Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan koskaan erehtynyt luulemaan sinua älyköksi?

Vierailija
07.09.2020 |

Vai ei?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä luulevat :D

Vierailija
2/8 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin vaihto-oppilaana jenkeissä, istuin matikassa takarivissä. Meillä oli kerran viikossa "pistokoe" kuluneen viikon opetuksesta, ja testit palautettiin aina siten, että opettaja antoi koko jonon arvioidut testit ensimmäiselle, joka antoi sitten loput taakse päin, eli kaikki edelläni näkivät testitulokseni. Vaikka olin ns. vaativan matikan kurssilla vuotta vanhempien oppilaiden kanssa, ne tehtäväthän oli ihan naurettavan helppoja, samoja mitä olin tehnyt jo yläasteella, eli sain aina täydet pisteet.

Koko luokka oli täysin vakuuttunut, että olen lapsinero, ja pitivät tästä kohtalaisen kovaa meteliä, osasinhan ratkaista aina kaikki matikantehtävät ja puhuin kolmea kieltä (suomi, ruotsi, englanti)!

Harmi, ettei tämä maine ole pitänyt Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Viimeisessä työpaikkahaastattelussa paikan tj alkoi pohtia että heillä avoinna oleva insinöörin paikka on varmaan liian tylsä minulle.

4/8 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erehdytty. Monia voi hämätä älykkömallisilla silmälasikehyksillä ja jos pukeudun vielä mustaan ja pidän suuni kiinni, menen täydestä.

Vierailija
5/8 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma mikä on älykön täsmällinen määritelmä, mutta ei kai älykkö voi olla jos ei ole millään tavalla tunnettu henkilö edes?

Vierailija
6/8 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, koska mun veli on diplomi-insinööri, niin kuulemma siskonkin pitää olla fiksu. Joo sisko ei ikävä kyllä ole yhtä viksu. :D

Vierailija
7/8 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Kun matkustelen toisissa säikeissä, universumeissa ja maailmoissa

Zinc

Joskus tässäkin. Kysehän on tiedosta.

Vierailija
8/8 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuropsykologi, joka testasi minua epäiltyäni muistihäiriöitä ja sai samalla äo:kseni 154.

Ja ammatinvalintapsykologi, joka testasi, olenko enemmän käytännöllisesti vai teoreettisesti suuntautunut. Olin kumpaakin osaamistasokäyrien huipulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi