Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia asioita haluaisit mahdolliselta kumppaniltasi, mutta et voi saada?

Vierailija
07.09.2020 |

Voivat olla ulkonäköön, luonteeseen, koulutukseen, ammattiin, tavoitteisiin, arvoihin tai mihin tahansa liittyviä.

Voit olla sinkku tai onnellisessa parisuhteessa ihmisen kanssa joka ei alun perin ollut kaikkea mit halusit, mutta ehkä kokonaisuutena miellyttää silti.

Syykin voi olla mikä tahansa. Ehkä rahkeet eivät riitä, ehkei oikeanlaisia ole olemassa.

Sana on vapaa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie en oo ikinä seurustellut, niin jos pitäisi valita jotakin, mitä en voi saada, nii on aika vaikea sanoa mitään.

Mie haluisin halia. :) En oo ikinä halinu, ja miust se näyttää kivalta. Juu, oon surulline tapaus. :D Sellaista naista ei taida olla, joka haluaisi halia joka päivä. Halailua odotan enemmän kui seksiä. Sit olisi sellainen juttu, et mie haluisin laittaa pään naisen syliin, ja nainen rapsuttelisi hiuksia. Siinä tulisi helposti itku. :') M25

Meillä halitaan joka päivä ja se on kummankin mielestä tärkeä osa meidän läheisyyttä. Kyllä halijoita on muitakin!

Vierailija
22/38 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mie en oo ikinä seurustellut, niin jos pitäisi valita jotakin, mitä en voi saada, nii on aika vaikea sanoa mitään.

Mie haluisin halia. :) En oo ikinä halinu, ja miust se näyttää kivalta. Juu, oon surulline tapaus. :D Sellaista naista ei taida olla, joka haluaisi halia joka päivä. Halailua odotan enemmän kui seksiä. Sit olisi sellainen juttu, et mie haluisin laittaa pään naisen syliin, ja nainen rapsuttelisi hiuksia. Siinä tulisi helposti itku. :') M25

Meillä halitaan joka päivä ja se on kummankin mielestä tärkeä osa meidän läheisyyttä. Kyllä halijoita on muitakin!

Kiva kuulla, et teil halitaan. :) Sanoin vaan noin, ku kaikil o nykyään kiire. :/ M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kumppanin, joka ei kiroile koko ajan. Olisi suvaitsevainen ja tulisi läheisteni kanssa toimeen. Ja miehen, joka puhuisi toisista ihmisistä enimmäkseen kauniisti.

Vierailija
24/38 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että minulle puhuttaisiin hempeitä, kaipaan myös hassuttelua. Puoliso on enimmäkseen totinen ja murahtelee kuin luolamies.

Vierailija
25/38 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa mahdottomalta löytää mies, jonka kanssa kemiat kohtaavat ja jolle olen numero yksi. Kun ei sellaista löydy, parempi olla ilman.

Vierailija
26/38 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut lapsen hänen kanssaan. Meillä tahoillamme jo lapsi molemmilla ja olemme päättäneet että emme tee tähän suhteeseen lapsia. Harmittaa. Nyt en enää 42-vuotiaana edes saisi lasta

Vierailija
27/38 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin empatiaa silloin kun arki potkii päähän. Mutta meidät molemmat (Puolisoni ja minä siis) on kasvatettu sillä tavalla, että lopeta pillitys, pyyhi nenäsi niin sitte jatketaan. Tai sitten homma pistetään pelleilyksi. Oikeasti koen ettei osata kohdata tiettyjä tunteita, lapsuus on kovettanut.

Vierailija
28/38 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin parempaa eli erilaista seksiä, mies ei halua.

Olisi kiva, jos miehellä olisi samantasoiset tulot niin, että voisimme ostaa esim asunnon puoliksi. Nyt joudun ostamaan ja maksamaan kaiken yksin.

Vierailija
29/38 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka mitä ja niin hänkin haluaisi minulta.

Juuri nyt toivon, että emäntä olisi edes hetken hiljaa, kun yritän palstailla ja lukea nettiartikkeleita, mutta hän höpisee koko ajan jotain erittäin epäkiinnostavia asioita, lauleskelee, heittää jotain mukahauskoja keksimiään hokemia tai lässyttää lemmikeille.

Ja sitten ihmettelee kun olen hermostuneen oloinen.

Vierailija
30/38 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin anaaliseksiä mutta mieheni ei pidä siitä.

Vierailija
31/38 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin että minulle puhuttaisiin hempeitä, kaipaan myös hassuttelua. Puoliso on enimmäkseen totinen ja murahtelee kuin luolamies.

Mutta haluatko sitä hassuttelua ja hempeiden puhumista siltä luolamieheltä vai hassuttelevasta ja pehmeästä miehestä jolta puuttuu se luolamiespuoli?

Tämä pätee aina moneekin naisen toiveeseen. Haluttaisiin B koska mies on liian A. Mutta aikanaan mies B ei kiinnostanut kun se oli liian B.

Eli pitäisi löytyä kolikon molemmat puolet, silloinkin kun ne ominaisuudet rajaavat toisiaan pois.

Urallaan menestynyt mutta aikaa perheelle, jännittävä mutta aina luotettava, menevä ja sosiaalinen mutta kotimies, luolamiesmäisen jämerä mutta hempeä ja tunteellinen, lihaksikas mutta ei ramppaa salilla, taitava soidinmenoissa mutta ei pelimies, jne...

Vierailija
32/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin enemmän seksiä. Nyt sitä on pari kertaa kuussa, ja se on minusta todella vähän. Mies ei halua useammin.

Haluaisin myös, että mieheni olisi onnellisempi. Oma rakkaani on usein masentunut, eikä hän itsekään tiedä miksi. Sitä on surullista katsella koska jos mieheni on allapäin, minäkin olen allapäin.

Vierailija
33/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta haluatko sitä hassuttelua ja hempeiden puhumista siltä luolamieheltä vai hassuttelevasta ja pehmeästä miehestä jolta puuttuu se luolamiespuoli?

Tämä pätee aina moneekin naisen toiveeseen. Haluttaisiin B koska mies on liian A. Mutta aikanaan mies B ei kiinnostanut kun se oli liian B.

Eli pitäisi löytyä kolikon molemmat puolet, silloinkin kun ne ominaisuudet rajaavat toisiaan pois.

Urallaan menestynyt mutta aikaa perheelle, jännittävä mutta aina luotettava, menevä ja sosiaalinen mutta kotimies, luolamiesmäisen jämerä mutta hempeä ja tunteellinen, lihaksikas mutta ei ramppaa salilla, taitava soidinmenoissa mutta ei pelimies, jne...

Haaveilen miehestä joka ei ole mikään äärityyppi missään. Sellainen tosi tavallinen, käy töissä, olematta uraohjus, harrastaa, muttei joka ilta, juo joskus viinejä tai oluen, olematta ongelmainen tai absolutisti, syö monenlaisia ruokia, kelpaa välimerellinen sekä kiinalainen, ei kuitenkaan ole mikään kulinaristi, tupakoi, muttei sentään askikaupalla päivässä, vaniljaseksiä pari kertaa viikossa, kukkia syntymäpäivänä, kiltti lapsille ja eläimille olematta mielistelevä. Osaa puhua asioista, en kaipaa mitään tunteilijaa, enkä tunneköyhää vaan rauhallisen lievästi optimistisen hyväntuulisen luonteen omaavaa. 

Vierailija
34/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kasvaa isoksi körilääksi. Tukea antava kumppani olisi tarpeen.

Vierailija
35/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin saada hyvää seksiä paljon. Nyt saan huonoa seksiä kolme kertaa vuodessa.

Lisäksi haluaisin, että puoliso tekisi puolet kotitöistä. Nyt ei tee mitään.

Olen ollut myös väkivaltaisessa suhteessa, joten tämänhetkinen tilanne on tietenkin siihen verrattuna loistava, mutta todellakin kaipaan jotain enemmän. Puolisoni on kuin zombi. Ahdistaa ajatella, että tämmöistä on edessä niin kauan, että toinen meistä delaa. Tai edes niin kauan, että lapsi muuttaa pois kotoa ja koira heittää veivinsä, eli ainakin 15 vuotta vielä.

Hmmm. Voisitkohan kuitenkin tehdä noille asioille jotain? Nyt, koska tämä elämä on nyt eikä vasta 15 vuoden kuluttua.

Mies on hyvä isä lapselle. En aio rikottaa perhettä vain sen takia, että vi*uttaa aivan sairaasti se, että mies ei tee mitään, vaikka väännän rautalangasta, että ole hyvä ja imuroi/moppaa/vie roskat/korjaa ovenkahva/tee ruokaa/tiskaa/laita pyykit kuivumaan/pane muijaasi JUMA*AUTA EDES KERRAN KUUSSA. Olen nähnyt tarpeeksi eroperheiden lapsia, suurin osa lapseni kavereista on sellaisia.

Vierailija
36/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin anaaliseksiä mutta mieheni ei pidä siitä.

Sama pulma.

Vierailija
37/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että mies harrastaisi seksiä kanssani hyvällä halulla eikä pitkin hampain.

Vierailija
38/38 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin saada hyvää seksiä paljon. Nyt saan huonoa seksiä kolme kertaa vuodessa.

Lisäksi haluaisin, että puoliso tekisi puolet kotitöistä. Nyt ei tee mitään.

Olen ollut myös väkivaltaisessa suhteessa, joten tämänhetkinen tilanne on tietenkin siihen verrattuna loistava, mutta todellakin kaipaan jotain enemmän. Puolisoni on kuin zombi. Ahdistaa ajatella, että tämmöistä on edessä niin kauan, että toinen meistä delaa. Tai edes niin kauan, että lapsi muuttaa pois kotoa ja koira heittää veivinsä, eli ainakin 15 vuotta vielä.

Hmmm. Voisitkohan kuitenkin tehdä noille asioille jotain? Nyt, koska tämä elämä on nyt eikä vasta 15 vuoden kuluttua.

Mies on hyvä isä lapselle. En aio rikottaa perhettä vain sen takia, että vi*uttaa aivan sairaasti se, että mies ei tee mitään, vaikka väännän rautalangasta, että ole hyvä ja imuroi/moppaa/vie roskat/korjaa ovenkahva/tee ruokaa/tiskaa/laita pyykit kuivumaan/pane muijaasi JUMA*AUTA EDES KERRAN KUUSSA. Olen nähnyt tarpeeksi eroperheiden lapsia, suurin osa lapseni kavereista on sellaisia.

Olet erittäin hyvä nainen. Hyvä nainen suhtautuu positiivisesti ja kärsivällisesti mieheen, joka yrittää muttei ole täydellinen. Kuulut todella harvinaiseen naistyyppiin nyky-Suomessa.

M/40