Haluan jättää miehen
Aikaajoin olen ajatellut asiaa ja varmaan ensimmäisen kerran harkitsin vakavasti n. 10 kk sitten.
Ollaan oltu naimisissa kohta 6 vuotta. Mies käy töissä ja minä opiskelen, nyt on n. puoli vuotta kunnes valmistun. Koska mies maksaa kaikki isot laskut se olettaa että mulla on joku huoran velvollisuus tyydyttää sitä säännöllisin väliajoin. Omasta mielestä seksistä on tullut tosi vastenmielistä ja oikeesti vuosien kuluessa siitä on tullut sellainen mörkö että vaikka olisin loppuiän ilman niin tuskin itseäni haittaisi ollenkaan, ajatuskin ällötää. Ilman sitä mies muttuu ihan mörökölliksi ja saa ihme itkupotkuraivareita ja marttyyrikohtauksia kun hän kerta nostaa palkaa ja maksaa niin kyllä pitäis vastinetta saada. On minullakin toki jotain tuloja enkä ikinä pyydä sitä maksamaan mun omia juttua tai pyydä rahaa. Kai sillekin olisi parempi että pääsisi minusta eroon niin saisi vapaasti jahdata pesää niin paljon kuin sielu sietää kun se on sille kerta niin helvetin tärkeetä.
Ahdistaa koko tilanne eikä tämä jatkuva vatvominen kyllä auta asiaa mitenkään, tai siis saa mua haluamaan tehdä niitä juttua yhtään enempää. Jos seksiä olisi hänen mielestä tarpeeksi niin tuskin sitä mikään kovin pahasti ärsyttäisi. Ahdistaa elää jonkun kanssa jota alapää ohjaa niin voimakaasti... en jaksa enää, apua.
Kommentit (9)
No, jätä. Ei kai se ole mahdottoman vaikeaa, mikäli teillä ei ole lapsia. Kaikki toisessa ärsyttävät ja ahdistavat asiat vain pahenee ajan kanssa eikä helpota.
Jos taas rakastat miestä, ja haluat vielä yrittää, niin ehkä joku terapeutti voisi auttaa.
ehkä ongelmat muualla kuin seksissä
Meillä on yksi 4v lapsi ja hän on varmasti ainoa syy miksi tämä liitto nyt on jatkunut näinkin kauan t. ap
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 01:50"]
[/quote]
voi toki olla, mutta sen ja rahan lisäksi ei me oikeastaan mistään muusta riidellä
t. ap
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 01:50"]
[/quote]
voi toki olla, mutta sen ja rahan lisäksi ei me oikeastaan mistään muusta riidellä
t. ap
[/quote]
oletteko kokeilleet pariterapiaa?
Menkää vaikka perheneuvolaan, jos saisitte jotain parannusta tilanteeseen. Ainakin saat itse juteltua asioista, vaikka ero tulisikin.
Ootko sanonut tuosta miehellesi, että jos hän käyttää sinua maksullisena naisena, niin saatat valita itsellesi eri osoitteen? Mun mieheni oli ainakin hetken hyvin kiltisti, kun selvitin kaikki, mitä saisin yh:na, hain vuokra-asuntoa ja olisin sen saanutkin. Itse oli ensin uhkaillut erolla, jos ei pildeä ole tarjolla useammin. Olikin sitten aika hiljaa, kun näytin vuokrakohteen ja kysyin, että koskas muutan.
hui mitä puolisoja kohdallenne on osunut o.O
Voimia!
Jos teillä ei ole lapsia, niin lähde äkkiä! Tunnistan tuon tilanteen aivan täysin! Meillä on aina ollut juurikin noin. Eikä se oikeasti siitä miksikään muutu. Ei koskaan. Meillä asiasta väännetty jo yli 10 vuotta. Mutta lapsiakin on, ettei ihan pelkän seksielämän epätasapainon takia viitsi erota. Tällä hetkellä saan suurin piirtein repiä itseni niskavilloista seksihommiin 3 kertaa viikossa, ettei tarvis katsoa sitruunaturpaa. Vaan ei sekään riitä, kun sekin on miehelle liian vähän! En jaksais aina olla hänen stressilelu.