Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluttomuus pitkässä parisuhteessa

Vierailija
07.09.2020 |

Ihan alkuun voin jo sanoa, että en ole päästänyt itseäni repsahtamaan, en nalkuta tms, koska yleensähän näissä on tapana syyttää sitä puutteessa elävää. Olen sporttinen, pidän itsestäni muutenkin huolta, pukeudun hyvin, laitan hiuksia ja meikkaan. Silti puolisoa ei tunnu kiinnostavan ollenkaan. Ei huomioi koskaan positiivisesti, vaikka olisin laittautunut kuinka tai yrittäisin lähestyä.

Hän on ehkä alusta asti ollut vähemmän kiinnostunut seksistä, mutta nykyään voisi varmaan elää kokonaan ilman sitä. Kärsin tilanteesta todella paljon. Olen aina ollut melko seksuaalinen ja tuntuu kuin joutuisin tukahduttamaan ison osan itsestäni. Myös jatkuva torjutuksi tuleminen vaikuttaa itsetuntoon.

Olen yrittänyt keskustella asiasta ja ehdottanut parisuhdeterapiaa. Mikään ei käy. Yleensä hän alkaa vaan huutaa kun yritän keskustella asiasta. Tai on muka kiire tai sitä ja tätä. Koskaan ei kuitenkaan ole sellainen hetki, että kiinnostaisin, edes kesälomalla. Täysin haluton hän ei kuitenkaan ole, koska muutama vuosi sitten hänellä oli suhde. Eli luultavasti ei ole kiinnostunut vain minusta.

Onko teillä neuvoja ja onko joku päässyt tällaisessa tilanteessa muuten eteenpäin kuin eroamalla? Tuntuisi kurjalta elää ilman seksiä ainoa elämänsä. Haluaisin oikein hyvää seksiä ja paljon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittautumisella ei ole mitään vaikutusta asiaan. Käyttääkö mies ssri-lääkkeitä tai onko lihava? Jos vastaus kumpaakin on ei tai vaikka olisi kyllä mutta miestä ei kiinnosta hoitaa ongelmiaan niin ero on ainoa ratkaisu. Varaudu kuitenkin siihen että alun jälkeinen uudessakin suhteessa mies menettää mielenkiintoaan seksiin kanssasi. Miehet eivät pidemmän päälle jaksa innostua kovin seksuaalisista naisista koska he saavat miehet tuntemaan oman miehuutensa riittämättömäksi.

Vierailija
2/7 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kurjalta kuulostaa... Laita miehesi valintatilanteeseen. Ei oikein ole neuvoja nyt. Zemppiä sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta ei käy suoraan ilmi, että puoliso olisi mies. Mutta huonoltahan tuo kuulostaa, ettei toisen tarpeita huomioida ollenkaan pitkässä parisuhteessa. Onko kyse enää edes parisuhteesta jos seksi on loppunut kokonaan?

Alkaisin valitettavasti itse ainakin etsiä parempaa seuraa muualta jos asiasta ei voi edes keskustella.

Vierailija
4/7 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu ainut tie, tai sitten terapia (ja keskustelu siellä). Kannattaa mennä ennen kuin liian myöhäistä. Itse samassa tilanteessa ja liian myöhään kumppani suostui. Luulen että ero tulossa... Harmittaa yli 20 vuoden jälkeen.

Vierailija
5/7 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen saa parisuhteessa vähemmän seksiä kuin haluaisi, niin hän joutuu "tukahduttamaan ison osan itseään", mutta jos sinkkumies ei saa ollenkaan seksiä, niin hänen pitää vain runkata, koska seksistä ei saa maksaa.

Vierailija
6/7 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eri asia, että joku on puutteessa parisuhteessa tai että toista esineellistettäisiin niin, että pipari on pelkkää kauppatavaraa. Miksi sinkkumies ei voi harrastaa seksiä omasta ja toisen vapaasta tahdosta.

Kannustan kyllä kaikkia seksin harrastamiseen, harjoitus tekee mestarin!

Vierailija
7/7 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpa kiinni Ap. Käy kurkkaamassa ketju täällä jossa " Ystäväni miehellä on valtava siitin".

Naisten omaa juttua. Sen koosta kyse koska et halua, älä jauha muuta skeidaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi