Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bingolifen uusin postaus

Vierailija
19.10.2013 |

http://www.rantapallo.fi/mungolife/2013/10/18/busy-bee/

Bingolla on aivan uskomaton tyyli lesoilla ja valittaa samaan aikaan. "Iih pääsen sponssattuna singaporeen, ja loppuvuodesta pitää vielä lähtee kuukaudeks balille ja ausseihin ja siinä välissä vielä muuttaa uuteen ihanaan kämppään, siis saa nähä miten mä jaksan!!" 

Miksei kukaan bloggaaja voi myöntää että niiden työelämä on kohtuullisen leppoista kinkereistä toiseen suhaamista ja maksetuilla matkoilla nautiskelua, vaan aina pakko tunkea sinne jotain valitusta sekaab ettei lukijat suutu. Ja nyt jos joku tulee selittämään miten blogin pitäminen on rankkaa kun joutuu käyttämään kameraa ja käyttämään tietokonetta niin hohhoijaa:) 

Kommentit (584)

Vierailija
321/584 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiirailin noita kuvia, ja mun mielestä tuolla on (onneksi) toppi alla. Ois pelkkien rintsikoitten kanssa ollut kyllä häröä jo....

Mua ärsyttää se, että aina kun Annalle kommentoidaan siitä, että paita on aika antava tai kaula-aukko roikkuu navassa, tulee kauhea paasaaminen siitä, kuinka hänen mielestään omaa naisellisuuttaan pitää ja saa näyttää ja plaaplaaplaa. Ymmärrän kyllä, mutta itse en miellä omien naisellisten avujen korostamista siten, että ne "tytöt" hyppää vastaantulijoiden silmille. Mulla on suunnilleen samankokoinen etumus kuin Annalla, ja itsekin saatan jättää ylimmän napin napimatta niin, että ne omat avut korostuvat, mutteivät liikaa. Tai eivät ainakaan ole ensimmäinen asia mikä musta huomataan. Annalle kuitenkin tuntuu olevan aina vain kaksi vaihtoehtoa; joko napit auki napaan asti tai nunnatyyliin ylös asti napitettuina. 

Vierailija
322/584 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 18:22"]

Kävin lukemassa niitä simba kommentteja. Kylläpä mungo on niin koira-asiantuntija taas, ja pikkumungot komppaa :D. En itse viitsisi paljoa huudella tuolla koirakokemuksella :D. 

[/quote]

No jep! :D Anna on taas niin väärässä, mutta omassa päässään täysin oikeassa. Häntä vastaan on taas hyökätty ja väitetty eläinrääkkääjäksi.

Fanimungot tietty heti kuningatartaan peesaamassa. Ihan kuin Annaa kiinnostais paskan vertaa noi minimungot, jaksavat silti nuolla persettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/584 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty lukemaan ko. blogia enää, kun kone ei jaksa avata läheskään kaikkia kuvia...

Vierailija
324/584 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostoslakko tammikuussa indeed!

Vierailija
325/584 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.rantapallo.fi/mungolife/files/2014/01/IMG_4440.jpg

ei siellä kyllä toppia ole, aika class act.. En oikeen osaa päättää onko kyse narsistisesta itsensä korostamisesta vai huonosta itsetunnosta johtuvasta huomiohakuisuudesta. Bit of both? 

Vierailija
326/584 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen tätä blogia seuraillut, mutta Annalla näyttää olevan just sellainen tyyli kuin itselläkin. Pari kauhistusta oli tossa vuoden asut postauksessa, kuten ne tiikerilegginsit ja kirkuvan pinkki pipo korkkareiden kanssa. 

Vierailija
327/584 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 02:24"]

http://www.rantapallo.fi/mungolife/files/2014/01/IMG_4440.jpg

[/quote]

Omituisia pissanpidättelykuvia. Olis käynyt vessassa ennen kuvaussession aloittamista, niin ei tarvitsisi kiemurrella kuvissa tuolla tavalla oudosti. Noi ruttuvarsisaappaat on kans tosi kammottavat.

Vierailija
328/584 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta toiseen, musta nuo koulujutut on mielenkiintosia. Muistuttaa kyllä tosi paljon liiketalouden opiskelua, mutta vaan tuo muotiaspekti lisänä.

Tosin myönnän, että mielessä kävi, ettei Anna ole kauheasti joutunut koulujuttuja aiemmin tekemään, kun nyt kertoo jokaikisestä työvaiheesta noin paljon ja useassa postauksessa. Jos ensimmäisiä kertoja tekee, niin totta kai tuo tuntuu paljolta, mutta kun on vaikka vuoden AMK:ssa ollut, niin ei enää jaksa jokaisesta projektsta ja ryhmätyöraportista olla noin tohkeissaan, ne kun ovat niin tuttuja. 

Vierailija
329/584 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huvitti juuri tuo kaikkien vaiheiden purkaminen ja jonkun SWOT-analyysin ja markkinointimixin esittely erikseen. Varmaan voi jonkun korvaan kuulostaa hienolta, mutta sitten kun tietää, mitä nämä markkinoinnin perusteissa läpikäytävät systeemit oikeasti ovat, naurattaa.

Vierailija
330/584 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Blogit on maksuttomia, kun taas naistenlehdet maksaa lukijalle lukea. Lukija maksaa siitä, että lukee piilomainontaa."

Ei muuten pidä paikkaansa. Olen lukenut monta naistenlehteä ilmaiseksi sekä ärrällä että kirjastossa, joten lehdet ovat ilmaisia myös jos niin haluaa. Eikä lehtiä voi verrata blogien sisältöön. Lehdissä harvoin luetaan yhden ihmisen elämästä ja arkirutiineista. Toimittajille maksetaan palkka siitä että he kirjoittavat tietyistä aiheista, eivät he saa itse päättää ja valita mistä kirjoittavat toisin kuin bloggaajat.

