Haluatko, että rukoilen puolestasi?
Kommentit (66)
Kyllä kiitos haluan, että rukoilet puolestani.
Kyllä vain, haluaisin myös että rukoilisit puolestani, kiitos!
Rukoile vain! Pyydä jelppiä raha-asioihin ja omaan tilanteeseeni. Pistä mukaan kiitos tästä kaikesta hyvästäkin kuitenkin..=)
5, rukoilin puolestasi <3 Jumala on jo elämässäsi, kaikessa ympärilläsi. Hän on rakkaus. Sinun ei tarvitse kuin avata silmäsi näkemään rakkauden jumalallisuus.
Onhan se raamatussa sanottu, että missä kaksi tai useampi hänen nimessään kokoontuu, siellä hän on läsnä. Mitä ikinä se sitten tarkoittaneenkaan. Hänen henkeyttämäänsä tilaa tjmsp. ?
Hei! Voisitko rukoilla puolestani, että saisin ajokorttini suoritettua? Minulla on ollut paljon vaikeuksia autokoulun kanssa. Kiitos Sinulle jo etukäteen, olet hieno ihminen!
6, puolestasi on rukoiltu <3 Rukoilen hengen kosketusta koko elinpiiriisi, olkoon tiesi kevyempi kulkea.
7, Rukoilin puolestasi <3 Sinusta pidetään huolta kuin taivaan linnusta. Älä murehdi liikaa millä itsesi vaatetat, millä suusi ruokit. Luota Jumalaan, Hän tekee sen kaiken ajallaan ja niin kuin on tarkoitus. Antamalla saat enemmän osaksesi.
12, rukoilin puolestasi <3 Asioistasi pidetään huolta. Huolesi eivät ole vain sinun kannateltavinasi, vaikka siltä tuntuukin. Ympärilläsi on taivaallinen sotajoukko järjestämässä asioitasi oikeaan suuntaan. Vastaukset eivät aina tunnu vastauksilta, luota siihen, että sitä ne ovat ja ovia oikeisiin huoneisiin. Valoa on tulossa, uskalla.
13, puolestasi on rukoiltu <3 Muista, että pimeimmätkin kolot ovat valon sisällä. Mikään ei jää Jumalalta huomaamatta, mikään ei tapahdu sattumalta. Olet suojeluksessa ja sinua rakastetaan hellyydellä. Juuri sellaisena kuin olet.
Kiitos Herrasta kaikesta hyvästä mitä hän on antanut. Tunsin Pyhän Hengen laskeutuvan. 12
13, sinun puolestasi on rukoiltu <3 Pyhä rauha ja ilo eläköön sydämessäsi ikuisesti. Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen.
Kiitos tarjouksesta ap! Jos haluat voit sen tehdä, mutta teen sen itsekin joka ilta. Mutta ei rukouksesta koskaan haittaakaan ole! Pusit sulle!
Haluan, työn jatkuminen huolestuttaa.
15, rukoilin puolestasi <3 Kestävyyttä arkeesi ja Herran omien iloa jokaisen suljetun oven aukaisemiseen.
Kyllä, rukoile, että lapseni pääsee irti huumeista.
Tietysti saat rukoilla, mutta kerropa mulle uskotko sinä että kaikissa uskonnoissa on samat Jumalat. Minä uskon näin ja lähetän sulle positiivista energiaa, se on sama asia kuin rukous mun uskonnossani.
Rukoile vaan. Elän vaikeaa vaihetta elämässäni, en tiedä miten jaksan.