Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä perjantai illassa?

Vierailija
18.10.2013 |

Kaikki te jotka yksin vietätte iltaa tänään, oli lapset hoidossa, nukkumassa, tai olittepa yksinhuoltajia tai lapsettomia jne... Tänne heti vaihtamaan kuulumisia ja piristämään meidän muitten iltaa. Mitä siis kuuluu perjantai iltaan?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksinäinen, muksu hoidossa ja en saa itestäni aikaiseksi lähtee kaupunkiin on jotenki turvallisempi olla kotona. Kaipaan kyllä seuraa, mutten mitään känniseuraa..

Vierailija
2/24 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaana ja oon lapseton, silti tuntuu että "henkeä viedään"... tsemiä muille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olla yksin kotona..mies on maalla peuroja jahtaamassa ja lapsi on omillaan asuva opiskelija. Työ on sosiaalisia suhteita pullollaan, joten tarvitsen yskinoloa.

Vierailija
4/24 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäsuhde, ja tämä viikonloppu erossa. Seurana hyvä viini ja televisio. Enpä valita, hyväähän tämäkin tekee.

Vierailija
5/24 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko tekee reissuhommia, pahimmillaan saattaa olla 5 vko pois kotoa, nyt on viikon reissulla ja lasten kanssa ollaan himassa, alkanut tympiä koko "suhde" vaan vielä sinnittelen..

Vierailija
6/24 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te meinaatte tehdä? Herkutella, katsoa tv:tä, leffaa..? Vinkkejä tylsistyneelle - kaikki otetaan vastaan!

Vierailija
7/24 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen, lapset pitkästä aikaa isällään syyslomanvietossa, nautin kyllä tästä yksinäisyydestä, tosin, voisin olla ns yksinäinen, vaikka kaikki lapset olisivat kotonakin, että ei uutta.

ps. en muista, koska olen käynyt baareissa, veikkaan, että viimeisestä on aikaa ainakin 2v...? Ehkä enemmänkin, silloinkin kävin varmaan naapurin kanssa :)

t. yli 10v lasten kanssa itsekseen

Vierailija
8/24 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 21:01"]

Etäsuhde, ja tämä viikonloppu erossa. Seurana hyvä viini ja televisio. Enpä valita, hyväähän tämäkin tekee.

[/quote]

mulla sama:)

Vierailija
9/24 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin viimeisestä baarikerrasta aikaa pari vuotta.. 2 KISS cherry siideriä oon valkannu tälle illalle ja sit nukkuun. Onpa mälsä elämä..

Vierailija
10/24 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 21:01"]

[/quote]

mulla sama:)

[/quote]

Toivottavasti mies on ainakin eri :D

Vierailija
11/24 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyttäisin jos tuntisin yksinäisiä kamuja. Oon itekin yksinäinen pirkanmaalta!

Vierailija
12/24 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on yksi yksinäinen. Lapsia ei ole, eli sinkkuna heilutaan. Baarit ei vaan jaksa kiinnostaa enää. Olutta maistelen ja seuralaisena toimii kannettava ;)

Vierailija
13/24 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko sä nuori haluaisitko lapsia? sori kun kysyn suoraan enkä kiertele kymmenessä viestissä..

Vierailija
14/24 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen olen, mies on muualla, koska suuttuu mulle jatkuvasti ihan tyhjästä. Meillä pitkä liitto yhdessä, mutta miehen takia lähes kaikki asiat menneet pieleen ja olen henkisesti aivan rikki.

En voi pitää yhteyttä kehenkään, ettei mies suutu.

Vierailija
15/24 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 21:02"]

Mun ukko tekee reissuhommia, pahimmillaan saattaa olla 5 vko pois kotoa, nyt on viikon reissulla ja lasten kanssa ollaan himassa, alkanut tympiä koko "suhde" vaan vielä sinnittelen..

[/quote]

Mulla sama. Ärsyttää erityisesti nämä viikonloput. Olen vielä äitiyslomalla ja ihan tarpeeksi yksin oloa mahtuu arkipäiviinkin ja sitten viikonloput samaa p*skaa. Mun elämä on pelkkää arjen pyörittämistä :(

Vierailija
16/24 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis yksinäinen mies 11v. pojan kanssa iltaa viettämässä, kuten niin monet aiemmat viikonloput. Poitsu maalailee tällä hetkellä pieniä koottavia jutskia maaleilla, ja mä notkun täällä. Taitaa olla surkeuden huippu.

Vierailija
17/24 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 21:02"]

[/quote]

Mulla sama. Ärsyttää erityisesti nämä viikonloput. Olen vielä äitiyslomalla ja ihan tarpeeksi yksin oloa mahtuu arkipäiviinkin ja sitten viikonloput samaa p*skaa. Mun elämä on pelkkää arjen pyörittämistä :(

[/quote]

Sori peukutin sun kannalta, mutta pakko perua, kun olet kuitenkin tiennyt tämän teidän elämän, en siedä, että ärsyynnytään. Se nega lisää vain tuska ja eripuraa...

Vierailija
18/24 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 21:26"]

Yksinäinen olen, mies on muualla, koska suuttuu mulle jatkuvasti ihan tyhjästä. Meillä pitkä liitto yhdessä, mutta miehen takia lähes kaikki asiat menneet pieleen ja olen henkisesti aivan rikki.

En voi pitää yhteyttä kehenkään, ettei mies suutu.

[/quote]

Lähde ja ala elää omaa elämää. Kuulostaa samalta kuin meidän perhehelvetti lapsena, kehenkään ei saanut pitää yhteyttä, kukaan ei saanut meillä käydä ja masentuneen äidin kanssa me lapsetkin möllötettiin kotona, kun ei tietysti saatu rahaakaan ikinä mihinkään.

Vierailija
19/24 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisinkin...

Vierailija
20/24 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jos on pirkanmaalta olijoita niin yhteys sähköposti on tässä : pirkanmaa69@luukku.com 

Sori kun tuli myöhässä, tässä postissa voimme keikki vetää yhtä köyttä, kenenkään ei tarvitse pelätä syrjintää!

Eissi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme