mukanaan kun hän oli työvuorossa. Komia mies ja ah se ääni kun kuulutti mikrofoniin missä mennään milloinkin. Ei meistä kyllä koskaan paria tullut kun hän asui turussa ja minä yli 100km päässä. Mutta mieleenpainuva juttu kylläkin.
Tottakai on !?!?
Jopa hesen drive-inissa on yritetty iskeä:
"Tervetuloa mitä saisi olla"
"Sinä"
"Anteeksi?"
"Ottaisin sinut"
"Umm..öö... saisko olla jotain muuta?"