Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bingolifen uusin postaus

Vierailija
19.10.2013 |

http://www.rantapallo.fi/mungolife/2013/10/18/busy-bee/

Bingolla on aivan uskomaton tyyli lesoilla ja valittaa samaan aikaan. "Iih pääsen sponssattuna singaporeen, ja loppuvuodesta pitää vielä lähtee kuukaudeks balille ja ausseihin ja siinä välissä vielä muuttaa uuteen ihanaan kämppään, siis saa nähä miten mä jaksan!!" 

Miksei kukaan bloggaaja voi myöntää että niiden työelämä on kohtuullisen leppoista kinkereistä toiseen suhaamista ja maksetuilla matkoilla nautiskelua, vaan aina pakko tunkea sinne jotain valitusta sekaab ettei lukijat suutu. Ja nyt jos joku tulee selittämään miten blogin pitäminen on rankkaa kun joutuu käyttämään kameraa ja käyttämään tietokonetta niin hohhoijaa:) 

Kommentit (584)

Vierailija
401/584 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti kyllä Iltalehden kuvaajalta...

Vierailija
402/584 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sieltä tule joku "Näin Euroopan huippuyliopistossa opiskeleva Suomen suosituin bloggari viettää joulua - 3 viikkoa etukäteen!" KÄÄK! Suomen suosituin bloggaaja Bingo Vanhanen viettää joulua hyvin rankan opiskelusyksyn päätteeksi Suomessa, ennen kuin matkustaa viiteen maahan kolmen päivän sisällä.

Miten Bingo selviät tästä kaikesta?

- Tärkeintä mulle on perhe, joten olen valmis erityisratkaisuihin että pääsen viettämään joulua rakkaideni ympäröimänä. Mennyt vuosi on ollut erittäin raskas, sillä vuorokaudestani menee joka ikinen tunti työntekoon ja opiskeluun, ja näin joulun alla on ihana päästä rauhoittumaan rakkaiden luokse - äidin herkkupatoja unohtamatta, Bingo naurahtaa. "Töiltä en lomallakaan välty, niitä kuitenkin täytyy tehdä se 22 tuntia päivässä" Vanhanen toteaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/584 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittaa tuo joulun siirtäminen itsenäisyyspäivälle, kun Anna nyt ei PÄÄSE paikalle oikean joulun aikaan. Perhe on tärkein, koko ajan ikävä jne., mut joululoma pitää viettää Ausseissa ja Balilla. Siispä koko perhe viettää joulua etuajassa, ettei Anna nyt vaan jää ulkopuoliseksi.

Vierailija
404/584 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette niin säälittäviä.

Vierailija
405/584 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 12:16"]

Jotenkin huvittaa tuo joulun siirtäminen itsenäisyyspäivälle, kun Anna nyt ei PÄÄSE paikalle oikean joulun aikaan. Perhe on tärkein, koko ajan ikävä jne., mut joululoma pitää viettää Ausseissa ja Balilla. Siispä koko perhe viettää joulua etuajassa, ettei Anna nyt vaan jää ulkopuoliseksi.

[/quote]

Minusta tällainen vaikuttaa hirveän surulliselta. Toivon Annalle kaikkea hyvää ja ennen kaikkea toivon, että hän ymmärtäisi lopettaa bloggaamisen ennen kuin on liian myöhäistä - mä ainakin näen tuon itsekeskeisen minä-minä-minä-elämäntavan olevan hyvin pitkälti seurausta suosiosta ja julkisuudesta.

En tosiaankaan vihaa tai inhoa häntä missään määrin, mutta tekee kipeää katsoa kun joku elää vain pelkkää materiaa ja matkoja varten. Onnellisuuden voi ostaa, mutta silloin se vaatii jatkuvasti uusia ostoksia pysyäkseen: tuollainen kulutushysteria tavallaan saa ne hetkelliset onnenhetket vaikuttamaan yhdeltä ihanalta jatkumolta. Ikävä kyllä seinä tulee vielä jossain vaiheessa vastaan. Toivottavasti Anna ja muut samojen ongelmien kanssa painivat ihmiset löytäisivät vielä joskus sisältään sen kestävän ja lämpimän onnen, joka ei maksa euroakaan.

Vierailija
406/584 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärsinkö oikein tuon annan kouluhomma-urakan? Kaksi esseetä/ esitelmää jotka kattaa yhteensä 40 sivua tekstiä? Ja näitä teki viikkotolkulla neljän seinän sisällä yötä päivää lähes erakoituneena niin, ettei edes ystäviään nähnyt tai suihkussa käynyt, anna mun kaikki kestää...

