Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö joku oikeesti vielä IRC-galleriaa?

Vierailija
17.10.2013 |

Luulin että se paikka kuoli Facebookin tulon jälkeen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku onko vanhat profiilit, joihin ei ole kirjautunut vuosiin, poistettu? Kiva ku en yhtään muista mun nimimerkkiä ja siellä on varmaan kivasta jotain 14v otettuja kuvia :D Toivottavasti ne on poistettu :D

Vierailija
2/18 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos irkkaa, niin kai se IRC-galleriaprofiilikin on ihan jees olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tiliä ei oo poistettu, vaikka itse sen oon poistanut... Voisko sitä ylläpitoa pyytää poistamaan sen?

Vierailija
4/18 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva käyttää enää, melko kuollut paikka nykyään

Vierailija
5/18 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meinasin ehkä luoda oman profiilin sinne tässä joskus. Instassa profiilia ei ole, eikä tule.

t. 16v

Vierailija
6/18 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse aloitin opiskelut 90-luvun puolivälissä, niin koulussa suosituin välituntiaktiviteetti oli netin selailu Netscapella ja irkkailu. Koulun koneet oli 486:ia ja Pentiumeja. Näytöt oli yleensä 14-tuumaisia ja pönttömallisia. Kuvat yms. tiedostot tallennettiin korpulle, johon mahtui muistaakseni 1,4 megaa. Joku oli asentanut muutamalle koulun koneelle Nethackin ja Doomin, jotka oli hienoja pelejä. Läppäreitä ja langattomia hiiriä ei ollut.

Jos noista ajoista on säilynyt entisellään vain irc (siis pelkkä teksti-chattäily), niin onhan siinä ohjelmassa jotain sitten tehty oikein.. Eikös se irc ollut alunperin suomalainen keksintö?

Vierailija
7/18 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:57"]

Kun itse aloitin opiskelut 90-luvun puolivälissä, niin koulussa suosituin välituntiaktiviteetti oli netin selailu Netscapella ja irkkailu. Koulun koneet oli 486:ia ja Pentiumeja. Näytöt oli yleensä 14-tuumaisia ja pönttömallisia. Kuvat yms. tiedostot tallennettiin korpulle, johon mahtui muistaakseni 1,4 megaa. Joku oli asentanut muutamalle koulun koneelle Nethackin ja Doomin, jotka oli hienoja pelejä. Läppäreitä ja langattomia hiiriä ei ollut.

Jos noista ajoista on säilynyt entisellään vain irc (siis pelkkä teksti-chattäily), niin onhan siinä ohjelmassa jotain sitten tehty oikein.. Eikös se irc ollut alunperin suomalainen keksintö?

[/quote]Niin käytätkö siis galleriaa?

Vierailija
8/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä vielä(kään). Tuskin tulen käyttämäänkään.

Vierailija
9/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, käy katsomassa, onko siellä enää ketään.

Vierailija
10/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska se ei ole enää irkkiä nähnytkään.

Vierailija
11/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

IRC galleriaa käytti ainakin vielä muutama vuosi sitten noin 5-7 luokkalaiset.Oma tyttöni mm. sanoi, että tuu mihinkään facebookkiin, se on teidän vanhusten paikka.... Tosin nyt on ollut siellä jo kauan eikä enää käy IRC Galleriassa ollenkaan. En tiedä, käykö siellä edelleen nuo vähän nuoremmat lapset, vai eikö siellä käy enää ketään.

Vierailija
12/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistin IRC-galleriatilin suurin piirtein samoihin aikoihin kun lopetin irkkaamisenkin eli pari vuotta sitten (noin 25-vuotiaana). Kävin juuri vilkaisemassa, ja pari irkkaavaa tuttua sieltä vielä löytyy, mutta harva.

Mielestäni yleisökato ei niinkään liity Facebookiin vaan ihan siihen, että irkkauksen suosio on laskenut (toki siihen voi FB olla osasyyllinen). Eihän galleriassa ole mitään järkeä olla, jos ei irkkaa.

Vierailija
13/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irkkaan joka päivä mutta IRC-galleriassa en ole ollut koskaan.

Vierailija
14/18 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mutta käytän irkkiäkin vielä. 

Vierailija
15/18 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppppp

Vierailija
16/18 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse meinasin ehkä luoda oman profiilin sinne tässä joskus. Instassa profiilia ei ole, eikä tule.

t. 16v

Menes lapsi demi.fi sivustolle. Vauvapalsta aivan väärä sinunkaltaiselle lapselle.

Vierailija
17/18 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/18 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa. Insta ja Snäppi kai korvanneet, irc kait korvautunut WhatsAppilla. Facebook on av-mamnojen ja vastaavien käytössä, ei yhtään trendikäs.

Alapeukuttakaa rauhassa. Saatte luvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan