Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos rinnat kokoa 85E, onko ne mielestäsi

Vierailija
17.10.2013 |

Liian isot? Vai ihan normit?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normit, koska ympärysmitta on niin suuri.

Vierailija
2/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tuota kokoa ja olin silloin lievän ja huomattavan ylipainon rajalla eli painoindeksi noin 30. (Nykyään bmi 25 ja liivit 75D.) Mielestäni 85E-kokoinen nainen on melko tukeva ja isorintainen, ellei sitten ole 180 cm pitkä. En sanoisi kuitenkaan että rinnat ovat liian isot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on sopivat!!!! Uih!!!!

Vierailija
4/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian isot rinnat, ihan tavallisen kokoiset noin tukevalle ihmiselle.

Vierailija
5/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne suurehkot on, ainakin omani. Mutta kantajakaan ei tuolla ympärysmitalla ole pienimmästä päästä.

Vierailija
6/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juuri tuon kokoiset rinnat vielä puoli vuotta sitten. Mielestäni ne oli ihan liian isot ja eivät sopineet kehooni. Nyt pienennettynä C-kuppiin ja olen huomattavasti tyytyväisempi. BMI oli silloin ja nyt 23.

Vierailija
7/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juuri tuon kokoiset rinnat vielä puoli vuotta sitten. Mielestäni ne oli ihan liian isot ja eivät sopineet kehooni. Nyt pienennettynä C-kuppiin ja olen huomattavasti tyytyväisempi. BMI oli silloin ja nyt 23.

Vierailija
8/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 08:42"]

[/quote]

BMI 23:lla ympärysmitta 85?

Vierailija
9/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä liivikoko ei paljasta varsinaisesti rintojen kokoa. Noilla mitoilla sanoisin, että kohtuullisen hyväkokoiset, mutta jos et ole uimari tai muuten hyvin leveäharteinen, taidat olla aika tukeva.

Vierailija
10/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 08:47"]

[/quote]

[/quote]

Tuohan nyt onnistuu hyvinkin. Av-mammalle kun mikään ei ole mahdotonta.

t. 70D, BMI32

Vierailija
11/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 08:47"]

[/quote]

[/quote]

Tuohan nyt onnistuu hyvinkin. Av-mammalle kun mikään ei ole mahdotonta.

t. 70D, BMI32

[/quote]

Juu, mutta sinun ympärysmittasi ei ole kuin 70, aloittajalla taas 85. Eli ap:n rinnat ovat norm. kokoiset ylipainoiselle.

Vierailija
12/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin minun rintani ovat ihan hirvittävän suuret, yhtään kivaa vaatetta ei voi ostaa, useimmissa vaatteissa näyttää lortolta tai nunnalta. Tyylikäästi ei näillä mitoilla voi pukeutua valmisvaatteisiin.

Toki olen ylipainoinenkin mutta siitä huolimatta rinnat on ne, jotka ovat ensimmäisenä esillä.

Ainoa vaate missä voi olla kohtuullisen normaalin näköinen on t-paita, mutta mielestäni joka paikkaan ei voi mennä t-paidassa tai muuten trikoopaidassa. Paitapuserot kiristävät aina rinnan kohdalta jos muuten ovat sopivia tai vaihtoehtoisesti ovat säkkejä sitten vatsan kohdalta.

Vierailija
13/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riemusta hihkuen ottaisin noin pienet, ympärys tosin sais olla pienempi

Vierailija
14/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS tämä sama keskustelu...ettekö te hyvät ihmiset voi uskoa, että ihmiset (kyllä, myös av-mammat) ovat eri mallisia. Mulla sattuu olemaan yleensä tuo liivikoko. Olen 172 cm ja 69 kg. Tarkalleen ottaen ympärysmittani on 83,5 cm. Ja tuo mitta tulee kyllä ihan ruumiinrakenteesta, ei läskistä. Ja kyllä, rintani ovat mielestäni liian isot, riemusta kiljuen vaihtaisin esim. C-kuppiin.

Vierailija
15/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh siis eihän ympärys kerro välttämättä ylipainosta, vaan siitä kuinka roteva ihminen on? Mulla on jo pelkkä "ranka" ympärysmitaltaan noin 75-80 senttiä, ja pakkohan siinä jonkin verran on olla lihaa ja nahkaa ympärillä... Alle 80 sentin minut saisi vain moottorisahalla. 

Tottakai sen ympärysmitan saa kasvamaan myös kasvattamalla hirveän laardikerroksen, mutta ei se ole ainoa syy.

Vierailija
16/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko normi noilla ympärysmitoilla.

Vierailija
17/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on yksi ystävä, joka sanoo olevansa roteva ja isoluinen. Kaikki kuitenkin näkee, että kyseessä on oikeasti "vaan" lihava tyyppi.

Vierailija
18/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös normaali ympärysmitta ole 75cm? Itselläni on E70. Siinähän kuppiosa on valtavan paljon pienempi kuin E85:ssä.

Vierailija
19/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isothan nuo ovat. Samoilla mitoilla sain julkiselta puolelta rintojen pienennysleikkauksen. Elämäni paras valinta oli suostua siihen, suosittelen.

Vierailija
20/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pelkällä kuppikoolla ei pääse pienennnysleikkaukseen!!monta muuta kriteeriä! Tiedoksi vaan, että rintojen koko pienennee, ja tietty ympärysmitta kun laihduttaa.Olen laihduttanut HITAASTI 23 kg 2 vuodessa ja mittani pieneni 95 DD stä 85 C ja silti en ole ihan kamalan riipputissi,kaksi lasta ja ikää jo 49.Treenaaminen ja vähärasvainen ruoka! Painon kurissa pitäminen muutenkin hyvä, koska ylipaino suuri rintasyövän riski.Toki pienten lasten äideille laihduttaminen ei ole helppoa-sen toki muistan.eli tämä oli tsemppiä, ei moitetta!!