Miettikää jos olisi palsta jossa olisi yhtä paljon positiivisuutta kuin täällä negatiivisuutta
Vähänkö sellaisen lukemisesta tulisi hyvälle tuulelle. 🤔
Kommentit (15)
No niinpä, joku sellainen AV goes Solsidan hejsan hopsan fallarallarei, namnampusipusi...
Tekopyhyydestä harvemmin tulee oikeasti hyvälle tuulelle. Jos haluat elää jossain suklaatimaassa missä kaikki on yhtä auvoa vaan niin lukittaudu kotiisi ja katsele pelkästään lapsille tarkoitettuja piirrettyjä missä on aina onnellinen loppu.
Vierailija kirjoitti:
No niinpä, joku sellainen AV goes Solsidan hejsan hopsan fallarallarei, namnampusipusi...
Olisi ihana! Eikö tällaista osastoa voisi perustaa tänne? 😁
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhyydestä harvemmin tulee oikeasti hyvälle tuulelle. Jos haluat elää jossain suklaatimaassa missä kaikki on yhtä auvoa vaan niin lukittaudu kotiisi ja katsele pelkästään lapsille tarkoitettuja piirrettyjä missä on aina onnellinen loppu.
No ei tämäkään mitään realismia ole että kaikki on negatiivista.
Totta. Oli kamalaa lukea niin paljon vihaa Esim. Sipilää kohtaan.
Pelkästään sen ymmärtäminen, että milloin joku on tällä palstalla tosissaan ja milloin laskettelee laajasti omiaan, on taitolaji. Korona-aika on ehken tuonut tällekin palstalle lisää yksioikoisia ihmisiä, joiden sanavarasto on tasoa H#"&%A VIT## ja joita täytyy vain sietää!
Vierailija kirjoitti:
Se oli täysin ansaittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli täysin ansaittua.
Sitä parempaa, nam.
Minun kohdallani perseíly on alkanut siitä kun minua on sensuroítu aiheetta. Eli jos ilmíantajat siivottaisiin palstalta ja keskusteluja mo deroitaisiin normaalisti poistamalla vain ne sääntöjenvastaiset tai laittomat kommentit, niin asia olisi kunnossa.
Tämä nykysysteemi tulee muuttamaan palstan ainoastaan huonommaksi.
Merkityksetön elämä tämän aiheuttaa ja liika aika.
Tuskin afrikaans aamulla voivottelee tilannetta savimajassaan vaan ottaa härkää sarvista. Tekee jotain ruuan ja elämisen eteen, on onnellinen jos onnistuu vaikka metsästyksessä ja juhlat ovat valmiit.
Vierailija kirjoitti:
Minun kohdallani perseíly on alkanut siitä kun minua on sensuroítu aiheetta. Eli jos ilmíantajat siivottaisiin palstalta ja keskusteluja mo deroitaisiin normaalisti poistamalla vain ne sääntöjenvastaiset tai laittomat kommentit, niin asia olisi kunnossa.
Tämä nykysysteemi tulee muuttamaan palstan ainoastaan huonommaksi.
Paremmin kuin nykysysteemi olisi nykykorruptiona sanottuna.
Minähän yritän olla optimistinen täällä.
Ikäväkseni välillä kommentteihini tulee silti dislikejä.
Oksennus tulee jo pelkästä ajatuksesta.
Jos ja kun kerran asiallinen kritiikki poistetaan, jäljelle ei sitten jää kuin tämä edellä mainittu perseily.
Täällä on kyllä myös huumoria.