Miten liika kostuminen voi haitata yhdyntää?
Kommentit (20)
Ja liialla kostumisella tarkoitan sitä kun lakana kastuu, vaikkei mies laukeaisi.
 Itsellä joskus oli tuo ongelma ja kyllä se vei tuntoa melkoisesti. Minulta siis.
 N37
 huomattavasti epämiellyttävämpää on vereslihalle hankautuva kuiva alapää ja sitä seuraava hiivatulehdus.
 Meitä kai sitten on moneksi, mutta en ole huomannut, että kostuminen veisi nautintoa, vaikka se voi tietysti sitä hankausta vähentääkin.
 Jos joku mies valittaisi lakanoiden kastumisesta, voisi ihan vapaasti vaihtaa naista. Mun halut loppuisivat sellaiseen natkutukseen.
Ja pakko sanoa, että jos kostun sen vähemmän, on miehellä hankaluutta päästä sisälle, ja itseäni sattuu. Ja miestä kyllä nauratti kovasti, kun joskus huolestuin, että kai sä sentään tunnet siellä tarpeeksi... Kuulemma hyvin tuntuu ja hyvältä. :)
 Mä olen supernopeasti ja paljon kostuvaa tyyppiä (ainakin monet miehet on kommentoineet niin). Joitakin se on haitannut, joitakin ei. Ex-mieheni halusi aina kuivata. No, en sitten saanut orgasmia sen kanssa juuri koskaan. Kosteus kun on mun oman tuntuman kannalta tosi tärkeää. Miehen nautinto tuntui vaan jostain käsittämättömästä syystä tärkeämmältä kuin oma.
 Nykyisen miehen kanssa ei kuivailla, ja käytän lisäksi liukkaria klitoriksessa. Seksi on mahtavaa! Mies haluaa aina rakastella niin pitkään, että mä laukean, vaikka siihen menisi pitkäkin aika. Ei ainakaan seisokkiongelmia koskaan. Mutta laukeamisen jälkeen mä olen kyllä niin märkä, että arvelen ettei seksi enää miehestä paljoa miltään tunnu. Usein hoidankin sen käsin loppuun, jos tekee siihen vähänkään aloitetta. Mutta tämäkin riippuu asennosta. Joissakin asennoissa saa pidettyä paikat tiukempina, ja silloin se kyllä tulee helposti sisään.
 niin miehellä on liian pieni. tai nainen liian väljä.

että tunto katoaisi kosteuden myötä.
 ap
 Eihän se liika kosteus haittaa
 mutta jos todella märkä nainen (yhden tavannut)
 niin pitää varoa että ei luiskahda pois pillusta kun oikein innostuu naimaan.
 Positiivista on se että sisään suorastaan muljahtaa ja asennossa kuin asennossa. Sitä märkää naista olen muistellut jälkeenpäin monen monta kertaa
ja itsehän sanoit sen muljahtavan asennossa kuin asennossa.
Vierailija:
Eihän se liika kosteus haittaa
mutta jos todella märkä nainen (yhden tavannut)
niin pitää varoa että ei luiskahda pois pillusta kun oikein innostuu naimaan.Positiivista on se että sisään suorastaan muljahtaa ja asennossa kuin asennossa. Sitä märkää naista olen muistellut jälkeenpäin monen monta kertaa
Kokemukset on suhteellisia ja " kalu tottuu nauttimaan" vallitsevista olosuhteista. Ongelmia tulee vain silloin kun on monta suhdetta yhtäaikaa ja silloin noita ongelmia tulee muutenkin.
 Mutta märkä nainen kiihottaa miestä
 ja ei se märkyyskään itsestään tuu joten nainenkin kiihottuu
 Ja rakastelussa täytyy olla paljon paljon muutakin kuin miltä pimpsa tuntuu. Tunnetta ja muuta joka vaan huipentuu siihen että mies rakastelee naisen kanssa
 -mici-
-mici65-:
Mutta märkä nainen kiihottaa miestä
ja ei se märkyyskään itsestään tuu joten nainenkin kiihottuuJa rakastelussa täytyy olla paljon paljon muutakin kuin miltä pimpsa tuntuu. Tunnetta ja muuta joka vaan huipentuu siihen että mies rakastelee naisen kanssa
-mici-
eli tulee sellainen olo, että jos nainen kiihottuu liikaa, se on sitten joidenkin mielestä ällöttävää. Mikä ei kyllä näin naisena vastaa mun käsitystä miellyttävästä seksielämästä.
 Se kiihottaa kun tuntee että nainen on MÄRKÄ
 Joitakin tuntuu haittavan, " ihmettelen kanssa vaan"
 -mici-
mun partnerit on aina ollu ihan extrakiimasia, kun huomaavat mun olevan märkä heti kättelyssä... :D
Urokset eivät ole kiimassa, ainoastaan naaraat.
Vierailija:
mun partnerit on aina ollu ihan extrakiimasia, kun huomaavat mun olevan märkä heti kättelyssä... :D
ellei mies sitten ole epänormaalin pienikaluinen tai afrikkalainen. jossain ulkomaalaisissa lehdissä on ollut juttua kuinka afrikkalaiset naiset käyttävät esim. hiekkaa, voimakkaita valkaisu- ja pesuaineita, yms tehdäkseen pildestään mahdollisimman kuivan ja hankaavan, koska se on must juttu siellä ja naisen märkyys on täydellinen turn off miehelle. jokainen voi kuvitella mitä sellainen tekee naisen limakalvoille :(
mutta mitä muuta voi odottaakaan, jos naisia mm. ympärileikataan?
huomattavasti epämiellyttävämpää on vereslihalle hankautuva kuiva alapää ja sitä seuraava hiivatulehdus.
Meitä kai sitten on moneksi, mutta en ole huomannut, että kostuminen veisi nautintoa, vaikka se voi tietysti sitä hankausta vähentääkin.
Jos joku mies valittaisi lakanoiden kastumisesta, voisi ihan vapaasti vaihtaa naista. Mun halut loppuisivat sellaiseen natkutukseen.
jos miehellä ei seiso. Sama juttu. Naista joka on liian märkä on järjetön nussia. Ei tunnu missään. Sama kuin ilmaa naisi
Jos häiritsee niin miehessä vika.