Itsellä AMK:ssa oli opintojaksoja, joilla yksi raportti saattoi olla pituudeltaan 50-sivua sisältäen laajan teoriaosuuden, mittaustulokset ja niiden analysoinnin. Tämän lisäksi opintojaksolla tehtiin muitakin raportteja, sekä tentti jakson lopuksi, joista lopullinen arvosana sitten muodostui. Tähän toki lisäksi muiden samaan aikaan meneillään olevien toteutusten tehtävät ja tentit, että ei tuo Annan koulunkäynti huippuyliopistossa niin äärettömän rankalta vaikuta.

Vierailija
407/584 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi kiinnostavaa, jos hän alottaisi sen ostolakon, josta jossain postauksessa mainitsi. Toisaalta, hän tyrmää koko ajatuksen tällaisella argumentilla muutamaa lausetta myöhemmin:

"Mä oon lähtökohtaisesti sellainen ihminen, etten kiellä itseltäni mitään."

:D Mutta sen seuraaminen olisi hauskaa ja kiinnostavaa.

Vierailija
408/584 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ois hienoa jos Anna ois illalla vastaanotossa...

Vierailija
409/584 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävää :D Mut luultavasti ihan suunniteltu juttu et ton hemmon nimi nous esille ku samaan aikaan vivianin blogissa kuva ja ton martelan blogissa kuva Annasta.

Vierailija
410/584 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä ole ollenkaan tenttejä sielä koulussa? Pelkkiä palautettavia 20 sivuisia raportteja?

Vierailija
411/584 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten voi olla että syyskuun viimesellä viikolal anna lähti takaisin lontooseen eli ilmeisesti lokakuussa on alkanu koulu niin kestääkö sillä oikeasti autumn semester 2kk?? jos tässä ajassa saa sen 30op kasaan ni huh huh..

Vierailija
412/584 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloginsa perusteella luulin just 20 vuotiaaksi, "en tee sitä enkä tätä koska ei se mitään auta tai vaikuta mihinkään, en äänestä kun yhteiskunnallinen muutos ei tapahdu parissa vuodessa" yms. tyylisiä juttuja. Mutta sitten välillä kirjoittelee että miten kaikkien pitää tehä jotain, maailma on niin väärin. Tuo kärsimättömyys ja sitten ristiriitaisuus ja tehkää muut kun ite en jaksa vaivautua edes lopettamaan hampurilaisten syöntiä, vaikutti juuri näiltä nykyteineiltä. Tai no, minkä tahansa ajan teineiltä varmaan.

Vierailija
413/584 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 14:16"]

Ja miten voi olla että syyskuun viimesellä viikolal anna lähti takaisin lontooseen eli ilmeisesti lokakuussa on alkanu koulu niin kestääkö sillä oikeasti autumn semester 2kk?? jos tässä ajassa saa sen 30op kasaan ni huh huh..

[/quote]

Tämä ei ole Briteissä mitenkään tavatonta, itse opiskelen yliopistossa bachelor of arts with honoursia ja meillä alkoi virallinen lukukausi jossain syyskuun lopun tienoilla ja päättyi tällä viikolla - joskin meillä on vielä tenttikausi 20.12 asti, jota ei lasketa mukaan. Jos Anna käy kursseja joilla ei ole tentittävää tai tentit pidetään joululoman jälkeen, kuten joillain yliopistoilla on tapana, on ihan mahdollista että opintoja on juurikin se 2-2.5 kuukautta. Ei sillä, meillä tämä on ollut jatkuvaa läsnäolopakkoa ja 10-12 -tuntisia päiviä lisälukemisineen, esseineen ja seminaaritöineen päivineen samalla kun Anna liihottaa ympäriinsä. Pitäisi varmaan itsekin kokeilla jos pääsisi tuonne opiskelemaan.

Ja juu, brittiyliopistosta olisi ihan mahdollista päästä ulos parissa vuodessa jos käytäntö olisi ns. "tiiviimpi".

Vierailija
414/584 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 14:16"]

[/quote]

Tämä ei ole Briteissä mitenkään tavatonta, itse opiskelen yliopistossa bachelor of arts with honoursia ja meillä alkoi virallinen lukukausi jossain syyskuun lopun tienoilla ja päättyi tällä viikolla - joskin meillä on vielä tenttikausi 20.12 asti, jota ei lasketa mukaan. Jos Anna käy kursseja joilla ei ole tentittävää tai tentit pidetään joululoman jälkeen, kuten joillain yliopistoilla on tapana, on ihan mahdollista että opintoja on juurikin se 2-2.5 kuukautta. Ei sillä, meillä tämä on ollut jatkuvaa läsnäolopakkoa ja 10-12 -tuntisia päiviä lisälukemisineen, esseineen ja seminaaritöineen päivineen samalla kun Anna liihottaa ympäriinsä. Pitäisi varmaan itsekin kokeilla jos pääsisi tuonne opiskelemaan.

Ja juu, brittiyliopistosta olisi ihan mahdollista päästä ulos parissa vuodessa jos käytäntö olisi ns. "tiiviimpi".

Vierailija
415/584 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 08:18"]

Olen seurannut Annan blogia vuoden, kieltämättä välillä lievästi saattaa ärsyttää jokin teksti tai sen osa, mutta lähinnä saan vain hymyn huulille. Minusta Annalla on hauska tyyli kirjoittaa, näin varmasti on tarkoituskin. 

Ihmettelen suuresti kun niin moni tuntuu ärsyyntyvän?! Miksi pitää sitten kiusata itseään ja lukea blogia? Jotenkin näitä keskusteluja lukiessa tulee tunne että Annan kirjoituksista halutaan hakemalla hakea jotain ärsyttävää, jotain josta voi taas päästä haukkumaan ja arvostelemaan. 

Onko kyse omasta huonosta olosta jota halutaan lievittää arvostelemalla muita?

Toki olen huomannut useammankin bloggarin kohdalla saman asian.

Anna on kaunis, vielä nuori nainen ja sen kyllä havaitsee postauksista, mutta miksi näin ei saisi olla? Itse olen vuoden vanhempi, elämäntilanne aivan erilainen, mutta arvostan Annan kunnianhimoa ja elämäniloa sekä rohkeutta pukeutua. 

Olen luullut lähes koko ikäni omaavani huonon itsetunnon, mutta näitä kommentteja lukiessani minusta alkaa tuntua ettei se niin huonolla tolalla olekaan.

[/quote]

Hyvä kun muistutit että on "vielä nuori nainen". Kuvia kun katsoo, niin tuppaa unohtumaan toi asia.

Vierailija
416/584 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä UK: n systeemistä yleisesti, mutta ainakin tuolla Annan koulussa on käytössä kolme lukukautta, yksi syksyllä syyskuun lopusta joulukuun alkupuolelle, ja kaksi keväällä. eli tammikuu-maaliskuu ja huhtikuu-kesäkuu. Eli syksy on tosiaan näin lyhyt. Ihmetyttää kyllä muakin miten Anna on ikinä selvinnyt oikiksessa jos nuo parinkymmenen sivun raportit aiheuttaa tuollaista tuskaa.  Mä opiskelen Suomessa ja olin syksyllä sellaisella kurssilla, johon piti joka viikko palauttaa 10-sivuinen essee. Sen lisäksi kurssilla oli tentti ja normaalit luennot ja pienryhmät. Ja sen lisäksi mulla oli normaalit neljä muuta kurssia. Käsittääkseni opiskeluun kuuluu tuollaiset kirjoitustehtävät ja muut...

Vierailija
417/584 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin joku mainitsi tuosta Pariisi postauksen otsikosta, että siellä on "matkimista" ilmassa kun on samanlainen kuin muilla. Nythän siellä on sitten muutettu otsikko tilalla :D

Vierailija
418/584 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 15:16"]

Anna bongattu luistinradalla. Kelaa sivua alaspäin, postaus 5.12.

http://ollimartelasucks.blogspot.fi/

[/quote]

Joo sama asuhan näkyi instassa ja onhan tuolla mainittukin Anna ja se Vivian.. Se vaan että kuka luistelee mekossa? :D

Vierailija
419/584 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 20:13"]

"seksituristin paluu" ja ihanaa kokkailua ja hempeetä rusettiluistelua ja Suomi-postauskin ihan samaa kun bongon ja minkin. Ja sit instassa kännireissulta videoo.

[/quote]

Noiden Annan ja Vivianin instagram kuvatkin aika erikoisia kun on keskarin näyttämistä ja eshishaa, jotenkin koomista tuon ikäisiltä että ollaan sitten niin pahista, niin pahista... Ihan kuin jotkut 15v. teinit:D

Vierailija
420/584 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuntuu menevän tuo henkinen kehitys päinvastaseen suuntaan kuin useimmilla.

Ketju on lukittu.