Koulun sähköposti ja ”vastaa kaikille” -toiminto. Kerroin juuri 35 opiskelijalle meneväni paksusuolen tähystykseen.
Nyt on jo ihan sama vaikka jäisin kiinni palstailusta, kun nolottaa muutenkin.
Sain eilen sähköpostin lehtorilta, ja siinä muistutettiin meitä ilmoittautuneita että keskiviikkoisella luennolla on läsnäolopakko. Kyseessä siis kurssin ensimmäinen luento, johon osallistumalla vahvistetaan oma paikka kurssilla.
Minulla on kuitenkin mielestäni pätevä este, eli kolonoskopia, johon olin jonossa useamman kuukauden.
Vastasin tänään aamulla, ja vakuuttaakseni, että syyni poissaoloon on pätevä, kirjoitin täsmälleen tarkkaan mistä on kysymys. Aamuaivoillani jotenkin kuvittelin, että se on tärkeää ja välttämätöntä. Olin siis aivan liian täsmällinen ja annoin liikaa informaatiota - pelkkä ”terveydenhuoltoon liittyvä toimenpide” olisi riittänyt. Tai vielä vähemmän.
Ja joo, vasta äsken tajusin klikanneeni Outlookissa ”vastaa kaikille”.
Menikö tuo sähköpostini nyt siis kaikille kurssin opiskelijoille?
Ei ehkä niinkään hävetä se, että olen menossa täysin luonnolliseen terveydenhuollolliseen toimenpiteeseen, vaan se, että ylipäätään olin niin avoin tälle opettajalle (ja siis vahingossa opiskelijoillekin).
Minun ei pitäisi tehdä aamulla mitään ennen kuin olen rauhassa juonut kahvini, lukenut aivojen virkistykseksi lehden ja käynyt vessassa. Jos silloin ei tulisi toheloitua.
Eli siis menikö viesti kaikille alkuperäisen viestin vastaanottajille? Pitääkö tässä nyt hävetä?
Nimimerkillä ”Kaikki auki”
Kommentit (27)
Piilokopiota tulee käyttää aina, kun on useita vastaanottajia, joille toistensa sähköpostiosoitteet eivät kuulu tippaakaan.
Päätit sitten vielä kertoa siitä tähystyksestä täälläkin, varmuuden vuoksi, jos kaikki eivät vielä sähköpostilla sitä saaneet. :D
Huomenna voimme siis lukea tästä Iltalehdestä.
Vierailija kirjoitti:
Päätit sitten vielä kertoa siitä tähystyksestä täälläkin, varmuuden vuoksi, jos kaikki eivät vielä sähköpostilla sitä saaneet. :D
Huomenna voimme siis lukea tästä Iltalehdestä.
:D No täällä sentään anonyyminä!
Mutta onneksi ainakin minun tietsikkataitojeni ja havaintoni perusteella viesti meni vain opettajalle!
Ap
Hesarissa on hyvät tilastot. Sieltä voi kuntakohtaisesti katsoa, mikä on 14 vrk tilanne suhteutettuna asukaslukuun. Eli juuri se arvo, jonka mukaan Suomi antaa muille maille näitä liikennevalovärejä. Eli 14 vrk tartunnat / 100 000 asukasta.
Esim:
Espoo 20
Helsinki 15
Kuhmo 235 (pahin)
Jyväskylä 22
Tampere 6
Turku 16
Vantaa 17
Vaasa 0 (oho!)
Sorry, nyt tuli väärään keskusteluun tuo yllä oleva!
Missä tapauksessa opiskelijaikäinen käy paksusuolen tähystyksessä? Eikös tuo ole hieman vanhempien ihmisten toimenpide?
Avoimista ihmisistä yleensä tykätään, ja sellaisista, jotka ei ole liian turhantärkeitä. Joten voi olla, että sulla on paljon ystäviä tämän jälkeen. Tai ainakin ihmiset kokee sut myönteisesti ja helposti lähestyttäväksi. Joten voi tuosta hyvääkin seurata. Häntä pystyyn!