Haluatko, että rukoilen puolestasi?
Kommentit (66)
Haluan. Mulla on ollut ahdistusta ja masennusta.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 20:09"]
15, rukoilin puolestasi <3 Kestävyyttä arkeesi ja Herran omien iloa jokaisen suljetun oven aukaisemiseen.
[/quote]
Kiitos, en tarkoituksella sanonut, mitä tarvitsen, mutta uskomatonta; vastauksessasi on se, mitä tarvitaan. Nöyrin kiitokseni <3
Voisitko rukoilla mun syöpää sairastavien siskon ja isän puolesta. Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 19:56"]
7, Rukoilin puolestasi <3 Sinusta pidetään huolta kuin taivaan linnusta. Älä murehdi liikaa millä itsesi vaatetat, millä suusi ruokit. Luota Jumalaan, Hän tekee sen kaiken ajallaan ja niin kuin on tarkoitus. Antamalla saat enemmän osaksesi.
[/quote] Kiitos, olen luottavaisin mielin vaikka välillä kaikki tuntuukin kaatuvan niskaan. Sanasi tuntuivat osuvan oikeaan. :)
Kiitos, rukoile minulle voimaa löytää voimia jatkaa elämää vaikean eron jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 21:59"]
Voisitko rukoilla mun syöpää sairastavien siskon ja isän puolesta. Kiitos.
[/quote]
Olen rukoillut sairaittyen läheistesi puolesta, en siis ole ap, mutta rukoilin kuitenkin. Tahdon rohkaista sinua: vie tämä rukousaiheesi Healing Rooms:iin ja pyydä sairastavia rakkaitasikin mukaan käymään HR:ään http://www.healingrooms.fi
Minulla on vaikea kurkkusairaus.;voisitko rukoilla,että kurkkuni parantuisi.Kiitoksia Sinulle:Ilona
No jos susta siltä tuntuu, niin mikä ettei. ;)
Rukoile vain. En usko jumalaan, mutta rukoilusta en ole varma (intensiivinen keskittyminen johonkin asiaan).
Vaikka. Kysele jelppiä raha-asioihini, olen pian henkilökohtaisessa konkurssissa vaikka teen töitä niin paljon kuin pystyn... :-(
2, rukoilin puolestasi <3 Ihmeitä teillesi ja helpotusta tuskaasi. Muista, että olet rakastavan Jumalan käsivarsilla. Aina.
Jumalan kämmenellä ei pelkää lintunen
3, puolestasi on rukoiltu <3 Kaikki hyvä elämässäsi on lahjaa Jumalalta.
Rukoile puolestani. Asunto ja raha-asioiden puolesta. Että arki ei lasten kanssa vaikeutuisi vaan asiat järjestyisivät parhain päin. Rukoile vastausta perjantaihin mennessä. Kiitos.
rukoilisitko miehelleni voimia jaksaa selvittää elämänsä sotkut ja patoumat ja minulle voimaa kestää hänen rinnallaan nämä vaikeat ajat kiitos etukäteen <3