Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumalan kutsu?

Vierailija
07.09.2020 |

Olen viimeaikoina tuntenut että jokin Pyhä kutsuisi minua. En ole uskovainen saatika kuulu kirkkoon, mutta koen että elämä ulottuu tämän todellisuuden tuolle puolen. Otsikossa Jumalalla en tarkoita pelkästään kristinuskon jumalaa, vaan yleisesti.
Olen avoin.

Onko muut kokeneet moista kutsua ja mitä olette asialle tehneet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se täällä sinua kutsun,

Tule, Tule..

Vierailija
2/7 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen kutsuu Jumalaa, ihmistä pidetään terveenä. Jos Jumala kutsuu ihmistä, ihminen on psykoottinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Siihen kannattaa vastata. Käy vaikka ensi sunnuntaina kirkossa. Tai lue netistä tuleuskoon.fi

Vierailija
4/7 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selkeästi herätyksen tilassa, onnittelut. Kolkuta ja sinulle avataan, etsi ja sinä löydät. Ehtoollisella käynti on aina hyvästä, kun Herramme muistoateria pyhittää omassa mielessään ja sydämessään, riippumatta siitä, onko jakajana ns. leipäpappi vai sydämestään uskova-nykypäivän srk on kaikin tavoin menettänyt raamatullisen luonteensa, samoin on käynyt myös vapaissa suunnissa, mutta rukouskammioissamme ja arjen kohtaamisissa voimme olla Herran ennalta valmistamissa teoissa ja tilanteissa mukana. Siunausta matkaan.

Vierailija
5/7 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän Tunteen Ap. Seuraa sydäntäsi.

Vierailija
6/7 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet selkeästi herätyksen tilassa, onnittelut. Kolkuta ja sinulle avataan, etsi ja sinä löydät. Ehtoollisella käynti on aina hyvästä, kun Herramme muistoateria pyhittää omassa mielessään ja sydämessään, riippumatta siitä, onko jakajana ns. leipäpappi vai sydämestään uskova-nykypäivän srk on kaikin tavoin menettänyt raamatullisen luonteensa, samoin on käynyt myös vapaissa suunnissa, mutta rukouskammioissamme ja arjen kohtaamisissa voimme olla Herran ennalta valmistamissa teoissa ja tilanteissa mukana. Siunausta matkaan.

Ehtoolliselle ei pidä mennä jos ei ole sydämen uskoa. Muuten ihminen nauttii sen omaksi tuomiokseen.

Vierailija
7/7 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen kutsuu Jumalaa, ihmistä pidetään terveenä. Jos Jumala kutsuu ihmistä, ihminen on psykoottinen

Totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi