Työvoimakoulutus
Hei. Miten tuon työvoimakoulutuksen etuudet menee.?Jos sanotaan että työvoimakoulutus suuntautuu työttömyysuhan alla olevalle niin kuulunko siihen joukkoon jos työpaikallani vähän töitä ja osa lomautettu?Itelläni vielä töitä mutta fifma lähellä konkkaa.
Kommentit (7)
Hae vain! Etuutena työttömyysetuus ja kulukorvaus, lisäksi korotusosa ekat 200pv.
En tiedä mut miten kestätte noita näennäispuuhasteluita joissa jauhetaan itsestäänselvyyksiä ja stressataan jatkuvasti täysin turhilla (pikku)tehtävillä? Tekee mieli vetää itseni jo jo on heti alkajaisiksi!
Kävin 90- luvulla työvoimakoulutuksen "automaatiotekniikan täydennyskoulutus".
Vaikka kurssissa oli puutteita, oli se kokonaisuutena minulle erittäin hyödyllinen.
Minä en ole tullut valituksi te-koulutukseen, kun työ loppui vasta kahden viikon kuluttua siitä, kun koulutus olisi alkanut. Ja olin siis jäämässä työttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mut miten kestätte noita näennäispuuhasteluita joissa jauhetaan itsestäänselvyyksiä ja stressataan jatkuvasti täysin turhilla (pikku)tehtävillä? Tekee mieli vetää itseni jo jo on heti alkajaisiksi!
Mä käyn taloushallinnon koulutusta eikä se ole mitään näennäiskoulutusta vaan ihan saadaan kattava useamman kuukauden kestävä koulutus kirajnpitoon, tilinpäätökseen, palkanlaskentaan ja verotukseen liittyvistä asioista.
En mäkään ihan ymmärrä, miten ammattitutkinnon suorittaminen olisi näennäispuuhastelua.. aloittajalle, kannattaa ehkä pirauttaa työkkäriin ja kysyä. Luultavasti et ainakaan ole ihan ykkössijoilla noissa hauissa jos et ole edes lomautettuna, koska hakijoita saattaa olla enemmänkin. mutta tietty kannattaa yrittää!
sössöti sössöti, trolli