Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ollut aupairina? Lähtisitkö eläkkeellä uudestaan?

Vierailija
07.09.2020 |

Itse en nuorena ollut, koska ei ollut silloin mitään kokemusta lapsista.

Nyt tulevaisuuden haaveeni on olla mummoaupair!

Millaisia kokemuksia AU pair-hommista?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia!

Vierailija
22/26 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse au pairina nuorena ja voisin hyvinkin kuvitella lähteväni vielä uudestaankin lasteni aikuistuttua. Miksi ihmeessä ei? Artikkeleita tulee vastaan harvoin, mutta silti, heistä jotka lähtivät ja olivat oikein tyytyväisiä. Yksi elämä, tee just miltä itsestäsi tuntuu. Onhan se valtavan arvokas asia perheellekin saada asiansa osaava aikuinen ihminen lapsia hoitamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. Olin aupairina Italiassa 19-vuotiaana. Hommiin kuului pukea lapset (3kpl) aamulla kouluun, huolehtia että söivät aamumurot yms. Lapset lähtivät puoli yhdeksän maissa kouluun ja palasivat kolmen jälkeen. Tuona aikana minulla oli vapaa-aikaa. Kun lapset tulivat koulusta niin syötiin välipalaa ja leikittiin pihalla tms. Puuhailin lasten kanssa kunnes vanhemmat tulivat illalla töistä ja siihen päivän velvollisuuteni loppuivat. Talossa kävi erikseen siivooja, joten siivoaminen ei kuulunut omiin hommiini. 

Vierailija
24/26 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Au pairiksi eläkeläisenä googleen ja johan löytyy juttuja. Ihailen!

Vierailija
25/26 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, olin aikoinaan Englannissa, ja inhosin sitä. Se on hyväksikäyttöä. Ollaan mukamas perheen jäsen, vaikka todellisuudessa palvelusväkeä, ja vielä alipalkattua sellaista.

Vierailija
26/26 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin, jos olisi mummoiluhommat hanskassa eli jos olisin tottunut lapsia hoitamaan ja hyvä kotitaloustöissä.

Olisi ihan mielenkiintoinen kokemus, näkisi toisen maan todellisuutta paremmin kuin turistimatkalla.