Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamun vuodatus, väsyttää eikä omaa aikaa koskaan

Vierailija
19.10.2013 |

Joo tiedän että viimeistään tänään jonkun pitää elämässämme muuttua mutta olen lasten 2 ja 3v. kanssa yksin koko ajan enkä koskaan saa olla vaan.

Mies on olemassa mutta ei juurikaan perhe elämään osallistu kun on väsynyt elämäänsä vittuntunut duunari joka on aina töissä (6-7 päivää viikossa) tai sitten nukkumassa. Jos ei saa nukuttua inhoamiensa työpäivien välissä on kun perseeseen pistetty karhu jota ei kestä kukaan. Lapset on vilkkaita ja tarvitsee aivan hirveästi vahtimista ja ohjelmaa tyyliin kolme tuntia joka päivä ulkona riehumista tai vain tappelevat ja hyppivät seinillä sisällä. Mutta myös nukkuvat todella vähän ja huonosti. Aina joku herää yöllä vähintään kaksi kertaa ja joka ikinen aamu jompi kumpi herää 5:30.

Heittäkää paskaa niskaan vaan, ei olisi pitänyt tehdä tällaisen miehen kanssa lapsia eikä pienellä ikäerolla mutta hän ei ollut OLLENKAAN tällainen kun hänet tapasin eikä edes ensimmäisen syntymän jälkeen. Veikkaan hänen olevan masentunut kun on niin vihainen koko ajan mutta ei suostu hoitoon. Tässä on muutakin hänen elämässään menossa, pahasti sairastuneet vanhemmat, velkaa, rahapulaa (tämän takia tekee liikaa töitä). Itse olen yrittänyt aktiivisesti töitä löytää mutta en ole tähän mennessä onnistunut.

Väsyttää ja ketuttaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 lisää, jaa se onkin katkolla tällä hetkellä.

Vierailija
22/25 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on kun palstailee 24/7 365 päivää vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 14:50"]

Sitä se on kun palstailee 24/7 365 päivää vuodessa.

[/quote]

Taidat sinäkin täällä aika paljon roikkua jos kerran "tunnistat" ap:n. :D

Vierailija
24/25 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap. joku ammatti? Jos ei ole, niin opiskele vaikka lähihoitajaksi, niin saat varmasti töitä ja opiskeluaikana tekemistä, kavereita ja rauhaa lapsista, kun ovat hoidossa.

Vierailija
25/25 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 15:15"]

Onko sulla ap. joku ammatti? Jos ei ole, niin opiskele vaikka lähihoitajaksi, niin saat varmasti töitä ja opiskeluaikana tekemistä, kavereita ja rauhaa lapsista, kun ovat hoidossa.

[/quote]

On ammatti ja tutkinto ja 15 vuotta työkokemusta. Näitä hommia on vaan vähän tarjolla tällä hetkellä. Mutta kyllä vuoden sisällä pitäisi tärpätä. Harmittaa kun jos vaan töitä saisin voisin helpottaa miehen työtaakkaa ja hän mun lastenhoitotaakkaa. Ja myös rahatilannetta. Näin tämä perhe ei toimi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi