Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet valmiina pettämään...

Vierailija
19.10.2013 |

olen tässä kirjoitellut muutaman miehen kanssa. Olen tutustunut heihin netin kautta. Kaikki heistä ovat varattuja ja jopa perheellisiä. Jokainen heistä olisi valmis pettämään vaimoaan ja he jakavat auliisti kuviaan vehkeistään ja itsestään. Näkyy kivasti jopa kotia ja lapsien lelut taustalla. Yhteystiedot jne jaetaan auliisti.

En ole mihinkään ryhtymässä heidän kanssa, mutta kyllä on alhainen pettämiskynnys näillä miehillä. Ihmettelen vaan, että haluavatko he jäädäkin kiinni ja saada liitot loppumaan. Huh!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 21:23"]

no eipä ole mikltään seksipalstoilta bongattu ja olen kertonut, että en ala ukkomiehen kanssa. Se tuntuu vaan lisäävän mielenkiintoa.

Minusta kauhistuttavaa, että jaetaan perheen tiedot  (kuvia perheen kodista,puhelinro jonka avulla löytynyt jopa osoitetiedot) lainkaan välittämättä.

Kauheeta :/

ap

[/quote]

Minäkin kerroin viikolla baarissa viereeni tuppautuneelle miehelle, että en petä itse enkä varsinkaan ryhdy mihinkään ukkomiehen kanssa. Kaiken ihan fiksunkin jutustelun lomassa mies kertoi mulle nimensä kokonaan (googlasin ja ihan totta puhui), kertoi vaimostaan ja lapsistaan ja sitten alkoi vain väkisin lähennellä, hiplata ja vongata. Hän oli mua vielä 17 vuotta nuorempikin, että aika uskomatonta touhua minusta. Sain totisesti tehdä töitä hänen hätistelyssään. En tiedä sitten, saiko muualta.

Vierailija
2/8 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tästä ketjusta puuttuu enää ne täydelliset vaimot, jotka tulevat julistamaan kuinka heidän oma Jorma-Petteri ei koskaan pettäisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarjontaa ilman kysyntää, sanotaan.

Vierailija
4/8 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet baariin niin siellä lähes kaikki miehet käyttää alkoholia. Se ei tarkoita että jossakin muualla kuin ravintolassa lähes kaikki miehet käyttäisivät alkoholia.

Jos keskustelut on käyty seksitreffipalstalla tai esimerkiksi victoria milanissa niin ei mikään ihme. Sinne mennään nimenomaan hakemaan seuraa ja jälkimmäisessä tapauksessa pettämään eli ei siellä muunlaiseen porukkaan törmääkään.

Vierailija
5/8 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis kyllä mieli joskus ryhtyä suhteeseen ukkomiesten kanssa ja sitten käräyttää ne. Vituttaa kun on itse tullut petetyksi eikä kukaan kertonut mulle, sain tietää viimeisenä.

Vierailija
6/8 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eipä ole mikltään seksipalstoilta bongattu ja olen kertonut, että en ala ukkomiehen kanssa. Se tuntuu vaan lisäävän mielenkiintoa.

Minusta kauhistuttavaa, että jaetaan perheen tiedot  (kuvia perheen kodista,puhelinro jonka avulla löytynyt jopa osoitetiedot) lainkaan välittämättä.

ap

Vierailija
7/8 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllähän niitä miehiä on, mutta ei tietenkään voi yleistää että kaikki miehet, kolmannes on kai niitä tutkimuksen mukaan jotka pettää, samoin tietysti naisistakin.

Ei kaikkia ihmisiä, miehiä tai naisia, kiinnosta seksi vieraiden kanssa, eikä kaikille seksi ole niin tärkeää muutenkaan, että jaksaisi nähdä edes sitä vaivaa että etsisi vieraita seksikumppaneita, kun kotona kerran on se tuttu valmiina.

Vierailija
8/8 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 21:23"]

ap

[/quote]

No ei muuta ku viestiä vaimolle!

terv. Nr 4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme