Onko tökeröä antaa lahjaksi itse tehty virkattu tiskirätti?
Virkkailen siis bambulangasta tiskirättejä (omasta mielestäni ihan nättejä), mutta kehtaako niitä antaa esim sukulaisille jouluna lahjaksi?
Kommentit (46)
Minä ainakin ilahtuisin oikein kovasti, itse tehtyä arvostan , tottakai kehtaat!
Olisin tosi onnellinen jos sellaisen saisin, hyödyke, itse tehty, ekologinen, eihän parempaa voi olla!
Sain kerran kaksi sellaista rättiä lahjaksi kaveriltani, oisinko peräti häälahjaksi saanut? Joka tapauksessa en ole niitä edes raaskinut käyttää, ovat somia kuin koru! Niinpä roikkuvat minulla sisustuselementteinä. Nätit ovat enkä itse jaksaisi ikinä moisia väkertää, en kyllä edes osaisi.
Bambuako ihan.Edesautat pandakarhujen ruuan loppumisessa.Nehän ei muuta syö.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 21:17"]
Miksi 12 on saanut niin paljon miinuksia ??
[/quote]
Koska maailmassa on myös aikuisia, jotka eivät halua kuorruttaa ihan kaikkea mahdollista söpöillä pikku-janicoilla.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 21:17"]
Miksi 12 on saanut niin paljon miinuksia ??
[/quote]
Koska maailmassa on myös aikuisia, jotka eivät halua kuorruttaa ihan kaikkea mahdollista söpöillä pikku-janicoilla.
[/quote]
Aivan. Moni mamma haluaa mieluummin pandan suklaakonvehtirasian tai tiimarin kippoja ja hassuja kahvikuppeja mieluummin, kuin lasten pikkukätösin askartelemia lahjoja.