Miksi naiset feikkaa orgasmin?
En ymmärrä mikä idea siinä on, IS jutussa pari juttua aiheesta
Kommentit (18)
Että se tylsä nylkytys päättyisi nopeammin.
Tylsä homma on nopeammin ohi ja pääsee takaisin kirjan pariin tai vaikka palstailemaan!
Joskus kun mies yrittää oikein kovasti ja tekee parhaansa, tekee mieli "palkita" hänet.
Naisen seksuaalisuus on monimutkaista - joskus orgasmi ei vaan tule, vaikka nauttii ja kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Että se tylsä nylkytys päättyisi nopeammin.
No sen kai saa loppumaan nopeammin ilman feikkaamistakin. Pelkkä haukottelukin tai vaikka kännykän vilkaisu ajaa saman asian. Mä luulen että ne naiset jotka feikkaa, tekee sen takia, että toiselle ei tule pahamieli
En jaksa lukea. Suojellakseen miehen herkkää itsetuntoa ja saadakseen sen yhdynnän vihdoin loppumaan.
Olin liian kiltti. Nykyään en teeskentele.
Eikö ne feikkaajat sitten halua saada? En oikein ymmärrä. Jos mä harrastan seksiä, mä haluan saada orgasmin. On se ihan kivaa muutenkin, mutta ei se niin kivaa ole että mä kauaa sitä jaksan jos en saa koskaan.
asdf kirjoitti:
Joskus kun mies yrittää oikein kovasti ja tekee parhaansa, tekee mieli "palkita" hänet.
Naisen seksuaalisuus on monimutkaista - joskus orgasmi ei vaan tule, vaikka nauttii ja kaikki on hyvin.
Niin, mutta feikkaaminen vasta pahalta sille miehelle tuntuukin
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne feikkaajat sitten halua saada? En oikein ymmärrä. Jos mä harrastan seksiä, mä haluan saada orgasmin. On se ihan kivaa muutenkin, mutta ei se niin kivaa ole että mä kauaa sitä jaksan jos en saa koskaan.
Tietenkin haluavat, mutta heillä on huono itsetunto, etteivät kehtaa vaatia, tai nr miehet ovat niin huonoja, ettei ole toivoa saamisesta.
Ne miehet eivät saa toista kertaa tai jos on kyseessä suhde, niin ko naisista tulee haluttomia sitä miestä kohtaan ajanmittaan.
Joskus feikkasin, kun en tiennyt miten muutenkaan homma olisi ohi, kun en kerran saanut orgasmia. Nykyään en enää feikkaisi enkä ottaisi tumpeloa kovakouraista miestä. Pitää koskettaa hellästi.
Mä panen vain siksi että saan orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea. Suojellakseen miehen herkkää itsetuntoa ja saadakseen sen yhdynnän vihdoin loppumaan.
Tämä. Eipä tule sanomista ja homma ohi nopesti.
Vierailija kirjoitti:
Mä panen vain siksi että saan orgasmin.
Mihin siinä tarvit sitä miestä? Helpoin ja nopein orgasmi tulee yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin haluavat, mutta heillä on huono itsetunto, etteivät kehtaa vaatia, tai nr miehet ovat niin huonoja, ettei ole toivoa saamisesta.
Ne miehet eivät saa toista kertaa tai jos on kyseessä suhde, niin ko naisista tulee haluttomia sitä miestä kohtaan ajanmittaan.
Voipa olla, että miehellä on niin huono itsetunto ettei kestä jos nainen ei tule. Tällaisiakin on nähty. Mennään ihan palasiksi, jos ei saada naista tyydytettyä.
Olen itsekin nainen, enkä ole koskaan ymmärtänyt tätä. Ettekö te sitten pysty tulemaan oikeasti?
Nuorena oli tyhmä ja halusi suojella miehen itsetuntoa, joka oli äärimmäisen herkkä. Nyt vanhempana ja viisaampana en feikkaa enkä seurustele itsepäisten ääliöiden kanssa jotka suuttuu siitä ettei saa orgasmia.
Leppanalle tulee paha mieli jos tajuaa ettei saa naistaan tyydytettyä eikä näin ollen ole edes mies. Niiden tunteita pitää suojella. Ei sitä itsesäälissä rypemistä kukaan kestä katsoa. Saunaillassa sitten tyttöjen kanssa käydään tilanne läpi ja pohditaan kannattaako antaa uutta mahdollisuutta
Turha yrittää, joku poika kohta taas poistattaa ketjun kun ei pidä ajatuksesta.