Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkuvauvojen äidit, miten saatte laskut maksettua (varsinkin yh:t)?

Vierailija
08.09.2020 |

Ja kaiken muun mahdollisen paperityön tehtyä, kun aivot on yövalvomisten ja vauvan huudon myötä irtisanoneet työsopimuksen?.. Etenkin yh:iden pitää tässä olla vissiin ihan sankareita, vai auttaako vanhemmat tai kaverit? Itse en ole ihan yh mutta mieheni on maaha**uuttaja eikä puhu vielä suomea hyvin ja joudun hoitamaan tyyliin kaikki lomakkeet, hakemukset ja laskut itse... no sitä myötä niissä on ongelmia tullutkin. Vertaistukea, ajatuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yh. Mut ei ole myöskään paperitöitä. Laskut tulee nettipankkiin mistä ne menee automaattisesti maksuun tai sitten hyväksyn ne kun tulee muistutus että tullut maksettavaksi. Miehesi varmaan jo opiskelee kieltä ja hän saa mamustatuksella jotain virastoaikoja missä hoitavat hänen asioitaan.

Vierailija
2/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mitään paperitöitä. Yh on ole mutta tein lapset rentun kanssa joka ei heidän hoitoon juurikaan osallistu.

Tekee kyllä töitä aamusta iltaan mutta minun pitää tehdä kaikki lastenhoidosta ruokaostoksiin, maksan sähkölaskut, puolet asumisesta, isomman harrastusmaksut, kaikki lasten tavarat ja vaatteet, joululahjat, yms.

Mies maksaa vaan puolet asumisesta ja perjantaisin ostaa parempaa ruokaa jota kokkaa muka koko perheelle. Muulloin ei kaupassa käy. Ostelee kyllä monen tonnin vehkeitä, vahvistimia, autoja yms.

Sanomattakin selvää että kohta on entinen jolloin olen sitten yh.

Tämän nuoremman lapsen, joka siis on vauva vielä, vaunuostoksiin yms ei osallistunut, ei siis yhtään mihinkään.

Esikoiselle aikoinaan osti tosin vaunut,syöttikset yms. Mutta itse silloin opiskelin.

Niin ja siis hyvin pärjään ja paremmin pärjään jatkossakin ilman tuota jääkaappisyöppöä, kunhan oman asunnon löydän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikavippikierre alkoi tuolloin!

Vierailija
4/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti olen laskut maksanut vaikka on ollut vauvoja.

Vierailija
5/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paperitöitä sulla niin paljon on?

Vierailija
6/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? Mulla ei ole lapsia mutta olen kärsinyt pahasta unettomuudesta 14 vuotta. Silti on kaikki laskut maksettu ja "paperityöt" hoidettu.

Vierailija
7/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo pelkkä se unettomuus, no toki se on yks tärkeistä, mut se jos vauva tarvii sua päivisin koko ajan paljon. On myös tosi haastavia vauvoja. Plus jos on yhtä aikaa isompien lasten jutut ja mamumiehen asiat hoidettana. 

Vierailija
8/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

..plus itellä adhd niin siinä alkaa olla hyvä paketti... imettäessä ainakaan ei voi kaikia lääkkeitä syödäkään...

Vierailija
9/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

..no yyhoilla toki ei ole tätä mamumiestä autettavanaan... vaikka ei sitten hänen apuaankaan.. et ei voi ihan verrata kieltämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi