Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhat yöelämässä hämmästyttää

Vierailija
19.10.2013 |

En tajua jotain 25+ setiä ja tätejä jotka pyörii yöelämässä... mitä ne sieltä hakee? Nolaavat vaan itttensä...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 45 ja käyn bilettämässä hyvän seuran, musiikin ja ruuan vuoksi. Kotijuhlat ei aina järjesty lasten ja muiden menojen takia, vaikka mukavia ovat nekin.

Kun mun kavereiden kanssa mennään, mennään kunnolla. Useammin kuin kerran vuodessa. ja kummasti niitä nuoria "söpöläisiä" tunkee seuraan, missä liikutaankin. Nuorin meistä on muuten 35 v ja todella upee :)

Vierailija
22/25 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. Matkoilla olen käynyt esim. jossakin pubissa, jossa yleisöä oli parikymppisestä oikeaan vanhukseen, ehkä 80-vuotiaisiin. Hienoa! Miksi vanhusten pitäisi tehdä yksinään ristisanoja kotonaan vuosikymmeniä? Muutenkin muualla on vähän eri tavalla koko perhe mukana kaikessa, juhlissakin.

No en mä kyllä lasta ota mukaan ennen kuin täysi-ikäisenä mihin vaan. Ensi viikolla on muuten pikkujoulu, joten varokaa teinixit!

22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 46 ja tykkään myös mennä kavereiden kanssa bailaamaan. Uskokaa tai älkää  mutta lähes joka kerta joku n 10v nuorempi yrittää jotain mutten ole niitä tyyppejä .... Mun parhaimpia kavereita sen sijaan lähtee usein nuoremman miehen kanssa kotiin (ei halua suhdetta), nuorin taitaa olla 23v. He sanovat että tykkää siitä että on vanhempi nainen joka uskaltaa vaatia ja antaa sängyssä ja on luonnollinen eikä yritä liikaa. Että näinkin.

Vierailija
24/25 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun olin vapaalla niin viereisessä pöydässä oli 45-50v nainen. Olihan ihana seurata hänen illanviettoaan :) Joi käsittääkseni alkoholia muttei ollut mitenkään kännisen oloinen. Juttele ihmisten kanssa joita siinä pöydässä kävi jonoksi asti ja tanssi antaumuksella. Toivottavasti näytän yhtä hyvältä tulevaisuudesta ja minusta huokuu tyytyväisyys itseeni ja elämänääni.

Vierailija
25/25 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v. Ei ole vanha. Tapasin oman mieheni yökerhossa ja olin juuri täyttänyt 30v. Nyt ollaan oltu yhdessä kohta 19v. Mieheni tavattuaan loppui multa yöelämä.