Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trolleja paikalla?

Vierailija
17.10.2013 |

Moi,

tää on nyt vähän hakuammuntaa, mutta tällä palstalla on ehdottomasti Suomen juoneimmat trollit ja provot. Olen tekemästä aiheesta Radio Suomeen ohjelmaa (http://yle.fi/radiosuomi/ohjelmat/2013/01/kulttuuriosasto_3446197.html), ja kaipaisin joltain teistä sanansäiläilijöistä omakohtaista näkemystä trollaamiseen.

Jos siis olet joskus saanut av-mammat tolaltaan ja haluat jatkaa trollaamista valtakunnanmediassa, ota pliis yhteyttä minuun:

t. Aleksis Salusjärvi

aleksis.salusjarvi(at)gmail.com

09 1480 3622

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilauta on tietenkin tuttu, samoin muropaketti. Mä olen vain henkilökohtaisesti ihastunut tämän palstan älykkäisiin ja tarkasti kirjoittaviin trolleihin. Mutta eihän teitä saa kiinni mitenkään.

http://blogit.yle.fi/kulttuuriosasto/trollaus-on-parasta

Kiitos ja anteeksi + all my respects, te ootte mahtavia

-A

Vierailija
2/16 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikot ovat röllin paras saalis. Jos osaa nauraa itselleen, ei rölli sellaisesta paljoa kostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolleja? Täällä? Ei ole kyllä näkynyt, tämä on asiallinen palsta.

Vierailija
4/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä trollit on? Ihan tosissaan porukka täällä minun mielestäni kirjoittelee...

Vierailija
5/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen satunnainen palstatrolli ja saanut aikaan meheviä riitoja AV:lla kerran jos toisenkin. Monet eniten ärtymystä herättäneistä aloituksista ovat minun tehtailemiani. En tosin uskalla omalla nimelläni ottaa yhteyttä kehenkään toimittajaan, haluan pysyä anonyyminä...

Vierailija
6/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on trolli tai trollaus? Olen kysellyt sitä ennenkin, mutta en ole saanut vastausta. Trolli on minun maailmassani peikko, mutta ei taida olla peikoilla täällä mitään tekemistä. Rollaaminen (jossain päin kai trollaaminen) on selän takana puhumista, juorulle sukua, pahan puhumista. Lapsena opin samaa tarkoittavan sanan 'kaivata' eikä se ollut ikävöinnin kanssa missään tekemisessä. Opelle kaivattiin, jos joku oli ollut ilkeä välitunnilla. Jotkut olivat siinä melkein ammattilaisia ja saivatkin sitten kuulla: "Kapuripukki se kaakattaa, ettei saa rauhassa maatakaan". Mutta mitä on trollaus palstakielessä?

Vierailija
7/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: siis kaipuripukki!

Vierailija
8/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tule omalla nimelläni ulos kaapista! Pysyn kaappitrollina, sori vaan Aleksis!

Vierailija
9/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en ole trolli http://lelukerailijanblogi.blogspot.fi/2011/10/thomas-dam-trolli.html. Mutta provoilen kyllä usein ihan hauskuuttani. Parhaat provot kirjoitan niin, että valtaosa luulee minun olevan tosissani. Hyvät naurut saa :-D.

Vierailija
10/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon hölmöilijöitä, provoja, patologisia valehtelijoita ja ilkeitä ihmisiä, mutta melko vähän klassisia trolleja.

Jos etsit todella rasittavia trolleja, menehän Suomi24:n Sinkut-palstalle ja esitä olevasi nainen...

Vierailija
11/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse esiintyä omalla nimellä, ymmärrän trollitaiteilijan halun anonymiteettiinsä säilyttämiseen täydellisesti. Suomi24:n trollit ovat reaktiivisia ja siksi epäkiinnostavia. Täällä on älykkäitä ja tarkasti kirjoittavia trolleja, jotka ovat aivan omassa luokassaan.

Trolli-käsitteen määrittely löytyy täältä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_%28internet%29

t. Aleksis

Vierailija
12/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sulla olisi jotain muuta, kuin gmail-tili, jos sulla ois oikeasti päätäntävaltaa minkään suhteen :D

Vierailija
13/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano se, mun mailiboksi kaatui tänään. Hyvä provo kuitenkin:)

-A

Vierailija
14/16 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on trolli?

Vierailija
15/16 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksis, et taida olla Ylilaudasta tietoinen, jos AV-palstalla on mielestäsi pahimmat trollit.

Vierailija
16/16 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:19"]

Aleksis, et taida olla Ylilaudasta tietoinen, jos AV-palstalla on mielestäsi pahimmat trollit.

[/quote]Täältä löytyy paremmin trolleihin menijöitä kuin Ylilaudalta. Äitiys tekee naiiviksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme