Voiko ihminen seota viinasta?
Jos juo liikaa? Ja pitkään?
Yks kaverini juo joka päivä ja hänessä on alkanut tulemaan agressiivisia piirteitä esiin..
Kommentit (51)
Kuukaus menee yleensä sitte alkaa darrat oleen kauheita eikä lähde juomalla edes.
Hoitoa vaativia alkoholipsykooseja on Suomessa vuosittain yli 4000, eli ihminen voi tosiaan seota alkoholista. Alkoholipsykoosit johtuvat suurelta osin aivojen hajoamisesta alkoholiin, eikä mikään muu maailman huume tai päihde tuhoa aivoja niin tehokkaasti kuin alkoholi solumyrkkynä tekee.
Mikään ei ole parempaa kuin olla kuukausi tolkulla kännissä
Ap sinun kaverillasi on vain mielenterveys ongelmia. Sano että menee hoitoon eikä syytä viinaa.
Kumpi sitten on syy ja kumpi seuraus? Minusta tuntuu, että itse join viinaa hulluna koska olin jo valmiiksi hullu. Masentunut, koko maailmalle katkeroitunut itsemurhaa hautova paska, kännipäissään mahtavia bisnesideoita keksiva nero, joka päätti aina hyvän idean saatuaan toteuttaa sen huomenna kun aloittaa raittiuden. Selvin päin idea tuntui hölmöltä, joten ei kun viinaa kurkkuun ja taas sama ruljanssi alusta. Välillä Olavi Virta ja Dallapee lauloi makuuhuoneessa eikä lopettanut vaikka kannoin kelloradion pihalle. Siispä päättelin sen olevan viinan puutetta, joten join niin, että sammuin herätäkseni hikisenä aamuyön kurjuuteen ja vakaaseen päätökseen lopettaa dokaaminen taas, tuhannennen kerran, ja rikkoakseni tuon päätöksen heti viinakaupan auettua, lohduttaen itseä, että jos kuitenkin vielä tänään vähän...
Niin. Tulinko hulluksi viinasta vai yritinkö parantaa jo olemassa olevaa hulluuttani viinalla.
Nyt olen ollut vuosia raittiina enkä ihan niin hullukaan.
Suosittelen viikottaista ryyppäämistä
Tiedän ihmisen joka dokattuaan vaikka vain yhden illan saattaa nukkumaan mentyään ”herätä” sekoilemaan.
Ei ymmärrä mitään, pyörii ympyrää ja kiroilee, hakkaa patjaa, välillä on pelokas. Mitään kontaktia häneen ei tuolloin saa, silmät pyörii päässä ja aivotoiminta kaput.
Joku psykoosihan tuo on.
Koulussa ja onneksi kaljaa mukana. T 23
helppo nakki vetää muutaman viikon ja jopa kuukauden putkee!