Haluatko, että rukoilen puolestasi?
Kommentit (66)
Kyllä kiitos! Raha-asioiden selviämisen ja uuden kumppanin löytymisen puolesta. Kiitos sinulle, nöyränä otan kaiken avun vastaan, siunausta sinulle!ps. Kiitä samalla kaikesta, mitä minulla on -ihanat lapset nyt ensisijaisesti!
17, puolestasi on rukoiltu <3 Omat tiesi ovat Jumalan hallussa, viivytyksilläkin on tarkoituksensa. Olet siunattu rakkaudella.
20, puolestasi on rukoiltu <3 Luota kaikessa Jumalaan, älä pelkää. Asia on korkeimman hoidossa, ahkeruus palkitaan <3
Toivon, että rukoilet puolestani: Että sydämen pallolaajennus onnistuisi ja että saisin vihdoin 5:n vuoden odotuksen jälkeen munuaisensiirron..Kaikkea hyvää elämääsi!
Mies 41v. kaksi lasta
Rukoilisitko, että mieheni vähentäisi juomista.
27, rukoilin puolestasi <3 Mikään paha ei saa meistä otetta, kun rakastamme toinen toisiamme ja kannamme toistemme taakkoja. Rakkauden kanavalle on mahdollisuus/tarve jokaisessa hetkessä.
28, rukoilin puolestasi <3 Kaikella on tarkoituksensa, jokaisella tiellä ja jokaisella mutkalla. Pelkoon ei ole syytä, olet rakkauden Jumalan hoidossa ja Hän on suunnitellut tiesi sinua parhaiten palvelevaksi. Luota.
Miten ap viitsit vaivata jumalaasi tuollaisella trivialla kuin jonkun ajokortti. Kun samaan aikaan maailmassa murhataan, raiskataan, kidutetaan ja eletään käsittämättömässä kurjuudessa. Minkä takia jumala käyttäisi energiaansa jonkun lissun ajokokeeseen, mutta ei maailman oikeisiin epäkohtiin?
30, rukoilin puolestasi <3 Tuskan ja ahdistuksen keskellä Hän kantaa sinua. Hän ei syytä, hän pyyhkii kyyneleesi. Hän on myös lapsesi lähellä, lapsesi ympärillä on enkelten joukko. Myös narkomaanin elämä on arvokas ja Jumalan suunnittelema. Hän ei määrittele arvoamme hyödyn kautta, vaan jakaa armonsa jokaiselle.
31, rukoilin puolestasi <3 Jumala ei tunne dogmaa. Hän on kaiken ympärillä, kaikessa ja kaiken sisällä. On vain yksi rakkaus, yksi Jumala.
33, puolestasi on rukoiltu <3 Jumala lahjoittaa rakkauden kohdallesi moninkertaisesti, kuten olet jo todistanut. Anovalle Jumala antaa. Tapahtukoon Sinun tahtosi on avain onneen.
Jos voit, niin rukoile minunkin puolestani.
Itsellä ei juuri nyt tahdo riittää rukouksiin voimat. Vasta meni kaikki toiveet tulevalle murskaksi kun mies jätti. Ei nyt voi enää edes yrittää saada pientä ihmettä, lasta, suurinta unelmaani. Tiedä häntä löytääkö edes uutta rakkauttakaan enää.
33 kiittää <3 kaikki apu on tervetullutta, omat voimat alkavat olla lopussa...
36, rukoilin puolestasi <3 Jumala on kanssasi kaikissa ahdistuksen hetkissäsi, sairaudessasi, pelossasi. Hänen omansa ovat vierelläsi pallolaajennuksen hetkellä, kuten myös lastesi ympärillä. Teistä pidetään huolta. Kaikissa askeleissanne kuljette Herran valmistamia teitä.
"Minä olen saanut hahmoni näkymättömissä,
muotoni kuin syvällä maan alla,
mutta sinulta ei pieninkään luuni ole salassa.
Sinun silmäsi näkivät minut jo idullani,
sinun kirjaasi on kaikki kirjoitettu.
Ennen kuin olin elänyt päivääkään,
olivat kaikki päiväni jo luodut.
Kuinka ylivertaisia ovatkaan sinun suunnitelmasi, Jumala,
Kuinka vakltava onkaan niiden määrä!
Jos yritän niitä laskea, niitä on enemmän kuin on hiekanjyviä.
Minä lopetan, mutta tiedän: Sinä olet kanssani"
Kyllä kiitos. Tuntuu että olen elämässäni keskellä risteyksessä ja haluasin löytää oikea tien.
Haluan, kiitos. Paljon on vastoinkäymisiä ollut viimeisen vuoden aikana ja mietin, että kauanko riittää voimaa taistella tuulimyllyjä vastaan...
Tarvitsen voimaa rakastamaan ihmistä, joka ei osaa rakastaa itseään eikä osaa olla rakastettu.
16, puolestasi on rukoiltu <3 Jumalan rakkaus suojelkoon sinua kaikilla elämäsi teillä, nyt ja aina.