Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat yöelämässä hämmästyttää

Vierailija
19.10.2013 |

En tajua jotain 25+ setiä ja tätejä jotka pyörii yöelämässä... mitä ne sieltä hakee? Nolaavat vaan itttensä...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 ei oo vanha, 65 on

Vierailija
2/25 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 23:07"]

En tajua jotain 25+ setiä ja tätejä jotka pyörii yöelämässä... mitä ne sieltä hakee? Nolaavat vaan itttensä...

[/quote]

No jaa.. jos vaihtoehtona on elää kolmekymppisinä kuin eläkeläiset (telkkaa sohvalla, kunnes kymmeneltä nukkumaan) niin nolaan itseni mieluusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

25+ on vanha? Teinimamma lapseilee ap:na?

Vierailija
4/25 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi, en ollenkaan hämmästellyt kun kotiseudun tanssipaikan vanhaintansseihin oli ikäraja 25 vuotta. Ikä on niin kovin suhteellinen juttu. Ymmärrän oikein hyvin, että 30-vuotias on 15-vuotiaan mielestä vanha ja 70-vuotiaan mielestä nuori. Mutta sitä en ymmärrä, että ihmistä nimitellään ja pilkataan ikänsä takia. Vihaksi pistää, kun joku haukkuu ikälopuksi tai kakaraksi.

Vierailija
5/25 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 25 vuotiaita ei edes pitäisi päästää baareihin. Nolaavat vain itsensä kun yhden siiderin jälkeen oksennellaan ja ördataan. 

Vierailija
6/25 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan paras biletysikä. On jo rahaa, on vielä ulkonäköä eikä välttämättä ole vielä mukuloitakaan riippakivenä. 

Vierailija
7/25 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloin kun me sairaan vanhat +25v mummot kaivaudumme kotikoloistamme bilettämään, voisitte te nuoremmat pysyä niissä omissa paikoissanne, ettekä väkisin yrittää tunkea niihin K25 eläkeläisklubeihin, missä me niin mielellämme käymme!

Vierailija
8/25 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajattelepa ap sitä, että seitsemänkymppisetkin harrastavat seksiä.

Ei elämä lopu kun täyttää 25. Päin vastoin.

Vierailija
9/25 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosi hauskaa baareissa vielä 30-vuotiaana. 

Mutta näytin silloin vielä 20-vuotiaalta, papereitakin pyydettiin. Kukaan ei olisi voinut arvata että olin "vanha täti", vein usein 20-vuotiaita söpöläisiä baarista kotiin. :D

Vierailija
10/25 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 08:50"]

Mulla oli tosi hauskaa baareissa vielä 30-vuotiaana. 

Mutta näytin silloin vielä 20-vuotiaalta, papereitakin pyydettiin. Kukaan ei olisi voinut arvata että olin "vanha täti", vein usein 20-vuotiaita söpöläisiä baarista kotiin. :D

[/quote]

Juu, ja kun 26-vuotiaana kysytään vielä ilta-aikaan ruokaravintolan ovella ja/tai pöydässä papereita, että se 18v. tarjoilija voi tarjoilla lasillisen viiniä, ei nyt liian tätiolo pääse tulemaan :)

Vierailija
11/25 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että! Saatiinko me ihan ehta kreisibailaaja palstalle? Minä en mitään nolompaa illanviettotapaa voisi keksiä, kun pyöriä pikkarit puolisalossa harjoittamassa ikärasismia jossain virgin oilissa tai tigerissä :D Mun käsitykseni mukaan ryyppyilta/"juhliminen" menee vähän reisilleen, jos on aikaa pällistellä muita ihmisiä ja yrittää arvailla heidän vuosikertaa. Terv. 21v

Vierailija
12/25 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsköhän jonkun kertoa ap:n äidille mitä se täällä satuilee?

Vierailija
13/25 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sama koskee miehiä, sanotaanko yli 35v..noloa.

Vierailija
14/25 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 40v käyn yökerhossa joraamassa(tiedän, vanhanaikainen termi) 65 vuotiaan tätini kanssa, revi siitä:)

Vierailija
15/25 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se joo tosi noloo, kun tommoset 25 vee ja alle ei pääse näihin K40 paikkoihin jammailee discomusan tahtiin :)

Vierailija
16/25 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni olemme molemmat vielä yöelämässä, vaikka monenlaisia kremppoja jo onkin vaivana. Itse 61 ja mies 63.

Vierailija
17/25 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin just yöelämässä ja hauskaa oli. Nelikymppisenä on hauskaa tanssia ja tanssia ilman mitään miehen metsästystä. Ja olisin miehen puutteessa, niin eipä olisi kovin vaikeaa sellainen saada n. 15 vuotta nuoremmista. Uskomatonta, että nyt tuntuu olevan meidän vanhempien naisten markkinat...enpä muista omasta nuoruudestani, että parikymppiset sällit olisivat niin kuumina vanhempiin naisiin. Tai sitten en vaan kiinnittänyt huomiota. Mutta tosiaan tekee hyvää itsetunnolle saada huomiota olematta epätoivoinen :)

Vierailija
18/25 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä

Vierailija
19/25 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kaikkiaan olisi parempi kun ikäraja olisi jossakin 25 vuoden paikkella ennen kuin edes pääsee ravintoloihin yöaikaan. On ne niin helvetin lapsellisia, niin tytöt kuin pojatkin, ei käytöstapoja, ei osata ottaa alkoa sopivasti, oma ego jossakin pilvissä kun on täysi-ikäinen ja kuitenkin niin vitun lapsellinen. Limpparidiskot olisivat oikea paikka.

Toinen asia on se, että paskaako lähdet ahdistumaan sinne yöelämään jos et voi ymmärtää, että jolakin on elämää sen lapsuuden jälkeen, silloin on rahaa ja mahdollisuuksia, persaukiset lapsukaiset ei ole kuin tiellä yöelämässä. Naurettavine vaatteineen yritetään olla niin aikuista että.

Vierailija
20/25 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

+25v on käsittämättömän vanha :D :D sen jälkeen pitäisi vaan istua kotona ja virkata! Itse olen 38-v (hui!) perheellinen nainen ja käyn joskus ulkona, kiva nähdä ystäviä, päästä tanssimaan ja irtautua arjesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi