Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä leluja käytätte parisuhteessaanne?

Vierailija
20.10.2013 |

Mitä seksileluja käytätte parisuhteessanne? Haluaisin kuulla vinkkejä, miten voisimme laajentaa vaimon kanssa valikoimaamme. Tähän asti ainut lelumme on ollut dildo, jolla on yhdessä silloin tällöin hierottu pimppiä. Jotakin uutta tekisi kuitenkin mieli kokeilla.

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aikuistenleluja yöpöytä laatikollinen. Miten te pidätte ne puhtaina tai millä pesuaineella?

Vierailija
122/152 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon Latex asuja, minulla usein kävellessä miesten tanssihousut   joissa penis, saan käytännössä aina siemensyöksyn ja vaimollani vastaavasti Naisten Japanilaiset tanssihousut ja lisäksi vielä hyrrä glitoriskiihtottimena. Meilllä on myös strap-on dildo molemmil, ja välillä on niin runsaassa käytössä, että käveleminen tekee kipeää. Latex asut on kuitenkin meidän in. sukkanauhoineen ja sukkineen sekä hyrräkiihottimineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klittakiihottimia jotta molemmat saa yhdynnässä.

Omaan käyttöön sitten kaikenlaista muuta vielä.

Vierailija
124/152 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon värisevän dildon lisäksi meillä on silikonirengas, joka laitetaan kullin juureen ja siinä on vibra, joka sitten pohjaan työntäessä on naisen klitoriksen päällä ja antaa siinä upeita orgasmeja vaimolle. Vaimoni ei orgasmeja saakaan muuten kuin klitoriksen kautta. Ei halua edes dildoa sisäänsä, vaan dildon värisevää päätä pitää liikutella vain klitoriksen päällä.

Vierailija
125/152 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämerkkinen ja mistä silikonirengas vibralla? Kiinnostaa, paljon!

Vierailija
126/152 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lush luoti vibra.blutooth toiminolla.

Vierailija
127/152 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta mitkä ovat japanilaiset tanssihousut?

Se on tavallaan vyö jossa on dildo. Dildo työnnetään pillun sisään ja kiristetään vyötä, saa muuten mahtavat orkut. n

Vierailija
128/152 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himotanssija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta mitkä ovat japanilaiset tanssihousut?

Se on tavallaan vyö jossa on dildo. Dildo työnnetään pillun sisään ja kiristetään vyötä, saa muuten mahtavat orkut. n

Eikös ne ole latex housut joissa on dildo.?  Dildoja niissä voi olla useampiakin ja joko ulko tai sisäpuolella housua.

Tuolla näitä on eri malleja.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Strap-on

Vierailija
129/152 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 15:10"]

Nyt on pakko kirjoittaa tähän vaikken oo muutoin oikee kaveri vastaamaan kun ei oo parisuhdetta just nyt. Oon vaan jäänyt tohon janitan blogiin vähän koukkuun ja sil oli juttu vibratorista.

Huh huh miten törkee blogi. Olen suvaitsematon tai jotain mutta en siedä miehiään pettävistä naisista....
http://www.janitanmaailma.blogspot.fi/2013/09/naisnakokulmaa-vibraattorin-valintaan.html

Minä taas suorastaan rakastan ja palvon miehiään pettäviä naisia! :D

Vierailija
130/152 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia leluja. Ovat naisen mielestä kuvottavia

Vierailija
131/152 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä jossain, ostettiin munan venytin. Mä ostin eukolle dildon. On kokoa Xxxl, vähintään. 25/6,5. Jokohan nyt alkaa tuntumaan.

Vierailija
132/152 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä jossain, ostettiin munan venytin. Mä ostin eukolle dildon. On kokoa Xxxl, vähintään. 25/6,5. Jokohan nyt alkaa tuntumaan.

Saattaa se joltain tuntua kun oikein pillun reunaan sillä hinkaa. 

Vierailija
133/152 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vibroja, tappeja, penisrenkuloita ja sm välineitä. Niin ja tietty liukkareita ja hierontaöljyä. 

Vierailija
134/152 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on aikuistenleluja yöpöytä laatikollinen. Miten te pidätte ne puhtaina tai millä pesuaineella?

Vesihana ja saippua.  Jos oikein haluu intoilla niin jotakin lelujen puhdistusainetta. 

Vierailija
135/152 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Make 41 kirjoitti:

Pyydä naistasi astumaan 2000-luvulle. 

Vierailija
136/152 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satisfyer Pro 2 Next Generationit on nyt monessa paikkaa tarjouksessa, ilmeisesti oli kiellettyä kertoa missä, koska en omaa ketjuani enää löydä. Mutta googlaamalla selviää. Se on ihan ainutlaatuinen klittakiihotin.

Vierailija
137/152 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Make 41 kirjoitti:

Pyydä naistasi astumaan 2000-luvulle. 

Mä voin kyllä astua naisesi. 

Vierailija
138/152 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on usein niin, että odottelen kotona sängyllä kun mies tulee iltavuorosta. Mies tulee antamaan suukon  ja menee suihkuun. Siinä odotellessani hyväilen itseäni ja kun kuulen, että hän kuivaa itseään suihkun jälkeen alan väristelemään itseäni tällä vibraattorilla https://www.kaalimato.com/catalog/GC%20-%20Vibrating%20Rabbit%2C%20lila_p_36489.html? 

Sillä aikaa kun mieheni saa itsensä kuivaksi, minä saan itseni aivan märäksi ja hän käy aivan kuumana kun näkee minut vibran kanssa. Toisinaan hän vain tulee brutaalisti suoraan sisään kun tietää että olen valmis ja toisinaan hän nuolee ja sormettaa ensin todella herkästi.....

Vierailija
139/152 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suosikki on dildo-gag. Aivan mahtavat kyydit vaimolle ja itse saa seurata ratsastusta ja orgasmeja "ihan läheltä".

Vierailija
140/152 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinsessa- ja batmanpukua.