Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat myöhässä flunssa

13v tyttö
08.09.2020 |

Oon 13v. Mulla on ollut flunssa ja on edelleen vähä. Mulla on nyt ollu menkat myöhäs pari päivää nii en tiiä mistä johtuu voiko flunssa vaikuttaa. En oo harrastanu seksii ja menkat on ollu suunnilleen jo vuoden eikä oo ollu kovin epäsäännölliset. Muuten kans semmonen juttu et oon 4 päivän päästä lähös leville nii mites sit siteen vaihto jos vaik lähtee johonki vaeltaan ku ei oo vessoi ja tamppoonii en uskalla käyttää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi lähteä, ennen kuin koronatesti on tehty!!! Vaelluksella oot tekemisissä muiden ihmisten kanssa, nuotiopaikalla, autiotuvissa, matkalla kaupat ja huoltoasemat. Muu perhe voi kantaa koronaa oiretta.

Siteissä on biohajoavia, vuokkoset ruskea paketti, nää voi vaikka peitellä maahan niin että ei ole kaikkien näkyvillä. Myös roskapussia voi kantaa mukana, pikku pussi käytetylle siteille, kunnolla solmuun ja roskiin kun on mahdollista tai polttaa nuotiolla kun ruuan valmistus on ohi, niin pieniä määriä saasteita että niillä ei ilmastoa pilaa.. Tamponi ei ole kauhean hyvä kun pitää vaihtaa usein noin 4tunnin välein ja pitäisi vaihtaa puhtain käsin.

2/5 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Koronatestiin ei kuulemma pääse edes jos ei ole sen oireita. Mutta minua jäi vielä mietityttämään kun menkat ovat vähän myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat voivat olla myöhässä monestakin syystä. Stressi vaikuttaa, samoin vaikka laihdutus jne. En olisi siis vielä huolissani. Toki jos menkkoja ei ala kuulua, kannattaa käydä varmuuden vuoksi lääkärissä/terkkarilla.

4/5 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Uskon että mä pärjään nyt.

Vierailija
5/5 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä