Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te-keskuksen puhelut.

Vierailija
07.09.2020 |

Jäin työttömäksi tammikuussa. Minulle soitettiin te-toimistosta huhtikuussa. Sen jälkeen ei ole otettu yhteyttä. Soittaako te-toimisto työttömille?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäishän se suunnitelma tarkastaa 3kk välein, muttei kaikki virkailijat sitä tee.

Vierailija
2/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäät ehkä ilman niitä soittoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kouluttautunut ja ollut suht paljon työelämässä, saat olla aika rauhassa TE-toimistolta.

Työkkärin täti

Vierailija
4/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi soitella, mutta oma kokemukseni on toinen. Kerran vuodessa on soitettu.

Vierailija
5/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kouluttautunut ja ollut suht paljon työelämässä, saat olla aika rauhassa TE-toimistolta.

Työkkärin täti

Ja näinhän sen pitäisikin olla =)

Vierailija
6/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso te-palveluiden sivuilta onko sulla jotain "tehtäviä" kesken tms. Jos ei ole, tsillaa. Kyllä ne lähettää kirjeen, jos on asiaa.

Vierailija
7/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pitkäaikaissairaalle ovat kyllä aina ahkeraan soittaneet! Pahimmillaan 2 viikon välein! Ja todellakin aina vähintään 3kk välein..Olen kai sit jossain erityiskyyläyksessä vaikka muuta kuin syyllistämistä ja samaa jokakertaista hiillostamista ei ole tarjolla sairaalle ihmiselle jonka työllistyminen enää minnekään on melkoista utopiaa ja tietävät sen kyllä itsekin varsin hyvin.

Vierailija
8/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli se siellä taas inisee.

Vierailija
9/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne soita ansiosidonnaisen saajille. Sitten, kun tiput peruspäivärahalle, soittoja alkaa tulemaan. Kunta herää,kun joutuu maksamaan kustannuksia. 10€/päivä työmarkkinatuella olevista.

Vierailija
10/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti mulle on soiteltu 3kk välein, mutta nyt on mennyt jo 4kk eikä oo soittoa kuulunu vaikka oon odottanu. Ehkä niillä on kiirus tän koronhässäkän takia.

Vierailija
11/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä odotat että sieltä järjestetään sulle töitä josta voit kieltäytyä? Voit kyllä hakea töitä ihan itsekkin

Vierailija
12/16 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se siis yhtä helppoa olla nykyäänkin työtön kuin joskus 90-luvullakin, kun täytteli vain puolen vuoden ajan lappuun työtön-työtön-työtön eikä kukaan häirinnyt ja päivärahat juoksi?

Vierailija
13/16 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soita. Mulle ei ole soitettu vuoteen. Laitoin sähköpostia kun tiedän yhden henkilön nimen. Tuli noottia ettei saa laittaa suoria sähköposteja. Kysyin, pääsisinkö juttelemaan kasbotusten (ennen koronaa). Sanottiin, ettei ole resursseja.

Vierailija
14/16 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeasti asiaa heille ja soitin ekan kerran te toimistoon heinäkuun lopussa, ei vastattu, sen jälkeen soitin satoja kektoja heinä ja elokuussa ei mitään jätin soittopyyntöjä heinä, elo, syyskuussa useampia te toimiston sivuille. Jätin sähköpostia virkailijoille, ei mitään vastausta, sitten sain asian ratkeamaan avuliaan kelan työntekijän avulla, vaikka on eri toimistossa eikä asia edes kuulu hänellä, mutta hänellä oli tarvittavatieto ja tein sen avulla muutokset te toimiston sivuille.

Ovatkohan ne kuolleet siellä te toimistossa, koska siellä on viimeksi käyty tarkistamassa.

Vierailija
15/16 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne on ihan turha yrittää soittaa. Soittopyyntö voi jopa toimiakin.

Vierailija
16/16 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi soitella, mutta oma kokemukseni on toinen. Kerran vuodessa on soitettu.

Olin sitten varmasti poikkeus ollessani työtön pari vuotta. Soiteltiin melkein kuukauden välein. Tuntui että olenko ainoa työtön.