Vierailija
331/584 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten laukkukokoelma esillä, ei ole tainnut kertaakaan näkyä blogissa tuo J Dauphinin tummansininen piikkilaukku sekä Zaran punainen laukku niiteillä? Tummanpunainen Mulberry Lily on hävinnyt, sekä se vaalea Alexander Wang Kirsten, Aussiaikojen oranssi ja violetti käärmeclutch mitkä aikanaan osti?

Kannatan kyllä sitä hänen ideaa mistä kirjoitti (liekö täältä palstoilta lähtöisin;) että pukeutuisi vaikka puoli vuotta jo omistamiinsa tuotteisiin eikä ostelisi uutta. Saisi maksettua niitä veromätkyjään ja kun vaatteita on niin paljon ettei osa ole edes kertaakaan näkynyt blogissa, niin saisihan noista useita erilaisia asuja joka päivälle... Olisi paljon mielenkiintoisempaakin nähdä kun samoja vaatteita käytetään uudestaan eri tavoin yhdisteltyinä, että kuinka monia asuja niistä saa että silti näyttävät erilaisille.

Vierailija
332/584 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Blogit on maksuttomia, kun taas naistenlehdet maksaa lukijalle lukea. Lukija maksaa siitä, että lukee piilomainontaa."

Apua, mitä kieltä.

Vierailija
333/584 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mungon uusimmassa postauksessa esitellään se laukkukokoelma (ylläripylläri, arvuuteltiinhan täällä niiden laukkujen määrää). En huomannut missäään Mungon Michael Korsia? Olinko vain sokea vai unohtiko hän sen?

Mielipiteitä laukuista!

Vierailija
334/584 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla aika ylläri et koulussa pitää...OMG...OPISKELLA. Tais itse odottaa sitä Voguen lukemista ja lattejen litkimistä, eikä papereiden kirjoittamista :D

Vierailija
335/584 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin tuo laukkukokoelma näytti pieneltä siihen verrattuna mitä blogissa oon niitä uusien laukkujen esittelyjä nähnyt, niin avasin summanmutikassa arkistosta kesäkuun 2012, ja heti löytyi mm. postauksessa 27.6. Tory Burch jota ei tossa esitellä, 26.6. Filippa K for Nelly pikkulaukku, 17.6. Weekender Longchamp...

Että vaikka perustelisikin itselleen että nämä laukut kestävät koko elämän, niin suht nopealla tahdilla niitä tunnutaan pistävän eteenpäin ja sitten haalitaan uusia tilalle. Ei eroa mitenkään siitä, että ostat jonkun huonolaatusemman laukun ja käytät sitä pari kolme vuotta kunnes ostat uuden.

Vierailija
336/584 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 08:51"]

Mungon uusimmassa postauksessa esitellään se laukkukokoelma (ylläripylläri, arvuuteltiinhan täällä niiden laukkujen määrää). En huomannut missäään Mungon Michael Korsia? Olinko vain sokea vai unohtiko hän sen?

Mielipiteitä laukuista!

[/quote]

Ajattelin ensin, ettei esitellyt sitä koska sanoi ettei pidä Michael Korsia merkkilaukkuna. Toisaalta kuitenkin sanoo, että kuvassa on hänen kaikki laukkunsa. Ilmeisesti pistää niitä siis nopeaan tahtiin eteenpäinkin. Mikä on tietty ihan hyvä, mutta antaa antaa ehkä vähän hassun kuvan lukijoille, kun ensin hehkutetaan jotain laukkua (esim. sitä 2012 kesällä hankittua Tory Burchia) ja hetken päästä sitä ei näykään missään. 

Sinänsä Annan kokoelma on minusta monipuolinen kiva, verrattuna nyt vaikka kahteen täälläkin jo esitettyyn kokoelmaan. Kaikentyylisiä laukkuja, klassikoita ja trendikkäämpiä. Clutcheissa oli kyllä aika paljon hyvin samantyylisiä, mitä kukaan tekee kolmella lähes saman vihreän sävyisellä tai kolmella leopardikuvioisella clutchilla? Mutta noin muuten, mielelläni ottaisin tuon kokoelman :) Vuiskat ei miellytä mua, kuten ei myöskään käärme-/kroko- tai leopardikuosit joten esim. siitä Phillip Limin laukusta tykkäsin paljon enemmän perusmustana kylläkin.

Vierailija
337/584 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.6. joku musta laukku Bangokista

5.6. Hopeapaljettinen clutch

14.7. Miu Miu Lux vitello bow bag

15.7. Turkoosi Longchamp Roseau

18.7. Musta laukku / Witchery Australia

27.7. "kermainen iso" Tory Burch messenger

31.7. Filippa K for Nelly mustana

onhan näitä...

Vierailija
338/584 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tarttee noin paljon laukkuja? Ei voi ymmärtää.

Vierailija
339/584 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni turkoosi Longchamp Roseau ja muitakin aiemmin ostettuja on myyty eteenpäin huutonetissä, ainakin muistan ton Longchamp Roseaun siellä nähneeni...

Vierailija
340/584 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli julkaistu mainospostauksen kommentteja.  Kuluttaja-asiamiehestä esim.

"Ei se ole oikeuslähde, eikä se velvoita mitenkään. Se on kuluttaja-asiamiehen näkemys asiaan, ei velvoita mitenkään mihinkään :)"

Kuluttaja-asiamieshän on tämmönen yleinen Tuomas Enbuske, lämpimikseen vaan höpisee ja julkaisee kannanottojaan...

Kannattaisi elinkeinonharjottajan tutustua asiaan vähän paremmin, voi käydä hassusti muuten.

Ketju on lukittu.